آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

رونق کتابخوانی و اشتراک مجلات با پیامک انبوه

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۲۹ ب.ظ

ارسال پیامک تبلیغاتی و بازاریابی پیامکی یکی از شیوه های رایج در دنیای مارکتینگ است و تقریبا هر صنعتی می تواند از مزایای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بهره مند شود. از جمله صنایعی که می تواند از کانال بازاریابی پیامکی استفاده کند، صنعت نشر است. ناشران نیز می توانند با ارسال پیامک درست و به جا و با هدف گذاری مناسب بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی دریافت کنند.
شاید برایتان سوال باشد که با وجود اپلیکیشن های متفاوت و دنیای اینترنت که به لطف تلفن های همراه در دسترس همه قرار می گیرد و افراد به صورت آنلاین می توانند به محتوای ناشران در جراید و مجلات و خبرگذاری ها دست یابند، ارسال پیامک چگونه می تواند در رقابت با دنیای دیجیتال برنده شده و برای ناشران مفید باشد؟؟
در ادامه این مطلب به مواردی اشاره می کنیم که ناشران چگونه می توانند از بازاریابی پیامکی و پیامک انبوه استفاده کرده و با خوانندگان خود ارتباط برقرار نمایند.

ارائه پیشنهادهای ویژه


پیشنهاد ویژه جزء آن دسته از راهکارهای بازاریابی است که برای بسیاری از کسب و کارها بازدهی خوبی دارد.این موضوع هم برای صاحبان کسب و کارها و هم برای مشتریانشان در نهایت سودمند است.
ناشران نیز می توانند از پیشنهاد ویژه برای خوانندگان خود بهترین استفاده را داشته باشند. ارائه پیشنهاد ویژه برای هر دو دسته مخاطبان می تواند صورت پذیرد.
باز هم به دلایلی که در متن فوق به ان اشاره کردیم ارسال پیامک بهترین ابزار برای ارائه پیشنهاد ویژه است.

دسته اول مشتریان با سابقه ناشران هستند که معمولا به عنوان جایزه مشمول پیشنهاد های ویژه می شوند.
دسته دوم مخاطبین جدیدی هستند که برای ترغیب شدن به نشریه شما پیشنهاد فوق العاده دریافت می کنند تا من بعد از این مخاطب نشریه شما باشند. پیامک های زیر برخی از نمونه های پیامک های پیشنهاد ویژه ای است که ناشران می توانند برای خوانندگان خود ارسال کنند.

 

ارسال پیامک پیشنهاد ویژه

فریناز عزیز
انتشارات وب وان در نظر دارد به پاس قدردانی از همراهی همیشگی شما ، 1 ماه اشتراک رایگان برای خواندن کتاب های موجود در سایت را به شما اهدا کند .

 

مثال فوق برای مخاطبان باسابقه شماست. به همین دلیل است که لحن کلام شما در ان دوستانه است.
مثال زیر نمونه ای از یک پیامک تبلیغاتی برای مخاطبان جدید است :
اولین نفری باشید که جدید ترین کتاب حوزه سئو سایت را دریافت می کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه روی لینک زیر کلیک کنید.

نکته ای که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید این است که مخاطبان جدید شما باید هدفمند انتخاب شده باشند. باید بتوانید مخاطبان حوزه کاری خودتان را تشخیص داده و متناسب با فعالیت آن ها برایشان پیشنهاد های ویژه پیامکی ارسال کنید. در غیر این صورت، ارسال پیامک نا مرتبط با حیطه کاری آن ها نه تنها تاثیر مثبتی برای شما نخواهد داشت ، بلکه مزاحمت برای آن ها ایجاد کرده و نشریه و مجله شما در میان افراد بد نام می شود.

  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی