آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

نرده شیشه ای

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۳۶ ب.ظ

 

نرده شیشه ای

 

 

نرده شیشه ای یکی از اجزای پرکاربرد در معماری امروز است. ظاهر مدرن و ساده ان برای معماری مدرن امروزی که رو به سادگی اورده و تجملات و زرق و برق را در ساختمان حذف کرده بسیار سازگار است. 

نرده شیشه ای را می توان در قسمت های مختلف ساختمان برای حفظ امنیت استفاده کرد.نرده شیشه ای بالکن ، نرده شیشه ای راه پله ، نرده شیشه ای دور استخر همگی از کاربردهای نرده های شیشه ای در ساختمان است.

نرده های شیشه ای در انواع  بسیاری نیز وجود دارد. هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند که  برای هر صاحب خانه می تواند یکی از آنها معیار انتخاب نرده شیشه ای مناسب باشد.

 

مزایای نرده شیشه ای 

 

نصب آسان 

امنیت بالا

نمای شفاف 

 

 

نرده شیشه ای بالکن


هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب نرده و حفاظ برای بالکن انتخاب گزینه نرده شیشه ای یکی از بهترین انتخاب هاست.از دیدگاه عملی ، نرده های شیشه ای مزایای زیادی دارند.

آنها علاوه بر اینکه در طولانی مدت نیاز به نظافت پیدا می کنند 
به نگهداری منظم احتیاج ندارند 
می توانند سالها یا حتی دهه ها برای منازل شما کارایی و دوام بالا داشته باشند. 

 

نرده شیشه ای دور استخر

 

استفاده از نرده شیشه ای به عنوان حفاظ امینیتی پیرامون استخر ها بسیار مفید و کار آمد است. شیشه های به کار رفته در این نرده ها که از جنس سکوریت و یا لمینت است در برابر ظربه بسیار مقاوم است. علاوه براین برای محیط مرطوب اطراف استخر شیشه که دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود انتخاب بسیار خوبی است. 

 

نرده شیشه ای راه پله

 

نرده های راه پله برای ساختمان های مدرن یک انتخاب مناسب و ایده آل است. این نرده های شیشه ای که می توان با استیل و چوب و آلو مینیوم به عنوان دستگیره یا هند ریل ترکیب کرد، می تواند امنیت افراد را در راه پله ها تامین کند. 

 

انواع نرده شیشه ای

 

نواع مختلف نرده های شیشه ای شامل نرده شیشه ای فیکس پوینت ، نرده شیشه ای اکسپوز ، نرده شیشه ای پایه شیشه گیر و نرده شیشه ای اسپیگت می شود.

 

 

 

 

 

 

 

  • vida yary

نظرات (۵)

ممنون بابت اشنایی این متریال

مرسی از شما

  • الناز نوبخت
  • مرسی من خیلی خوشحالم اشنا شدم با این متریال

  • سامان رضوانی
  • خیلی مفید بود ممنون

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی