آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

مدارک ویزای شینگن ایتالیا

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۱۴ ب.ظ

با وجود جاذبه های طبیعی و ساخته شده در ایتالیا این کشور یک قطب توریستی مهم در اروپا است. هر ساله بیش از 50 میلیون گردشگر از ایتالیا بازدید می کنند. گردشگری برای اقتصاد ایتالیا بسیار مهم است و بیش از 60 درصد از درآمد ملی کشور را تامین می کند. افرادی که مایل به سفر و اقامت در ایتالیا می باشند، می توانند با اخذ ویزای شینگن ایتالیا به این کشور سفر کنند. از اکتبر 1997 که ایتالیا عضو منطقه شینگن شد، امکان سفر به این کشور با ویزای شینگن فراهم شد.

اخذ ویزای شینگن ایتالیا مطمئن ترین راه برای سفر به ایتالیا و اقامت در این کشور است. جمهوری ایتالیا هفتمین اقتصاد دنیاست که در قلب دریای مدیترانه واقع شده است. این کشور با 300 هزار کیلومتر مساحت و 60 میلیون جمعیت از بزرگترین قلمروهای اروپاست که از زمان امپراطوری روم تا به حال وجود داشته است. کشور ایتالیا بسیاری از قلعه ها و کاخ ها و بسیاری از ساختمان های سبک های مختلف معماری مانند رومانسکایی، گوتیک، باروک(baroque) و نئوکلاسیک می پردازد. علاوه بر این، دارای  7600 کیلومتر خط ساحلی، دریاچه های زیبا، صخره های خیره کننده و بسیاری از پارک های ملی است که یکی از کشور های پرطرفدار برای اخذ اقامت اروپا به حساب می آید.

 

ویزای شینگن ایتالیا

مدارک مورد نیاز برای ویزای شینگن ایتالیا


مدارک زیرعمومی است و برای همه انواع ویزای شینگن کوتاه مدت ایتالیا لازم است:

  • فرم درخواست ویزای ایتالیا: فرم درخواست را پر کنید و پرینت آن را تهیه کنید. سپس از طریق کارشناسان موسسه حقوقی TBI GROUP درخواست ویزای خود را با فرم تکمیل شده اعلام کنید. مطمئن شوید که اطلاعاتی که در این فرم تکمیل می کنید دقیقا با اطلاعات سایر مدارک مورد نیاز برای ویزای ایتالیا یکسان باشد.
  • پاسپورت معتبر که شرایط گفته شده در بالا را داشته باشد و دو قطعه عکس که حداکثر مربوط به سه ماه قبل باشد.
  • کپی تمام ویزاهایی که قبلا دریافت کرده اید. ( اگر هر نوع ویزایی تا کنون دریافت کرده باشید.)
  • داشتن بیمه ویزای شینگن: بیمه درمانی شینگن برای کل سرزمین ایتالیا و منطقه شنگن که همه انواع اورژانس های پزشکی را پوشش می دهد اجباری است.
  • بلیط  پرواز به ایتالیا و بلیط برگشت آماده و خریداری شده باشد. بلیط باید شامل شماره پرواز، تاریخ و سایر جزئیات باشد.
  • یک نامه که در آن دلیل سفر به ایتالیا، مدت اقامت و جزئیات سفر توضیح داده شده باشد.

شهر های دیدنی ایتالیا

رم

سومین مقصد گردشگری اروپا بعد از لندن و پاریس پایتخت ایتالیا یعنی شهر زیبای رم است. در ارتباط با زیبایی شهر رم باید گفت این شهر لقب موزه روباز جهان و شهر ابدی را به خود اختصاص داده است.کمتر کسی است که آرزوی دیدن این شهر باستانی و قدم زدن در کوچه پس کوچه های این شهر را نداشته باشد. سفر به این شهر و بازدید از دیدنی های آن مستلزم اخذ ویزای شینگن است. اگر قصد شما از سفر به رم تنها گشت و گذار در رم است نیاز به ویزای شینگن توریستی دارید.اما در صورتی که با سفر به رم در صدد گرفتن اخذ اقامت اروپا هستید شرایط کمی فرق می کند و باید برای اقامت ایتالیا اقدام کنید.

 

شهر رم در مرکز و غرب کشور ایتالیا قرار گرفته و رودخانه تیبراز داخل عبور می کند. در ارتباط با پیدایش نام این شهر باید گفت که نظریه های متفاوتی مطرح است. برخی نام رم را برگرفته از نام قدیمی روخانه تیبر که (Rumon) یا (Rumen) بوده است نسبت می دهند. برخی دیگر این نام را به نام پادشاه بنیانگذار این شهر «رومولوس» (Romulus) نسبت می دهند. اما عده ای ادعا می کنند نام رم برگرفته از کلمه (Rhome) (در زبان روم باستان ) به معنای قدرت می باشد. 

میلان

در طول دوره های مختلف تاریخی ، میلان به عنوان پایتخت سیاسی و فرهنگی ( دوره پادشاهی ناپوایونیک -پادشاه دوره رونسانس) ، پایتخت فرهنگی ، پایتخت اقتصادی(در زمان انقلاب صنعتی)ایتالیا و یکی از شهر مهم موسیقی جهان شناخته شده است .در این مقاله با شهر میلان به عنوان یکی از پایتخت های مد درجهان و مرکز اصلی خدمات مالی ،بورس و بانکداری کشور ایتالیا آشنا خواهیم شد .اگر میلان را برای سفر توریستی انتخاب کرده اید و یا اینکه با هدفف اخذ اقامت اروپا این شهر را برای مهاجرت و سکونت انتخاب کرده اید در مقاله با ما همراه باشید.

 

 

 

  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی