آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

مهم ترین نماد ها در بسته بندی صادراتی

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۵۲ ب.ظ

استفاده از علائم راهی برای انتقال صحیح اطلاعات در نظر مخاطبان است. این علائم در انواع بسته بندی صادراتی از قبیل صادرات میوه، خشکبار، محصولات زراعی و حتی اسباب و وسایل صنعتی نیز به چشم می خورد. علائم بسته های صادراتی به شکل قراردادی در همه دنیا پذیرفته شده وکاربرد دارد. درج آن ها  روی محصول  اطلاعات مهم و ضروری  را در مورد کالاو شرایط نگهداری و حمل و نقل آن در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

مزایای نماد های بسته های صادراتی 


همانطور که می دانید حفظ ایمنی کالای صادراتی در طی مسیر از کشور مبدا تا رسیدن به کشور مقصد و پس از آن نگهداری و عرضه محصول در بازار بسیار اهمیت دارد. هرگونه آسیب به محصول صادراتی ضرر های هنگفتی را برای صادر کننده ها به دنبال دارد. از این رو استفاده از علائم استاندارد روی بسته بندی صادراتی برای انتقال اطلاعات در مورد محتوای بسته می تواند از ضرر های بیشماری در طول مسیر جلوگیری کند.

متداول ترین نماد های بسته بندی
نماد شکستنی بسته بندی


محصول شکستنی


این نماد زمانی به کار می رود که محتوای بسته شکستنی باشد و حمل و نقل ان باید با احتیاط انجام شود.

نماد استایی محصول


نماد ایستایی کالا


استفاده از نماد ایستایی یا دو فلش رو به بالا نشان می دهد که کدام قسمت محصول باید رو به بالا باشد تا آسیب نبیند.برای نگهداری و بارگیری این نماد بسیار کاربرد دارد.


حمل با احتیاط

حمل با احتیاط


این علامت نشان می دهد که هنگام حمل و نقل این کالا باید احتیاط شود.



نماد چتر بسته بندی
 

چتر(دور از باران)


استفاده از این نماد به معنای این است که کالا باید دور از باران و رطوبت باشد و بیشتر روی محصولات دارویی و غذایی کاربرد دارد.

سطل زباله
 

انداختن در سطل زباله


استفاده این نماد به معنای این است که پس از استفاده از محصول می توانید ان را در سطل زباله بیندازید.


نماد بسته بندی

داخل سطل زباله نیندارید


استفاده از این علامت نشان می دهد که کالای شما الکترونیکی است و نباید پس از استفاده در داخل سطل زباله انداخته شود.

 

شرکت ولگا(volga-crops.com) در زمینه خرید، سورت، بسته بندى و صادرات میوه و انواع محصولات کشاورزى و با رعایت تمام اصول بسته بندی صادراتی در استان های سراسر کشور فعالیت داشته است. از مهمترین محصولات این شرکت در امر صادرات به روسیه میتوان به سیب درختى و انگور، میوه هاى هسته دار، انار، کیوى، خیار، گوجه گلخانه اى، فلفل دلمه اى سه رنگ و بادمجان اغلب به کشور روسیه و سایر کشورها اشاره نمود

  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی