آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

راه های مهاجرت به ترکیه

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴ ق.ظ


برای مهاجرت به ترکیه راه‌های متعددی وجود دارد.
همانطور که گفته شد مهاجرت به ترکیه راه‌های مختلفی دارد که شما می‌توانید از طریق آنها اقدام کنید وانتخاب در بین این راه‌ها بسته به هدف و شرایط شما دارد. این کشور می‌تواند مقصدی برای تجارت، سرمایه گذاری، کار در شرکت‌های بین المللی، فعالیت در صنایع مختلف و تحصیل باشد.

مهاجرت به ترکیه برای کار

راه‌های مختلفی برای کار در ترکیه وجود دارد. می‌توانید توسط یک کارفرما در ترکیهاستخدام شده و دعوت نامه دریافت کنید. سپس اقامت یک ساله بگیرید که در صورت ادامه کار تمدید خواهد شد. راه دیگر مهاجرت به ترکیه از طریق کار این است که از کنسولگری ترکیه اجازه کار دریافت کنید و پس از اخذ اجازه به مدت یک سال و طبق قرارداد می‌توانید در مکانی تعیین شده به حرفه خاص بپردازید. در صورت تمایل به کار بعد از یک سال شما باید مجددا درخواست اجازه کار دهید و اقامت شما تا دوسال دیگر تمدید خواهد شد. البته این کار باید ۱۵ روز قبل از اتمام اقامت یک ساله شما باشد.

مهاجرت برای تحصیل

برای تحصیل در دانشگاه‌های ترکیه ابتدا باید از دانشگاه مورد نظر خود نامه پذیرش دریافت کنید تا بتوانید اقامت این کشور را اخذ نمایید. اگر تمایل به تحصیل در دانشگاه‌های دولتی ترکیه دارید باید در آزمون‌های یوس و تومر شرکت کرده و نمره قابل قبولی بگیرید.


 

 

مهاجرت از طریق ازدواج

مهاجرت به ترکیهاز طریق ازدواج با فردی ترک نیز امکان پذیر است. در این حالتمتقاضیان ویزای اقامت خانواده (FRP) را اخذ می‌کنند و برای اینکار شما باید مدارک مختلفی مانند سند ازدواج، گواهی مبتنی بر عدم سوء پیشینه و پاسپورت و رابه همراه داشته باشید. ویزای اقامت شامل فرزندان و بستگان درجه یک متقاضی نیز می‌شود. مدت اعتبار این نوع ویزا ۳ سال می‌باشد و هزینه اخذ آن ۷۲ لیر است.


مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری

اولین ایده برای مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری خرید ملک است که در قسمت‌های قبلی به صورت کامل در مورد آن توضیح داده شد. به خاطر داشته باشید که سرمایه گذاری در سایر زمینه‌ها ریسک بیشتری دارد و باید جوانب مختلف آن بررسی شود. سرمایه گذاری‌هایی چون سرمایه گذاری از طریق سپرده بانکی، خرید سهام، خرید اوراق قرضه وابسته به دولت، همکاری با شرکت‌های سرمایه گذار به عنوان مثال شرکت‌‌های سرمایه املاک و کارآفرینی راه‌هایی برای دریافت اقامت شما و خانواده‌تان در ترکیه محسوب می‌شود.

گروه مشاورین درخت سفید(http://wtthome.com/) در شهر استانبول با برخورداری از تیم کارآمد و متخصص جهت ارائه خدمات مشاوره در امور خرید، فروش، اجاره املاک و مستغلات و دریافت اقامت توریستی و شهروندی و سرمایه گذاری و ثبت شرکت فعالیت می نماید.

  • vida yary

نظرات (۱)

سلام . سایت ما هم بیاین میتونیم تبادل لینک کنیم rahatchat.com

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی