آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

مدارک ویزای شینگن ایتالیا

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۱۴ ب.ظ

با وجود جاذبه های طبیعی و ساخته شده در ایتالیا این کشور یک قطب توریستی مهم در اروپا است. هر ساله بیش از 50 میلیون گردشگر از ایتالیا بازدید می کنند. گردشگری برای اقتصاد ایتالیا بسیار مهم است و بیش از 60 درصد از درآمد ملی کشور را تامین می کند. افرادی که مایل به سفر و اقامت در ایتالیا می باشند، می توانند با اخذ ویزای شینگن ایتالیا به این کشور سفر کنند. از اکتبر 1997 که ایتالیا عضو منطقه شینگن شد، امکان سفر به این کشور با ویزای شینگن فراهم شد.

اخذ ویزای شینگن ایتالیا مطمئن ترین راه برای سفر به ایتالیا و اقامت در این کشور است. جمهوری ایتالیا هفتمین اقتصاد دنیاست که در قلب دریای مدیترانه واقع شده است. این کشور با 300 هزار کیلومتر مساحت و 60 میلیون جمعیت از بزرگترین قلمروهای اروپاست که از زمان امپراطوری روم تا به حال وجود داشته است. کشور ایتالیا بسیاری از قلعه ها و کاخ ها و بسیاری از ساختمان های سبک های مختلف معماری مانند رومانسکایی، گوتیک، باروک(baroque) و نئوکلاسیک می پردازد. علاوه بر این، دارای  7600 کیلومتر خط ساحلی، دریاچه های زیبا، صخره های خیره کننده و بسیاری از پارک های ملی است که یکی از کشور های پرطرفدار برای اخذ اقامت اروپا به حساب می آید.

 

ویزای شینگن ایتالیا

مدارک مورد نیاز برای ویزای شینگن ایتالیا


مدارک زیرعمومی است و برای همه انواع ویزای شینگن کوتاه مدت ایتالیا لازم است:

  • فرم درخواست ویزای ایتالیا: فرم درخواست را پر کنید و پرینت آن را تهیه کنید. سپس از طریق کارشناسان موسسه حقوقی TBI GROUP درخواست ویزای خود را با فرم تکمیل شده اعلام کنید. مطمئن شوید که اطلاعاتی که در این فرم تکمیل می کنید دقیقا با اطلاعات سایر مدارک مورد نیاز برای ویزای ایتالیا یکسان باشد.
  • پاسپورت معتبر که شرایط گفته شده در بالا را داشته باشد و دو قطعه عکس که حداکثر مربوط به سه ماه قبل باشد.
  • کپی تمام ویزاهایی که قبلا دریافت کرده اید. ( اگر هر نوع ویزایی تا کنون دریافت کرده باشید.)
  • داشتن بیمه ویزای شینگن: بیمه درمانی شینگن برای کل سرزمین ایتالیا و منطقه شنگن که همه انواع اورژانس های پزشکی را پوشش می دهد اجباری است.
  • بلیط  پرواز به ایتالیا و بلیط برگشت آماده و خریداری شده باشد. بلیط باید شامل شماره پرواز، تاریخ و سایر جزئیات باشد.
  • یک نامه که در آن دلیل سفر به ایتالیا، مدت اقامت و جزئیات سفر توضیح داده شده باشد.

شهر های دیدنی ایتالیا

رم

سومین مقصد گردشگری اروپا بعد از لندن و پاریس پایتخت ایتالیا یعنی شهر زیبای رم است. در ارتباط با زیبایی شهر رم باید گفت این شهر لقب موزه روباز جهان و شهر ابدی را به خود اختصاص داده است.کمتر کسی است که آرزوی دیدن این شهر باستانی و قدم زدن در کوچه پس کوچه های این شهر را نداشته باشد. سفر به این شهر و بازدید از دیدنی های آن مستلزم اخذ ویزای شینگن است. اگر قصد شما از سفر به رم تنها گشت و گذار در رم است نیاز به ویزای شینگن توریستی دارید.اما در صورتی که با سفر به رم در صدد گرفتن اخذ اقامت اروپا هستید شرایط کمی فرق می کند و باید برای اقامت ایتالیا اقدام کنید.

 

شهر رم در مرکز و غرب کشور ایتالیا قرار گرفته و رودخانه تیبراز داخل عبور می کند. در ارتباط با پیدایش نام این شهر باید گفت که نظریه های متفاوتی مطرح است. برخی نام رم را برگرفته از نام قدیمی روخانه تیبر که (Rumon) یا (Rumen) بوده است نسبت می دهند. برخی دیگر این نام را به نام پادشاه بنیانگذار این شهر «رومولوس» (Romulus) نسبت می دهند. اما عده ای ادعا می کنند نام رم برگرفته از کلمه (Rhome) (در زبان روم باستان ) به معنای قدرت می باشد. 

میلان

در طول دوره های مختلف تاریخی ، میلان به عنوان پایتخت سیاسی و فرهنگی ( دوره پادشاهی ناپوایونیک -پادشاه دوره رونسانس) ، پایتخت فرهنگی ، پایتخت اقتصادی(در زمان انقلاب صنعتی)ایتالیا و یکی از شهر مهم موسیقی جهان شناخته شده است .در این مقاله با شهر میلان به عنوان یکی از پایتخت های مد درجهان و مرکز اصلی خدمات مالی ،بورس و بانکداری کشور ایتالیا آشنا خواهیم شد .اگر میلان را برای سفر توریستی انتخاب کرده اید و یا اینکه با هدفف اخذ اقامت اروپا این شهر را برای مهاجرت و سکونت انتخاب کرده اید در مقاله با ما همراه باشید.

 

 

 

  • vida yary

تحقیق کلمه کلیدی

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۱۸ ب.ظ

 

تحقیق در مورد کلمات کلیدی (که به عنوان تحقیق در مورد کلمات کلیدی سئو یا تحلیل کلمات کلیدی نیز شناخته می‌شود) فرآیند شناسایی اصطلاحات و عباراتی است که افراد برای یافتن وب‌سایت‌ها و صفحات مورد نظرشان در موتورهای جستجو وارد می‌کنند.. متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجوگر(سئو) از این کلمات کلیدی استفاده می‌کنند تا بفهمند چگونه می‌توانند توجه بازدیدکنندگان را به وب‌سایت مورد نظر جلب کنند.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی نوع خاصی از تحقیق در مورد  رفتار مصرف کننده است که تمرکز آن بر چگونگی تاثیر رفتار مصرف کننده بر استراتژی سئو است..

این پژوهش با نشان دادن شکاف‌های احتمالی - و همچنین فرصت‌های موجود - به صاحبان وب‌سایت‌ها در بازاریابی محتوا و ایجاد صفحات وب کمک می‌کند. ایجاد صفحات مرتبط و بهینه‌سازی آن بر مبنای روش‌های جستجوی افراد (کلمات کلیدی)، می‌تواند باعث بهبود رتبه‌بندی در نتایج جستجوی آن کلمات کلیدی شده، پدیدار شدن در نتایج جستجو و بازدید سایت را افزایش دهد.

همچنین تحقیق در مورد کلمات کلیدی می‌تواند با تعیین هزینه برای هر کلیک (CPC) و محاسبه قیمت پیشنهادات بالقوه برای عبارت یا اصطلاح کلیدی خاص، بر جستجوی پولی یا SEM تاثیر گذاشته و تناسب آن با بودجه پرداخت کلیکی(PPC) شما را ارزیابی کند.

 

تحقیق کلمه کلیدی

 

چرا تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای سئو مهم است؟

 

تحقیق در مورد کلمات کلیدی یکی از عوامل کلیدی در سئو است زیرا به شما کمک می‌کند که بفهمید چرا و چگونه افراد از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، چگونه رقبای شما توجه بازدیدکنندگان را جلب می‌کنند و به طور کلی چگونه - و هر چندوقت یکبار- مخاطبان شما جستجوی آنلاین انجام می‌دهند.

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و شناسایی جستجوهای فراگیر به شما کمک می‌کند بتوانید صفحاتی بسازید که با ارائه اطلاعات جستجو شده به بهترین صورت نیازهای مخاطبانتان را تامین کرده و مشکلاتشان را حل کنند.

کلمات کلیدی اساس کارکرد موتورهای جستجو هستند - جستجو کنندگان کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو وارد می‌کنند و موتورهای جستجو صفحاتی که بر اساس الگوریتمهایشان بهترین نتایج هستند را نشان می‌دهند. به خاطر داشته باشید که در نتایج جستجو، هر صفحه به صورت مجزا نمایش داشته می‌شود.

توجه به این نکته ضروری است زیرا صفحات وب - به جای کل وب‌سایت - برای کلمات کلیدی رتبه بندی می‌شوند و هر صفحه می‌تواند برای هزاران کلمه کلیدی مختلف رتبه‌بندی شود. دانستن اینکه جستجوکنندگان چگونه و از کدام کلمات کلیدی استفاده می‌کنند برای رتبه‌بندی جستجو کاربردی است.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی استراتژی سئو و تولید محتوا را معین می‌کند. هر صفحه جدیدی که شما در وب‌سایتتان می‌سازید باید تحت تاثیر بینش تحقیق در مورد کلمات کلیدی باشد.

 

تحقیق در مورد کلمات کلیدی موارد زیر را مشخص می‌کند:

  • تمرکز موضوعی برای مطالب وب‌سایت
  • توسعه محصول/خدمات
  • طراحی و قالب‌بندی محتوا
  • تصمیمات مربوط به محتوای روی صفحات و مسائل فنی سئو
  • بهینه‌سازی خارج از صفحه و ایجاد لینک
  • تجزیه و تحلیل و شناسایی رقبای جستجو
  • ایجاد صفحه جدید و به‌روزرسانی صفحات فعلی
  • تحقیق مؤثر در مورد کلمات کلیدی در بهینه سازی و تقویت منابع فعلی ترافیک و شناسایی فرصت‌های موجود برای کانال‌های ورودی جدید کمک می‌کند.

 

ترافیک جستجوی ارگانیک به صورت تصادفی اتفاق نمی‌افتد - ترافیک ارگانیک از تایپ کلمات کلیدی توسط یک شخص در گوگل و یافتن صفحه شما به عنوان نتیجه به دست می‌آید (معمولا اولین یا دومین نتیجه). البته، مطمئنا شما نمی‌خواهید برای هر کلمه کلیدی رتبه بندی شوید - شما می‌خواهید برای آن دسته از کلمات کلیدی رتبه‌بندی شوید که ترافیک با کیفیت به سمت وب‌سایت شما هدایت کرده و بر کسب و کارتان تاثیر بگذارد.

 

علاوه‌ براین، مشتریان معمولا در مورد محصولات یا خدمات شما متفاوت از شما و همکارانتان فکر میکنند و می‌توانند مجموعه کلمات کلیدی کاملا متفاوتی نسبت به فرضیات شما استفاده کنند. تحقیق در مورد کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند که این عبارات «پنهان» را شناسایی کنید و مطمئن باشید که فرصت دیده‌شدن در زمان جستجوی مشتریان را از دست نخواهید داد. خوشبختانه، ابزارهای متنوعی برای کمک به تحقیق در مورد کلمات کلیدی طراحی و تولید شده‌‌اند.

آگر می‌خواهید در زمان جستجوی مشتریان بالقوه حضور داشته باشید، ابتدا باید بدانید که آنها چگونه و با چه کلمات کلیدی جستجو می‌کنند. پس از آن می‌توانید آن عبارات را با صفحات استراتژیک هدف قرار داده، تحقیق در مورد کلمات کلیدی سئو را به طور کامل اجرا کنید.

این یک توضیح سریع و نامنظم برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و دلیل حیاتی بودن سئو بود. بیاید عمیق‌تر به دنیای تحقیقات در مورد کلمات کلیدی برویم.

 

نکته: اگر شما هنوز به دنبال یافتن ابزار مناسب برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی هستید می‌توانید به انتهای این راهنما رفته و در مورد ابزارهای موجود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

اهمیت کلمه کلیدی

 

درک ویژگی‌های مهم کلمات کلیدی

برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای وب‌سایتتان باید معیارهای مهم مرتبط با آنالیزکلمات کلیدی را درک کنید.

ساختن یک لیست از کلمات کلیدی اصلی، مبنای اصلی تحقیق در مورد کلمات کلیدی است، اما برای شناسایی بهترین فرصت‌ها، این عبارات و اصطلاعات کلیدی باید تجزیه و تحلیل شوند.

تحلیل کلمات کلیدی به معنی بررسی کلمات کلیدی با در نظر گرفتن ویژگی‌های زیر است:

  • نوع کلمه کلیدی
  • هدف جستجوگر
  • حجم جستجو
  • مشکلات و موانع کلمات کلیدی
  • ویژگی‌های SERP مرتبط

هر یک از این عوامل بر فرصت جستجوی مرتبط با یک کلمات کلیدی مشخص تاثیر می‌گذارند.

 

نوع کلمه کلیدی

انواع متفاوتی از کلمات کلیدی وجود دارد و این مهم است که بدانید کدامیک از انواع کلمات کلیدی مورد نظر شما است زیرا هرکدام از آنها می‌توانند اهداف متفاوتی را در استراتژی شما دنبال کنند.

سه نوع مختلف کلمات کلیدی عبارتند از: سر، بدنه و اصلاحات طولانی

 

کلمات کلیدی سر

  • تک کلمه
  • بالای قیف فروش
  • نرخ تبدیل پایین
  • حجم زیاد
  • رقابت بالا

 

کلمات بدنه

  • 2-3 کلمه
  • میانه قیف فروش
  • نرخ تبدیل متوسط
  • حجم متوسط
  • سختی نسبی

 

کلمات کلیدی طولانی

  • بیشتر از 4 کلمه
  • پایین قیف فروش
  • نرخ تبدیل بالا
  • حجم کم
  • سختی کم

 

آیا می‌دانستید:

هر نوع کلمه کلیدی برای قسمت متفاوتی از قیف فروش مناسب است و باید بخشی از یک استراتژی جامع کلمات کلیدی سئو باشد.

 

هدف جستجوگر

هدف جستجوگر به طور فزاینده‌ای برای جستجوی ارگانیک اهمیت پیدا می‌کند.

هدف جستجوگر چیست؟ هدف جستجوگر «چرایی» پشت درخواست جستجوی افراد و هدف آنها از آن جستجو را توضیح می‌دهد. هدف جستجوگر معمولا در چهار دسته طبقه بندی می‌شود:

  • اطلاعاتی- درخواست‌هایی که بر یافتن اطلاعات یا پاسخ‌های خاصی تمرکز دارند.

-مثال: {تحقیق در مورد کلمات کلیدی چیست؟}

  • ناوربری- درخواست‌هایی که معمولا دارای نام تجاری، نام محصول یا خدمات هستند و برای پیدا کردن وب‌سایت یا صفحه خاصی استفاده می‌شوند.

ثال: {خدمات کلمات کلیدی قدرتمند صفحه اول }

  • تجاری- درخواست‌هایی که در مورد تصمیم گیری برای خرید اطلاعات می‌دهند اما مستقیما با خرید ارتباط نداشته و اغلب شامل مقایسه‌ها هستند.

مثال: {بهترین خدمات تحقیق در مورد کلمات کلیدی}

  • تراکنشی- درخواست‌هایی که مستقیما با خرید در ارتباط هستند.

-مثال: {قیمت خدمات کلمات کلیدی قدرتمند صفحه اول}

 

دانستن هدف جستجوی مرتبط با کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند که بدانید اگر برای عبارات‌هایی رتبه‌بندی شدید، کدام نوع از ترافیک را می‌توانید به طور بالقوه ضبط کنید وآن ترافیک چه تاثیری بر کسب و کار شما خواهد داشت. هدف جستجوگر همچنین در مورد بهینه‌سازی یا ایجاد صفحه اطلاعات می‌دهد - و اگر می‌خواهید برای جستجوی ارگانیک رتبه‌بندی شوید باید مطمئن شوید که صفحه شما با هدف همخوانی دارد.

 

حجم جستجو

حجم جستجو کمی ساده‌تر است.

حجم جستجومعمولا حجم جستجوی ماهانه، یا تعداد دفعات جستجوی یک کلمه کلیدی در گوگل توسط یک فرد در طول یک ماه را نشان می‌دهد. این معیار اطلاعات کاربردی در مورد ترافیک بالقوه مرتبط با یک کلمه کلیدی مشخص به شما می‌دهد، بنابراین می‌توانید تعداد افرادی که به آن موضوع علاقه‌مند هستند را دیده و تعداد بازدیدکنندگانی که با رتبه‌بندی مرتبط با آن به وب‌سایت شما می‌آیند را برآورد کنید. از آنجایی که صفحات برای چند کلمه کلیدی مختلف رتبه‌بندی می‌شوند، پتانسیل ترافیک ارگانیک واقعی معمولا بسیار بیشتر از حجم جستجو برای کلمه کلیدی مشخص هدف‌گزاری شده است.

  • vida yary

نرده شیشه ای

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۳۶ ب.ظ

 

نرده شیشه ای

 

 

نرده شیشه ای یکی از اجزای پرکاربرد در معماری امروز است. ظاهر مدرن و ساده ان برای معماری مدرن امروزی که رو به سادگی اورده و تجملات و زرق و برق را در ساختمان حذف کرده بسیار سازگار است. 

نرده شیشه ای را می توان در قسمت های مختلف ساختمان برای حفظ امنیت استفاده کرد.نرده شیشه ای بالکن ، نرده شیشه ای راه پله ، نرده شیشه ای دور استخر همگی از کاربردهای نرده های شیشه ای در ساختمان است.

نرده های شیشه ای در انواع  بسیاری نیز وجود دارد. هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند که  برای هر صاحب خانه می تواند یکی از آنها معیار انتخاب نرده شیشه ای مناسب باشد.

 

مزایای نرده شیشه ای 

 

نصب آسان 

امنیت بالا

نمای شفاف 

 

 

نرده شیشه ای بالکن


هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب نرده و حفاظ برای بالکن انتخاب گزینه نرده شیشه ای یکی از بهترین انتخاب هاست.از دیدگاه عملی ، نرده های شیشه ای مزایای زیادی دارند.

آنها علاوه بر اینکه در طولانی مدت نیاز به نظافت پیدا می کنند 
به نگهداری منظم احتیاج ندارند 
می توانند سالها یا حتی دهه ها برای منازل شما کارایی و دوام بالا داشته باشند. 

 

نرده شیشه ای دور استخر

 

استفاده از نرده شیشه ای به عنوان حفاظ امینیتی پیرامون استخر ها بسیار مفید و کار آمد است. شیشه های به کار رفته در این نرده ها که از جنس سکوریت و یا لمینت است در برابر ظربه بسیار مقاوم است. علاوه براین برای محیط مرطوب اطراف استخر شیشه که دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود انتخاب بسیار خوبی است. 

 

نرده شیشه ای راه پله

 

نرده های راه پله برای ساختمان های مدرن یک انتخاب مناسب و ایده آل است. این نرده های شیشه ای که می توان با استیل و چوب و آلو مینیوم به عنوان دستگیره یا هند ریل ترکیب کرد، می تواند امنیت افراد را در راه پله ها تامین کند. 

 

انواع نرده شیشه ای

 

نواع مختلف نرده های شیشه ای شامل نرده شیشه ای فیکس پوینت ، نرده شیشه ای اکسپوز ، نرده شیشه ای پایه شیشه گیر و نرده شیشه ای اسپیگت می شود.

 

 

 

 

 

 

 

  • vida yary

کابینت اشپزخانه

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۲۹ ب.ظ

کابینت هایی در آشپزخانه ها استفاده می شود تنوع بسیاری دارد و می توان با انواع دکوراسیون و چیدمان در منازل سازگار شود. کابینت مدرن برای دکوراسیون های مدرن و کابینت ها ی کلاسیک برای چیدمان کلاسیک با قابلیت ایجاد طرح ها و رنگ های متفاوت می تواند متناسب با سلیقه شما طراحی و اجرا شود و شما محدودیت برای اجرای سلیقه خودتان نخواهید داشت.

 

کابینت کلاسیک

این کابینت ها اصولا حس نوستالژی بودن را به شما القا می کند. ظاهر آن ها معمولا ساده نیست و دارای طراحی روی درب های کابینت هستند. این کابینت ها عموما نقش و نگار های زیادی دارند و در بیشتر مواقع دارای ویترین و قفسه برای چیدن وسایل و ظروف در طبقات در معرض دید هستند.

 

کابینت کلاسک

درکابینت کلاسیک معمولا از سایز های نا متقارن و بدون تناسب استفاده نمی شود. چیدمان این کابینت ها مرتب و منظم و کاملا قرینه است. و اصولا شما نظم آن را کاملا در ظاهر متوجه می شوید.این مدل کابینت فارغ از اینکه چه رنگی باشد و با چه طرحی در فضای آشپزخانه شما بکار رفته باشد، همواره حس شکوه و عظمت را به خانه شما القا می کند.

کابینت ممبران و کابینت چوبی از انواع کابینت هایی هستتند که برای کابینت های کلاسیک بسیار مناسب است.

کابینت ممبران

از انواع کابینت های چوبی که عموما به شکل سنتی مورد استفاده قرار می گیرد کابینت های روستایی است که اغلب با استفاده تخته چوب های بزرگ ، رنگ های گرم و با جزئیات زیاد و نقش و نگارهای زیاد می تواند زندگی در کوهستان و یا روستا را را منعکس کند. به جای استفاده از رنگ های براق ، کابینت های روستایی معمولا از پوشش ناهموار یا مات برای برجسته کردن احساس اصیل چوب استفاده می شود. برای تکمیل این سبک کابینت می توان از متریال های برنجی یا برزنتی استفاده کرد.

کابینت های چوبی اغلب از چوب های سنگین مانند بلوط چهارم اره ای ، درخت کوره ، گیلاس یا افرا ساخته می شوند و به جای رنگ آمیزی معمولاً در حالت طبیعی چوب خود باقی می مانند.

کابینت چوبی

 

کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت های مدرن دارای سطوح مسطح ، حداقل تزئینات در نمای کابینت و دارای متریال ساده هستند و جلوه ای تمیز و یکپارچه به خانه شما می بخشند. این سبک کابینت یک انتخاب عالی برای آشپزخانه های کوچک است؛ عدم قالب گیری برای قفسه های کابینت به معنی این است که کابینت ها بلندتر باشند و در مناطقی که فاقد فضای ذخیره افقی هستند ، فضای بیشتری را را برایتان فراهم کنند. مصالح به کار رفته در کابینت آشپزخانه معاصر معمولاً از جنس فلز ، بتون ، پلاستیک ، شیشه یا چوب ساخته شده که همگی ساخته دست بشر است به این معنی که به صورت طبیعی از طبیعت گرفته نشده و همگی دارای تغییرات است.

 

کابینت مدرن

 

کابینت های مدرن را میتوان در انواع مختلفی مانند کابینت MDF  ، کابینت هایگلاس طبقه بندی کرد.

اگرچه پایه اولیه این کابینت ها از چوب است اما اجازه بدهید این کابینت هارا متفاوت از کابینت های کلاسیک چوبی طبقه بندی کنیم.

 

کابینت هایگلاس

 

کابینت های هایگلاس از جمله کابینت های مدرنی است که ظاهری براق اما ساده دارد. نظافت آن ساده است و تتنوع رنگی بالایی دارد. پایه این کابینت از mdf است اما یک روکش جداگانه روی آن ها کشیده شده است.

کابینت ام دی اف نیز از مشتقات کابینت چوبی است با این تفاوت که ام دی اف از خرد چوب های فشرده شده و یکپارچه شده تشکیل شده است. این کابینت نیز تنوع رنگ بالایی دارد

اما برخی اجزایی که در کابینت ها فارق از اینکه از چه نوعی باشد کاربرد دارد به قفسه (شلف) و همچنین ویترین شیشه ای و جزیره  در کابینت هاست.

کابینت هایی که در نمای آن ها از شیشه استفاده می شود یکی از جذاب ترین کابینت هایی است که شما از دیدن آن ها خسته نمی شوید چون همیشه چیزی برای دیدن وجود دارد. استفاده از شیشه های ویترین معمولا برای کابینت های بالایی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید مجموعه های با ارزش کاسه یا گلدان چینی خود را در ویترین ها بچینید.

ویترین شیشه ای کابینت مدرن

 

استفاده از قفسه در کابینت ها بسیار معمول است اما گاهی اوقات به دلیل کمبود فضا و یا برعکس ، برخورداری از فضای دیواری که بلا استفاده است می توانید استفاده مفیدی از آن داشته باشید و علاوه بر اینکه از یک فضا استفاده بهینه کرده اید می توانید ان را از یک فضای یکنواخت به فضای متنوع تبدیل کنید.

قفسه کابینت مدرن

جزیره در فضای آشپزخانه معمولا زمانی به کار گرفته می شود که شما فضای زیادی در اختیار دارید و می توانید بخشی از فضای داخل آشپزخانه را بهینه کرده و دسترسی های خود در آشپزخانه را راحت ترکنیم. 

این جزیره ها که در وسط اشپزخانه قرار می گیرد می تواند به عنوان میز کار یا محل قرارگیری سینک ظرفشویی در اشپزخانه قرار گیرد و دسترسی های افراد داخل آشپزخانه را به نقاط طلایی در مثلث آشپزخانه راحت تر می کند.

جزیره در آشپزخانه

  • vida yary

رونق کتابخوانی و اشتراک مجلات با پیامک انبوه

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۲۹ ب.ظ

ارسال پیامک تبلیغاتی و بازاریابی پیامکی یکی از شیوه های رایج در دنیای مارکتینگ است و تقریبا هر صنعتی می تواند از مزایای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بهره مند شود. از جمله صنایعی که می تواند از کانال بازاریابی پیامکی استفاده کند، صنعت نشر است. ناشران نیز می توانند با ارسال پیامک درست و به جا و با هدف گذاری مناسب بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی دریافت کنند.
شاید برایتان سوال باشد که با وجود اپلیکیشن های متفاوت و دنیای اینترنت که به لطف تلفن های همراه در دسترس همه قرار می گیرد و افراد به صورت آنلاین می توانند به محتوای ناشران در جراید و مجلات و خبرگذاری ها دست یابند، ارسال پیامک چگونه می تواند در رقابت با دنیای دیجیتال برنده شده و برای ناشران مفید باشد؟؟
در ادامه این مطلب به مواردی اشاره می کنیم که ناشران چگونه می توانند از بازاریابی پیامکی و پیامک انبوه استفاده کرده و با خوانندگان خود ارتباط برقرار نمایند.

ارائه پیشنهادهای ویژه


پیشنهاد ویژه جزء آن دسته از راهکارهای بازاریابی است که برای بسیاری از کسب و کارها بازدهی خوبی دارد.این موضوع هم برای صاحبان کسب و کارها و هم برای مشتریانشان در نهایت سودمند است.
ناشران نیز می توانند از پیشنهاد ویژه برای خوانندگان خود بهترین استفاده را داشته باشند. ارائه پیشنهاد ویژه برای هر دو دسته مخاطبان می تواند صورت پذیرد.
باز هم به دلایلی که در متن فوق به ان اشاره کردیم ارسال پیامک بهترین ابزار برای ارائه پیشنهاد ویژه است.

دسته اول مشتریان با سابقه ناشران هستند که معمولا به عنوان جایزه مشمول پیشنهاد های ویژه می شوند.
دسته دوم مخاطبین جدیدی هستند که برای ترغیب شدن به نشریه شما پیشنهاد فوق العاده دریافت می کنند تا من بعد از این مخاطب نشریه شما باشند. پیامک های زیر برخی از نمونه های پیامک های پیشنهاد ویژه ای است که ناشران می توانند برای خوانندگان خود ارسال کنند.

 

ارسال پیامک پیشنهاد ویژه

فریناز عزیز
انتشارات وب وان در نظر دارد به پاس قدردانی از همراهی همیشگی شما ، 1 ماه اشتراک رایگان برای خواندن کتاب های موجود در سایت را به شما اهدا کند .

 

مثال فوق برای مخاطبان باسابقه شماست. به همین دلیل است که لحن کلام شما در ان دوستانه است.
مثال زیر نمونه ای از یک پیامک تبلیغاتی برای مخاطبان جدید است :
اولین نفری باشید که جدید ترین کتاب حوزه سئو سایت را دریافت می کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه روی لینک زیر کلیک کنید.

نکته ای که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید این است که مخاطبان جدید شما باید هدفمند انتخاب شده باشند. باید بتوانید مخاطبان حوزه کاری خودتان را تشخیص داده و متناسب با فعالیت آن ها برایشان پیشنهاد های ویژه پیامکی ارسال کنید. در غیر این صورت، ارسال پیامک نا مرتبط با حیطه کاری آن ها نه تنها تاثیر مثبتی برای شما نخواهد داشت ، بلکه مزاحمت برای آن ها ایجاد کرده و نشریه و مجله شما در میان افراد بد نام می شود.

  • vida yary