آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

اگر عاشق گذراندن وقت با خانواده خود هستید، طبیعی است که بخواهید با هم چیز جدیدی را تجربه کنید، از مشکلات زندگی روزمره خود دور شوید و در تعطیلات زمانی را با همدیگر بگذرانید. با این حال، اگر فکر می‌کنید برنامه‌ریزی برای تعطیلات فقط با خانواده نزدیکتان سخت است، سعی کنید چندین خانواده دیگر از چندین نسل مختلف را به آنجا بیاورید. اما با نگرش صحیح و برنامه ریزی هوشمندانه، می توانید یک تعطیلات خانوادگی عالی برای هر یک از افراد خانواده خود برنامه ریزی کنید و از آن لذت ببرید.

برای اینکه بفهمید چگونه می توان این کار را انجام داد، در اینجا سه ​​نکته برای داشتن یک تعطیلات خانوادگی موفق چند نسلی وجود دارد.

همه را با هم نگه دارید

نکته مهم در تعطیلات با خانواده گذراندن وقت با هم است. اما با وجود گروه‌های بزرگ و خانواده‌های چند نسلی، گاهی اوقات راحت‌تر می‌شود که فضای شخصی خود را به همه اختصاص دهید. با این حال، این اغلب می‌تواند منجر به این شود که افراد احساس کنند در یک مقصد در تعطیلات متفاوتی هستند.

برای جلوگیری از این امر، باید سعی کنید همه افراد را تا جایی که خوابگاه می بینید کنار هم نگه دارید. در حالت ایده‌آل، استیو لارز، یکی از مشارکت‌کنندگان در Travel Channel، پیشنهاد می‌کند خانه‌ای را اجاره کنید که همه شما بتوانید در آن بمانید. اگر خانه‌ای به اندازه کافی بزرگ پیدا کنید، هر خانواده همچنان می‌تواند فضای مخصوص به خود را داشته باشد و همچنین فضاهای مشترک را به اشتراک بگذارد و زمان را به حداکثر برساند. باید با هم خرج کنند

مطمئن شوید که همه راحت هستند

اگر خانواده شما در حال حاضر بسیار نزدیک هستند، احتمالاً می دانید که هر فرد با چه چیزی راحت است و چه چیزی نخواهد بود. اما اگر نمی‌توانید اغلب وقت خود را با خانواده چند نسلی خود بگذرانید، چه به دلیل وجود مسائل مربوط به حضانت یا مسافت، ممکن است لازم باشد صریح‌تر از مردم بپرسید که با چه چیزی راحت هستند.

با گفتگو در مورد آنچه مردم قبل از برنامه ریزی بیش از حد برای سفر خود با آن راحت هستند، می توانید بدانید که چه مسائل حرکتی را باید در نظر بگیرید، چه مقاصدی ممکن است خارج از ذهن باشد، چه فعالیت هایی ایده خوبی خواهند بود، و خیلی بیشتر.

بخش عمده ای از برنامه ریزی را بر عهده یک نفر بگذارید

وقتی همه تصمیم گرفتند که کجا بروند و کجا بمانید، پس از آن می خواهید برای روزهای خود برنامه ریزی کنید. اغلب، اگر هیچ چیز برنامه ریزی نشده باشد، هیچ اتفاقی نمی افتد. و در حالی که این می تواند سرگرم کننده باشد، برخی از مردم می خواهند کمی هیجان بیشتری در تعطیلات خود داشته باشند.

  • vida yary

سفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی