آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

اگر قصد دارید در زمینه SEO کار کنید یا مدیری هستید که می خواهید در هر زمینه اطلاعاتی بدست آورید و بتوانید از کارمندان خود مطلع شوید ، پس با شرایط عمومی سئو آشنا هستید. باید باشد حتی اگر قصد دارید SEO خود را برای یک متخصص SEO ارسال کنید ، توصیه می کنیم این مقاله را بخوانید تا هنگام تعامل با SEO خود بهتر یکدیگر را درک کنید. تا بتوانند بنابراین با ارائه اصطلاحات کلی در سئو به ما بپیوندید:

اصطلاحات عمومی در سئو

شرایط عمومی SEO که باید بدانید
شاید اولین اصطلاحی که باید با آن آشنا شویم کلمه SEO باشد. سئو به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. سئو در واقع یک سری تکنیک ها برای رساندن سایت به صفحه اول یا رتبه اول در لیست نتایج گوگل است. SEO بخشی از "بازاریابی موتور جستجو" یا SEM است. در واقع با کمک این روش ها سعی می کنید بیشترین بازدید ارگانیک و مخاطبان استاندارد را به سایت خود برسانید.
تکنیک های SEO به دو دسته SEO داخلی و SEO خارجی (بخش A و B) تقسیم می شوند. از طرف دیگر ، SEO به طور قانونی یا غیرقانونی به سه دسته تقسیم می شود: سفید سئو کلاه ، سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه. (بخشهای D ، E و F) این قوانین توسط الگوریتم Google شرح داده شده در بخش C تعیین می شود. ابزارهای SEO نیز در تجزیه و تحلیل سایت از جمله اصطلاحات استفاده می شوند. (بخش G) و سپس (قسمت H) انواع بازاریابی آنلاین را معرفی خواهیم کرد که SEO بخشی از آن است. اما داستان اصطلاحات رایج SEO به اینجا ختم نمی شود. SEO با طراحی و برنامه نویسی سایت ارتباط نزدیک دارد ، بنابراین شما باید با برخی از اصطلاحات عمومی بین این زمینه ها آشنا شوید ، که ما در بخش اول به آنها خواهیم پرداخت.

بنابراین نقشه راه ما به این شکل خواهد بود:

الف) شرایط SEO داخلی
ب) اصطلاحات مربوط به سئو خارجی
ج) اصطلاحات الگوریتم گوگل
د) شرایط SEO کلاه سفید
ه) اصطلاحات SEO کلاه خاکستری
و) شرایط SEO کلاه سیاه
ز) اصطلاحات مربوط به ابزار تجزیه و تحلیل SEO
ح) اصطلاحات مربوط به انواع بازاریابی آنلاین
I) اصطلاحات مربوط به طراحی سایت و برنامه نویسی

قبل از رفتن به بخشهای مقدماتی ، خوب است برخی اصطلاحات کلی در مورد SEO را معرفی کنید:

صفحات نتایج Google یا SERP
هنگامی که کاربر جمله ای را در جعبه Google تایپ می کند و سپس کلید Enter را فشار می دهد ، صفحه ای در مقابل وی باز می شود که در آن 10 نتیجه یا سایت ذکر شده است. در پایین صفحه ، سایر صفحات دوباره ظاهر می شوند و کاربر می تواند به صفحه بعدی رفته و نتایج 11 تا 20 را در پایان مشاهده کند. به این صفحات صفحات نتایج Google یا SERP گفته می شود.

طبقه بندی
Google یک سری از این معیارها را در الگوریتم خود شناسایی کرده است - و ما آنها را در این مقاله قرار می دهیم. - این صفحات وب هر کلمه کلیدی را مشخص می کند تا مرتبط ترین و بهترین صفحات در بدترین صفحه و صفحه نتایج SERP ظاهر شوند. این طبقه بندی نامیده می شود.

Google Page Rank یا صفحه رتبه در Google
در همان صفحات SERP ، اگر سایت ها را از بالا بشمارید ، بیشترین تعداد سایت در رتبه اول قرار می گیرد و پایین ترین رتبه در رتبه های دوم ، سوم ، چهارم و آخرین قرار می گیرد. همانطور که مشخص شد ، رتبه اول بهترین رتبه برای سئو است و هر بار که این تعداد یک قدم جلوتر می رود ، از رقبای خود عقب می ماند.

رتبه الکسا
الکسا نیز مانند گوگل در لیست سایت ها قرار دارد. اما معیارهای رتبه بندی سایت الکسا برای سایت ها متفاوت است. الکسا هر وب سایت را بر اساس محبوبیت آن در کشور و سراسر جهان رتبه بندی می کند.

بازدید سایت
به تعداد کاربرانی که به یک سایت وارد می شوند ترافیک سایت گفته می شود.

جستجوی ارگانیک
وقتی کاربر سایت شما را از طریق جستجوی گوگل جستجو می کند - نه از طریق تبلیغات یا بنرهایی که در سایت های دیگر قرار می دهید - به این معنی است که آنها شما را از طریق جستجوی طبیعی پیدا کرده اند.

ترافیک ارگانیک
به همین ترتیب ، ترافیکی که از طریق جستجوی طبیعی وارد سایت شما می شود ، ترافیک طبیعی نیز نامیده می شود.

نتایج ارگانیک
نتایج جستجوی طبیعی لیستی است که پس از جستجوی عبارت در صفحه نتایج موتور جستجو ظاهر می شود. به عنوان مثال در Google ، برخی از نتایج با یک تبلیغ ظاهر می شوند. این نتایج طبیعی نیستند و تبلیغاتی هستند که با پرداخت هزینه در لیست قرار می گیرند. اما نتایج دیگر طبیعی به نظر می رسند و با بهینه سازی سایت جایگزین شده اند.

نتیجه پرداخت شده
قسمت دیگری از نتایج صفحات SERP که به طور طبیعی ظاهر نمی شود اما در بالا ، نوار کناری یا پایین صفحه نتایج قرار می گیرد و تبلیغ می شود ، نتایج پولی نامیده می شود.

پیشنهاد ویژه Google از چند قطعه
قطعات شامل انتخاب متن کوتاه هستند که در بالای نتایج جستجوی Google ظاهر می شوند و برای پاسخگویی به پرسش جستجو طراحی شده اند. محتوایی که در یک کادر ظاهر می شود به طور خودکار از صفحه های وب در فهرست Google حذف می شود. انواع متداول قطعات شامل تعاریف ، جداول ، مراحل و لیست ها است. البته این ویژگی هنوز واجد شرایط زبان فارسی نیست.

تغییر مسیر دهید
تغییر مسیر انتقال محتوا از یک صفحه سایت به صفحه دیگر و اعلان به Google است. سایت های خارجی نیز می توانند هدایت شوند. این ترفند می تواند برای حل مسئله محتوای تکراری استفاده شود.

 301
تغییر مسیر 301 تغییر مسیر دائمی

  • vida yary

قرار گرفتن وردپرس در صفحه اول جستجوی گوگل

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۳۸ ب.ظ

یکی از بزرگترین سوالاتی که همیشه پرسیده می شود این است که چگونه می توان ترافیک وب سایت را افزایش داد و به صفحه اول Google برای وب سایت رسید؟
پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد زیرا برای اینکه در گوگل نتایج خوبی بگیرید ، ابتدا باید روی محتوای وب سایت خود کار کنید.

به صفحه اول Google بروید
به طور خلاصه در این مقاله خواهید خواند:

چگونه دیوار مقابل صفحه اول گوگل را بشکنیم؟
سئوی اولیه صفحه اول جستجوی گوگل را فراموش نکنید!
نبرد SEO را شروع کنید تا در صفحه اول Google قرار بگیرید!
سایت را به صفحه اول Google بیاورید
استفاده از ابزارهای تحلیلی
چگونه دیوار مقابل صفحه اول گوگل را بشکنیم؟
روش های زیادی برای شروع تولید محتوا برای به دست آوردن رتبه بندی و رتبه بندی خوب وجود دارد. در مرحله اول شما باید بدانید که چگونه می توانید اولین صفحه جستجوی Google را برای وب سایت خود و اساس آن بدست آورید. از کدام ابزار جستجو برای ایجاد محتوای جدید و جذاب استفاده کنید؟
با این حال ، هنگامی که روی نام تجاری و تنظیم وب سایت خود کار می کنید ، می توانید به طور قابل توجهی در رتبه بندی سایت تأثیر بگذارید و موقعیت خوبی در Google کسب کنید. طبق تحقیقات ، به طور متوسط ​​، 33٪ از ترافیک جستجو مربوط به اولین نتایج است.

TCS WordPress در صفحه اول جستجوی Google
درصد ترافیک برای نتایج جستجو
تجربه نشان داده است که بیشتر افراد پس از جستجوی محتوا ، به 3 نتیجه اول گوگل توجه می کنند و اگر رتبه شما 11 یا بالاتر باشد ، احتمالاً آن را نمی بینید!

اکثر افراد اصلاً به صفحه دوم جستجو مراجعه نمی کنند و گوگل می گوید بهترین نتایج در صفحه اول موجود است. Google به راحتی می تواند اطلاعات شما را مرور کرده و در دسترس کاربران و مخاطبان قرار دهد. در واقع ، گوگل از محتوای وب سایت شما برای کمک به کاربران استفاده می کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که گوگل را ترغیب کنید تا در صفحه اول نتایج جستجو محتوای با کیفیت تولید کند!

سئوی اولیه صفحه اول جستجوی گوگل را فراموش نکنید!
از آنجا که ما از وب سایت های وردپرس استفاده می کنیم ، شما نگران اجرای یک SEO اولیه نخواهید بود و می توانید به راحتی از افزونه SEO WordPress و SEO مطالب خود استفاده کنید.

توصیه می شود که از ابزار Search Console استفاده کنید و نقشه سایت خود را وارد کنید تا به Google کمک کنید سایت شما را بررسی کند و نتایج را برای شما نمایش دهد. می توانید از اطلاعاتی که در کنسول جستجو دریافت می کنید صفحات سایت خود را اصلاح کرده و سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید.

  شگفت انگیز 15 راه برای افزایش SEO وردپرس
نبرد SEO را شروع کنید تا در صفحه اول Google قرار بگیرید!
اگر دامنه سایت را به خوبی انتخاب کنید ، شانس بالاتری برای صعود دارید. از طرف دیگر ، شما باید تمام تلاش خود را برای ایجاد محتوا انجام دهید. اما بدانید که کسب رتبه خوب و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل کار ساده ای نیست و تنها با تلاش مداوم امکان پذیر است. حتما از کلمات کلیدی مناسب در تولید محتوا استفاده کنید و با کمک ابزارهای مختلف کلمات کلیدی مناسب را برای محتوای خود انتخاب کنید.

سایت را به صفحه اول Google بیاورید
برای رفتن به صفحه اول ، باید اولین گام را برای یافتن کلمات کلیدی مناسب بردارید ، کلمات کلیدی را که بیشترین جستجو را دارند انتخاب کنید و سپس محتوای غنی و تصفیه شده را بر اساس آن کلمات کلیدی ایجاد کنید. محتوای شما باید مفید ، مرتبط و به روز باشد و مهمتر از همه ، تعداد زیادی کلیک وجود دارد. شما باید محتوای خود را به طور مرتب و مطابق با برنامه خاصی در سایت قرار دهید تا Google طبق آن برنامه از سایت شما بازدید کند و سایت شما را مرور کند.

پس از چند هفته شروع و نوشتن محتوا ، باید از ابزارهای تحلیلی مانند Google Analytics استفاده کنید تا بفهمید وضعیت جستجو چگونه است و بر اساس آن ، می توانید در صفحه اول Google بهتر برنامه ریزی کنید. میتونی درست کنی

استفاده از ابزارهای تحلیلی
با استفاده از Search Console یا Google Analytics یا سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل ، می توانید به راحتی میزان کلیک یا میزان نمایش محتوای خود را در Google بررسی کنید و در صورت نیاز به به روزرسانی محتوا ، این کار را فوراً انجام دهید. فقط به روز کنید

تحلیل و بررسی
ابزار تحلیلی
نتیجه نهایی
فقط باید در مورد کمکی که به دیگران می کنید بیشتر از دیگران تبعیض قائل شوید. البته بدون اینکه بگویید باید مقالات قدیمی را در وب سایت خود بررسی و به روز کنید. زیرا گوگل علاقه زیادی به این نوع مطالب دارد و آنها را سریعتر به صفحه اول نتایج می آورد.

  • vida yary

MBA چیست؟

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸ ق.ظ

  دوره MBA یکی از دوره های شکوفایی مدیریت در سال های اخیر است. دوره MBA بیش از صد سال قدمت دارد. با این حال ، نگاه و عناوین او به تدریج تغییر کرد.
MBA مخفف MBA است و دوره گاهی اوقات در نوشته های فارسی است و به صورت MBA نیز نوشته می شود.

  دوره MBA مخصوص کسانی که به دانش مدیریت نیاز دارند اما در زمینه های دیگر تحصیل کرده اند طراحی شده است. به همین دلیل ، عموم افراد دوره MBA تحصیلات اصلی خود را در سایر زمینه ها به پایان رسانده اند و برای تکمیل مهارت های مدیریتی خود ، این رشته را به عنوان دانشگاهی یا به صورت دوره رایگان MBA دنبال می کنند.
مخاطبان دوره MBA چه کسانی هستند و دوره MBA برای چه کسانی مفید است؟
  اگر به فکر کارآفرینی هستید و می خواهید کار خود را شروع کنید ، بسته دوره MBA قطعاً یکی از ضروریات آموزشی شما است.

  اگر در موقعیت مدیریتی یا نظارتی باشید یا چنین موقعیت هایی را در مسیر شغلی خود پیش بینی کنید ، دوره MBA می تواند مفید باشد.

  اگر از کیفیت روابط خود با همکاران یا مدیران خود راضی نیستید ، یا معتقد هستید که روابط تجاری شما هنوز هم می تواند بهبود یابد ، پس دوره MBA احتمالاً کمک ارزنده ای در این زمینه خواهد بود.
آیا مدرک MBA می تواند درآمد را افزایش دهد؟
سازمان هایی که آموزش MBA را ارائه می دهند ، با استناد به آمارها و گزارش های مختلف ، شما را متقاعد می کنند که دوره MBA و مدرک MBA می تواند به عنوان یک ماشین پول ساز عمل کند.

گزارش هایی وجود دارد که متوسط ​​درآمد فارغ التحصیلان MBA را در مقایسه با سایر رشته ها اندازه گیری می کند و آنها معمولاً درآمد خود را بالاتر از میانگین بسیاری از رشته های دیگر قرار می دهند.

اما بهتر است فریب متوسطی را نخورید.

شخصی که دمای بدن او -100 درجه و نیمه دیگر بدن او در 140 درجه است ، متوسط ​​دمای بدن او هنوز 20 درجه سانتیگراد است. اما ممکن است او مرده باشد. استدلال ها معمولاً نادرست است.

تأثیر حضور در MBA بر کیفیت زندگی ، کار و درآمد شما کاملاً به عمق یادگیری و میزان استفاده از آنچه در MBA آموخته اید بستگی دارد.

البته این فقط به رشته MBA محدود نمی شود و تأثیر همه دوره های مدیریت بازرگانی تا حدود زیادی به ویژگی های مخاطبان ، تلاش های آنها و یادگیری آنها بستگی دارد.
مزایای دوره مکمل بصورت آنلاین MBA چیست؟

  کلیه دوره های تکمیلی MBA بر اساس منابع روز دنیا و مطابق با نیازهای کشور ما طراحی و تولید می شوند. همه دروس تکمیلی فقط برای دوستان تکمیلی است.

  همانطور که در پیوست قسمت های مختلف علمی و مهارتی را یاد می گیرید ، با حل تمرین ها دروس را بهتر درک خواهید کرد. بعلاوه ، با دسترسی به بیش از 100000 تمرین برای دوستان خود ، می توانید از زوایای دیگر به درسها و تمرینات آنها نگاهی بیندازید.

  فرایند آموزش دروس تکمیلی به گونه ای طراحی شده است که گام به گام شما را در مطالعه و یادگیری تک تک درسها همراهی می کند.

  با توجه به کیفیت محتوا و همچنین زیرساخت های آموزش آنلاین در مکمل ، دوره مکمل MBA آنلاین ارزانترین دوره MBA در فضای دیجیتال و فیزیکی است.

  پیوست هیچ سرنخی به شما نمی دهد. زیرا وی از کیفیت و کارآیی آموزش خود اطمینان دارد. این مکمل ادعا می کند که نتیجه آموزش می تواند با افزایش دانش ، مهارت و نگرش ، توانایی شما را در ایجاد ارزش ، تسریع و پیشرفت شما افزایش دهد. بازده شما نمایندگی شما و پشتیبانی از مذاکره شما خواهد بود. چند مقاله رسمی تأیید نیست.

  • vida yary