آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک,دکوراسیون اتاق کودک

 

 

چیدمان دکوراسیون اتاق خواب کودک می‌تواند یکی از زیباترین و جذاب‌ترین کارها برای پدر و مادر به شمار آید. هنگامی که منتظر به دنیا آمدن فرزندتان هستید و یا دوست دارید برای کودکتان اتاق جداگانه‌ای فراهم نمایید، غیر از تهیه لوازم اتاق کودک نیاز است که به رنگ‌ها و المان‌هایی که می‌تواند در رشد و روحیه کودک شما تاثیر بسزایی داشته باشد توجه کنید. چراکه چند نکته مهم برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک در این رابطه لازم است که بدانید.

 

برای طراحی کف و دیوار اتاق کودک از محصولات مختلفی می‌توان استفاده کرد. اگر در نظر دارید برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک خود، از کاغذ دیواری استفاده نمایید، پس این مطلب می‌تواند به شما کمک نماید از جدیدترین مدل‌ های کاغذ دیواری که در بازار موجود است مطلع شوید. ما همچنین در انتها با معرفی سایت فروشگاهی النین مارکت مجموعه‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید انواع کاغذ دیواری با طرح و رنگ‌های متنوع را جهت دکوراسیون اتاق کودک بیابید و یا عملیات نصب کاغذ دیواری را به متخصصان و نصابان این مرکز بسپارید.

 

نکات مهم در طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک

اتاق خواب کودک بخش مهمی از خانه به شمار می‌آید، زیرا کودک شما از زمان تولد به بعد مدت زیادی را برای خواب و همچنین بازی در آن سپری خواهد کرد. بنابراین بهتر است با در نظر گرفتن المان‌های درست و اصولی اتاق خوابی را برای کودک‌تان فراهم نمایید که ضمن داشتن نور و هوای مناسب، از زیبایی و ایمنی بالایی برخوردار باشد.

 

غیر از استفاده از تخت، کمد و فرش مناسب برای اتاق کودک، دیوارهای اتاق کودک یکی از مهمترین بخش‌های اتاق به شمار می‌آید. شما می‌توانید دیوارها را متناسب با سلیقه فرزندتان رنگ آمیزی کنید و علاقه او را برای این منظور جویا شوید. همچنین می‌توانید به جای رنگ از کاغذ دیواری استفاده نمایید. در حال حاضر جدید ترین مدل ‌های کاغذ دیواری در بازار موجود است که متناسب با سلیقه و بودجه خود می‌توانید طرح مورد نظرتان را خریداری کرده و آن را به راحتی نصب نمایید.

 

طرح و رنگ کاغذ دیواری برای اتاق کودک

رنگ‌های جذاب و روشن برای بچه‌ها از جذابیت بالایی برخوردار است پس بهتر است برای دیوارهای اتاق خواب کودک‌تان از کاغذ دیواری رنگی با رنگ‌های شاد استفاده کنید. همچنین استفاده از چراغ‌ها و رنگ‌های تابناک برای کودکان بسیار جذاب است، این نوع رنگ‌ها خلاقیت را در کودکان افزایش داده و تصورات زیبای کودکانه را در آن‌ها بیدار و تقویت خواهد کرد.

 

همچنین استفاده از المان‌های مرتبط با حیوانات و وسایل نقلیه در اتاق خواب کودک نیز می‌تواند روحیه بازی و تلاش و .. را در او برانگیزد.

 

همان طور که اشاره کردیم برای دکوراسیون اتاق خواب کودک، کاغذ دیواری‌های متنوعی تولید شده‌اند. طرح‌هایی مانند جنگل حیوانات، ماه و ستاره، ماشین و قطار و طرح انیمیشن‌هایی که کودکان به آن‌ها علاقمندند. انتخاب کاغذ دیواری‌هایی با طرح و رنگ‌های متنوع می‌تواند در جلب توجه کودکان و فعال شدن ذهن و فکر آن‌ها نقش اساسی داشته باشد. فرقی نمی‌کند کودک شما دختر باشد یا پسر، همین که بتوانید رنگ و طرح‌هایی که او به آن‌ها علاقمند است را در دکوراسیون اتاق خواب کودک خود به کار گیرید، یعنی توانسته‌اید محیطی دلنشین و خوشایند را برای کودک‌تان فراهم نمایید تا بتواند زمان زیادی را برای استراحت و بازی در اتاق خود سپری نماید.

 

طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک,دکوراسیون اتاق کودک

 

 

جنس کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک

هنگامی که تصمیم می‌گیرید برای دکوراسیون اتاق خواب کودک از کاغذ دیواری استفاده نمایید، یکی از نکات مهم توجه به جنس آن است. امروزه در بین جدید ترین مدل‌ های کاغذ دیواری، انواع ضد آلرژیک آن که از جنس نانو می‌باشند نیز موجود است. این نوع کاغذ دیواری در کودکان تولید حساسیت نکرده و سلامت آن‌ها را حفظ می‌کند. اگر به سلامتی کودک خود اهمیت می‌دهید پیشنهاد می‌کنیم این نوع کاغذ دیواری را در نظر داشته باشید.

 

نکته دیگر آن که بهتر است کاغذ دیواری انتخاب شده برای دکوراسیون اتاق خواب کودک از جنسی باشد که در صورت کثیف شدن بتوانید آن را با دستمال مرطوب تمیز نمایید.

 

به این جهت که کودکان زمان زیادی را برای بازی و نقاشی در اتاق خود سپری می‌کنند ممکن است با مداد رنگی روی کاغذ دیواری خط و خطوطی را ایجاد نمایند. شما می‌توانید با انتخاب کاغذ دیواری قابل شست و شو به راحتی به پاک کردن جای دست و خط و خطوط به جا مانده از نقاشی کودکان بپردازید.

 

همچنین بهتر است برای اتاق کودک نوعی از کاغذ دیواری را انتخاب نمایید که در برابر ضربه مقاوم باشد. در این صورت چنانچه کودک به هنگام بازی اسباب بازی خود را به سمت دیوار پرت نماید، کاغذ دیواری دچار پارگی و آسیب نخواهد شد.

 

نصب کاغذ دیواری اتاق کودک

اصولا استفاده از کاغذ دیواری به نسبت رنگ و سایر محصولاتی که برای طراحی دکوراسیون استفاده می‌شود از آلودگی کمتری برخوردار بوده و نصب ساده‌تری نیز دارد. برای نصب کاغذ دیواری نصابان می‌توانند تنها در مدت چند ساعت کار نصب کاغذ دیواری را به اتمام برسانند. اگر در اتاق خواب کودک شما وسایلی مانند تخت و کمد و فرش قرار دارد، لازم است پیش از نصب کاغذ دیواری آن‌ها را جمع کرده و به فاصله یک متری از دیوار قرار دهید و یا آن‌ها را از اتاق خارج نمایید تا دسترسی نصابان به دیوارها به آسانی صورت گیرد. پس از انجام نصب کاغذ دیواری می‌توانید اتاق را تمیز کرده و چیدمان وسایل را آغاز نمایید.

 

اگر کاغذ دیواری خود را از مجموعه فروشگاه النین مارکت انتخاب و خریداری نمایید این شرکت عملیات نصب کاغذ دیواری را برای اتاق خواب کودک‌تان در کمترین زمان و توسط نصابان مجرب این حوزه، انجام خواهد داد.

 

درباره فروشگاه النین مارکت

فروشگاه النین مارکت در حال حاضر با ایجاد سایتی به آدرس الکترونیکی www.eleninmarket.com  در بستر اینترنت توانسته است با مشتریان خود ارتباط و تعامل بیشتری را برقرار نمیاد. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید تمامی محصولات موجود در فروشگاه النین مارکت اعم از جدید ترین مدل‌ های کاغذ دیواری و کفپوش و پارکت و .. را ببینید و جهت سفارش، انتخاب و خرید هر یک از محصولات با بخش پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرید.

 

منبع : https://www.beytoote.com/

 

  • vida yary

چرا کارشناسان روغن آرگان را توصیه می کنند؟

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶ ق.ظ

خرید روغن آرگان مناسب می تواند برای موهای شما بسیار  اثر بخش باشد و خشکی و وز موهای شما را بر طرف کند. شاید زمان ان رسیده است که دست از داروهای شیمیایی برداشته و روغن های طبیعی را برای داشتن موی سالم دنبال کنید.روغن آرگان که انواع آن را به صورت اسپری و روغن مایع در دسترس شماست تا حد زیادی می تواند برای سلامت موی شما تاثیر گذار باشد.

روغن آرگان چیست؟

از هسته درخت آرگان گرفته می شود ، روغن آرگان را می توان در آشپزخانه (به طور معمول در مراکش ، جایی که درخت آن بومی است) یا به دلایل زیبایی استفاده کرد. خود روغن را می توان به صورت خالص یافت و به دلیل فواید زیبایی که دارد ، می توان آن را به صورت موضعی روی پوست ، ناخن ها و موها قرار داد تا آبرسانی و تغذیه شود (بعداً اطلاعات بیشتر در مورد آن). اگرچه درمان روغن آرگان مانند یک معجزه گر آسان است (زیرا بیایید با آن روبرو شویم ، در بعضی موارد ، واقعاً چنین است) ، اما نباید از آن به عنوان درمان اصلی برای ریزش موی جدی استفاده شود - در مواردی از این قبیل ، بهتر است به دکتر خود مراجعه کنید.

فواید روغن آرگان

بیشتر جادوی روغن آرگان از ترکیب آن ناشی می شود: این ماده غنی از ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. اگر می خواهید موها را نرمتر و قابل کنترل تر کنید (همه ما نیستیم؟) ، این می تواند روغن اصلی شما باشد. هیوز می گوید: "روغن آرگان یک راز زیبایی دیرینه است که کاربردهای زیادی دارد ، یعنی کمک به آبرسانی و لطافت موها." "با داشتن محتوای بالای آنتی اکسیدان ، اسیدهای چرب ضروری و ویتامین E ، فواید روغن آرگان به طور طبیعی به افزایش خاصیت ارتجاعی مو کمک می کند و به طور مداوم درخشش را به موهای بی روح و بی روح باز می گرداند."

 با قدرت روغن آرگان موافق است و اضافه می کند که ویتامین E موجود در آن برای سلامت موهای ما بسیار مهم است ، زیرا خواص آنتی اکسیدانی غنی آن باعث خنثی شدن آسیب مو از رادیکال های آزاد و سایر عناصر می شود. وی می گوید: "چه فهمیده باشیم و چه نشود ، با آلودگی روزمره ، درمان های شیمیایی و ابزارهای گرم مو آسیب های زیادی می بینیم." "ویتامین E - که روغن آرگان سرشار از آن است - به شما در جلوگیری از آسیب فولیکول ها کمک می کند در حالی که به جلوگیری از شکافتن و شکستگی کمک می کند."

در یک محصول روغن آرگان به دنبال چه چیزی باشید

روغن آرگان به دلیل عجیب بودن موهای شما ستایش می شود ، اما چگونه می توانید تشخیص دهید که یک محصول با کیفیت به دست آورده اید؟ نگاه به رنگ ، رایحه و قدرت به شما کمک می کند واقعی در مقابل جعلی ، کیفیت در مقابل تصفیه شده را تشخیص دهید.

رنگ: روغن آرگان معتبر باید یک رنگ زرد طلایی داشته باشد. اگر خیلی کمرنگ باشد ، به احتمال زیاد یا با روغن های دیگر مخلوط شده یا فیلتر شده است (که برای موهای شما کار زیادی نخواهد کرد). بافت آن نیز باید صاف و آبکی نباشد.

رایحه: در حالی که روغن آرگان با فشار دستی برخی از مواد تمایز را در هنگام بو ایجاد می کند ، اما روغن آرگان خالص تقریباً همیشه دارای رایحه ای مغزدار است. همچنین ، روغن آرگان هرگز نباید عطر داشته باشد - اگر اینگونه باشد ، ممکن است بو گرفته شود (و بنابراین از تمام مزایای مغذی آن سلب شود).

قدرت: برای بهره مندی کامل ، از روغن آرگان در خالص ترین شکل خود استفاده کنید (به این معنی که محصول دارای 100٪ روغن آرگان است). وقتی صحبت از استفاده از روغن در شامپوها ، نرم کننده ها و سایر محصولات آرایش مو می شود ، اگر آرگان ستاره باشد یا نه ، اگر این محصول به عنوان یکی از اولین مواد برچسب گذاری شده باشد ، می دانید که آیا آرگان ستاره است.

نحوه استفاده از روغن آرگان

بسته به نیاز شما ، چندین روش برای تجربه خوبی که روغن آرگان فراهم می کند وجود دارد.

به عنوان یک نرم کننده مغذی: "روغن آرگان غنی از مواد مغذی و ویتامین هایی مانند ویتامین های A ، C و E ، آنتی اکسیدان ها ، اسید لینولئیک و اسیدهای چرب امگا 6 است. به همین دلیل ، این یک ماده عالی برای موها است. "همه این مواد فوق العاده مغذی باعث تار شدن موهای نرم ، براق تر ، قابل کنترل تر و بدون وز شدن مو می شوند."

به عنوان یک اسپری محافظ: "هنگام کار با مشتری ، من باید اطمینان حاصل کنم که موهای او در وضعیت اوج قرار دارد ، بنابراین من بدنبال مواد مانند پروتئین های ابریشم می گردم تا در حین استفاده از ابزارهای گرم ، از موها محافظت کنم. ،" او اضافه می کند. "من روغن آرگان را به عنوان ماده سازنده محصولات محافظت کننده در برابر حرارت دوست دارم زیرا بسیار مغذی و نرم کننده مو است و باعث ایجاد لغزش بسیار خوبی می شود که سبک سازی را آسان تر می کند."

به عنوان یک ماسک موی مرطوب کننده: "ماسک موی روغن آرگان بسیار شگفت انگیز است به خصوص اگر موهایتان آسیب دیده باشد. ویتامین E موجود در روغن به صاف شدن ساقه های موی فر و از بین رفتن انتهای شکاف موها کمک می کند در حالی که اسیدهای چرب امگا برای تقویت موهای شما کار می کنند. به مدت 15 تا 30 دقیقه برای بهره مندی کامل از روغن ، "می گوید فیتزیمونز.

به عنوان یک روغن مو که باعث درخشش آن می شود: "محصولات با کیفیت بالا و روغن تزریق شده برای حفظ موهای براق و سالم ضروری هستند زیرا روغن های مو برای نفوذ به رشته های شما ساخته شده اند (برخلاف سرم ها ، که معمولاً روی سطح رشته ها قرار می گیرند) ، اگر موهای شما به طور جدی خشک شده است ، از این استفاده کنید.

"روغن آرگان درخشندگی عالی برای موها ایجاد می کند و دارای مزایای عمده ضد وز است." "برای کسانی که موی بافت دارند ، می توان از آنها برای تعیین فرها استفاده کرد."

به عنوان یک درمان تسکین دهنده پوست سر: "از آنجا که روغن آرگان سرشار از آنتی اکسیدان است ، یک درمان موثری برای پوست سر است." "این می تواند به کاهش التهاب پوست سر که منجر به شوره ، خارش و سایر موارد پوست سر می شود کمک کند." اگرچه توجه داشته باشید ، مهم نیست که به مدت طولانی هر نوع روغن را روی پوست سر بگذارید ، زیرا قدرت با گذشت زمان منجر به حساسیت و التهاب پوست سر می شود. 30-20 دقیقه زمان کافی برای جذب فواید است.

به نقل از http://mag.mahtateb.com/ روغن آرگان و عصاره ی آن در محصولات آرایشی و بهداشتی از قبیل شامپو ها،نرم کننده ها ، ماسک و اسپری ها ی مو و کرم های درمان کننده پوست و محصولاتی از این دسته مورد استفاده قرار گرفته و برای نرمی و شفافیت و جلوگیری از ریزش موها بسیار موثر می باشد.این موارد بخش کوچکی از فواید روغن آرگان برای مو هستند.

  • vida yary

 

کارهای خانه به زمان و تلاش نیاز دارد ، به خصوص اگر شخصی در قبال دریافت مبلغی به شما کمک نکند ، اما می توانید فرزندان خود را با این کار درگیر کنید تا کار را آسان تر کرده و در عین حال آنها را عادت دهید تا در مسئولیت سهیم باشند. در این مقاله با ما در مورد برخی از راه های اضافه کردن سرگرم کننده به زمانی که شما و فرزندانتان در انجام کارهای خانه صرف می کنید ، با ما بیاموزید تا بار آنها را کاهش داده و همزمان به سرعت تمام کنید.

زمان مشاغل خانگی کارهای خانه می تواند برای شما و فرزندانتان جالب تر و جالب تر باشد زیرا به شما کمک می کند ، و اینها روش هایی برای افزودن حس سرگرمی در حین انجام آن است: زیر سالنهایی که نیاز به تمیزکاری دارند سکه ها را پنهان کنید تا فرزندانتان بتوانند آنها را تمیز کنند و فوراً تلاش خود را دریافت کنند.

یک ورق کاغذ با لیستی از وظایف هر یک از اعضای خانواده خود قرار دهید ، و هنگامی که هر یک از آنها وظایف خود را به پایان رساند ، یک پوستر در کنار وظیفه او در لیست قرار می گیرد و در پایان هفته کسی که بیشترین تعداد پوستر را دریافت کند ، جایزه بهترین دستیار هفته را از آن خود می کند. با بچه های خود شکار جوراب بازی کنید ، هرکسی که بیشترین جفت جوراب را جمع کند در این مسابقه برنده می شود.

بگذارید فرزندانتان از جوراب های قدیمی و قدیمی برای تمیز کردن وسایل استفاده کنند و با کمی آب می توانند خاک برگ های گیاهان خانگی شما را پاک کنند. برای یافتن وسایل پراکنده در خانه ، مسابقه ای ترتیب دهید ، مانند: روزنامه ، مجله ، کفش ، اسباب بازی و غیره ، زنگ ساعت را به مدت پنج دقیقه تنظیم کنید و کودکی که بیشترین تعداد آنها را جمع کرده و به جای درست خود برگرداند ، در مسابقه برنده می شود.

پس از صرف شام ، از فرزندان خود دعوت کنید تا ظرف آشفته ای را که در خانه ایجاد کرده اند به پایان برسانند و ده دقیقه زنگ ساعت را تنظیم کنید تا کار را قبل از خواب تمام کنند. یکی از فرزندان خود را با یک سطل پلاستیکی به وظیفه بازرس غرفه و اسلحه خود اختصاص دهید ، بنابراین وظیفه او جمع آوری اصطبل های پراکنده در خانه در اینجا و آنجا و آزاد سازی وسایل شخصی صاحب آن است ، صاحب آن باید یک وظیفه خاص خانه را انجام دهد ، بدون اینکه شما و پدرش را از این امر مستثنی کند ، بنابراین قواعد بازی را بگویید.

به هر کودک ابزار تمیز کردن خود را در یک سطل کوچک قرار دهید ، تا آنها نسبت به وظایف خود احساس مسئولیت ویژه کنند. اگر فرزندانتان در سنین نوجوانی هستند ، از آنها بخواهید در ازای دریافت پاداش های مختلف ، کارهایی را انجام دهند.کودکان کوچکتر مشتاق کمک به شما هستند تا بتوانند استعدادهای خود را در انجام کارهای مختلفی که به آنها محول می کنید ، نشان دهند.

 

  • vida yary

ایده های تزئین دیوار

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۲ ب.ظ

 

دیوار را تزئین کنید

دیوارهای بدون تزئینات و دکوراسیون فضای بی روحی به اتاق می بخشد ، که باعث می شود حتی با وجود مبلمان در آن بی روح شود و بنابراین لازم است که با استفاده از روش ها و ابزارهایی برای تزئین دیوارها ، این فضاهای خالی در اتاق ها را پر کنید ، به این ترتیب نشاط و زیبایی ظاهری به اتاق می بخشد و راه های مختلفی وجود دارد. ایده هایی برای تزئین دیوار بدون مراجعه به متخصصان طراحی و دکوراسیون



ایده های تزئین دیوار

دیوار تزئین هنگامی که آن خالی است آسان نیست، به خصوص اگر فضای دیوار بزرگ، و پیدا کردن راه مناسب برای زیباسازی مناطق خالی نیاز به شود برنامه ریزی شده، و در حالی که برخی از ایده هایی که کمک به زیباسازی فضاهای خالی از دیوار می آید: [1] استفاده از عکس یکی از راه های ایجاد شخصیت متمایز به دیوار است. از تصاویر قابل چاپ و نقاشی های هنرمندان برجسته موجود در بسیاری از سایت های رایگان که آنها را در دسترس قرار می دهد ، استفاده کنید.

با استفاده از خلاقیت شخصی ، با ساختن یک نقاشی از چندین عکس یا از چیزهای قدیمی خانه. استفاده از برخی سایت ها که ایده هایی برای مجسمه سازی سیم برای تزئین دیوارها ارائه می دهند و ایده آن مبتنی بر خم شدن سیم ها و تبدیل آنها به اشکال هنری است که می تواند با یک طراحی و هماهنگی خاص قرار گیرد و سپس آنها را به دیوار آویزان کنید. رسم نقاشی با استفاده از رنگ ، مداد رنگی یا گچ مخصوص و ایجاد خطوط روی دیوار یا نقاشی های آزاد. آینه یک روش تزئینی محبوب است ، علاوه بر ایجاد فضای بیشتر ، یک روش ایده آل برای افزودن جلوه های زیبایی به دیوار است و در خانه منعکس می شود و راهی برای دادن جزئیات ظریف به دیوارها بدون نیاز به آویز کردن هیچ گونه تزئینات تزئینی دیگری در کنار آن است.

[2] فرش آویزان ، فرش وقتی روی دیوار آویزان می شود ، گرما را به اتاق می افزاید ، و می توان آن را پشت مبل در اتاق نشیمن یا اتاق خواب قرار داد ، و به اتاق ظرافت می بخشد. [2] انتخاب قطعات هنری برای تزئین دیوار برای مبتدیان در آن آسان است و این روش تزئین خارج از چارچوب اتاق خواب و اتاق نشیمن و قرار دادن تابلوهای هنری در حمام و آشپزخانه قابل پیگیری است . [2] امکان تزئین مستقیم دیوار ، قرار دادن تصاویر آویز یا تزئینات دیگر ، استفاده از ارتفاع سقف و ادغام بسیاری از قطعات وجود ندارد ، به طوری که پشت آن یک دیوار کاملاً خالی قرار دارد ، مانند قرار دادن گلدان هایی که در آن یک گیاه وجود دارد به طوری که آنقدر برجسته باشد که بتواند ناحیه ای از دیوار را با گلدان های بلند و عظیم پوشش دهد. [2] استفاده از چندین قطعه منظم و همگن به جای انتخاب یک قطعه متصل به دیوار ، به عنوان مثال ، می توانید با قرار دادن یک صندلی زیبا با چند بالشتک ، نقاشی را با افزودن لمس به دیوار آویزان کنید.

[2] قرار دادن تخته های چوب پنبه در اتاق های ناهار خوری ، یا آویختن تقویم به روشی نوآورانه ، که زیبایی و ابتکاری به دیوار می بخشد و در صورت نیاز به تعهد به بودجه مشخص ، می توان به آن متوسل شد. [2] روسری های آویز. ساده ترین روسری ها را می توان خرید. آنها را می توان به صورت جداگانه یا گروهی آویزان کرد و با توجه به فصول سال آنها را عوض کرد. [3] استفاده از گروهی از ظروف قدیمی به جای نگهداری آنها در کابینت های شیشه ای ، که با چیدمان آنها به روش خاصی روی دیوار قابل نمایش است . [3] به عنوان مثال ، با استفاده از مواد طبیعی در تزئین دیوارها ، می توانید از چوب استفاده کنید و آن را به صورت قرص برش دهید و روی دیوار موزاییک بسازید ، یا به صورت خطی از آن برای ساختن قلاب کیف و لباس به عنوان نوعی تزئین دیوار استفاده کنید. [3] استفاده از انواع نوارها در رنگهای مختلف ایده خوبی برای تزئین دیوار است ، مخصوصاً اگر محل اقامت یا آپارتمان اجاره ای باشد ، زیرا تزئین دائمی با سوراخ دیوار خلاف قوانین است ، این نوارها به راحتی قابل جدا شدن و تعویض هستند.

[4] از شمعدان های ظریف استفاده کنید. [4] * از فیلترهای قهوه کاغذی برای ایجاد مناظر زیبا برای تزئین دیوار استفاده کنید. مانند ساختن یک دسته گل رز و تزئین دیوارها با آن. با استفاده از قطره های کوچک چسب می توان آن را به دیوار متصل کرد. [4] از سبدهای روستیک و قدیمی استفاده کنید. [4] در تزئین دیوار از اشیاques عتیقه به شکل سر حیوانات استفاده کنید ، زیرا جلوه های مدرن به شما می بخشد. [4] با استفاده از کتاب و ساختن نقاشی های هنری روی دیوار ، با ثابت کردن جلد کتاب در هر دو طرف با پیچ روی دیوار ، به طوری که آن باز باشد. [4] Alphabet یک فضای سرگرم کننده به ارمغان می آورد که می توان از آن برای ساخت کلمات خاص و قرار دادن آنها روی دیوار استفاده کرد.



دیوار را با گیاهان تزئین کنید

وجود گیاهان سموم موجود در هوای خانه را کاهش می دهد ، کیفیت هوا را بهبود می بخشد و گیاهانی نیز وجود دارند که فواید معطر و درمانی دارند ، علاوه بر این باعث زیبایی شناختی خانه می شود و گیاهان انرژی مثبت را در محل پخش می کنند و روش های مختلفی برای افزودن رنگ سبز به فضای خالی دیوار وجود دارد در خانه ، او: [5] تزئین دیوار با گیاهان کوهنوردی مانند سرخس ها گزینه بسیار مناسبی برای افزودن لهجه به دیوارهای خالی است ، علاوه بر ایجاد نور مناسب در فضا ، باید ارتفاع سقف را نیز در نظر گرفت.

از بسیاری از گیاهان خانگی می توان برای ساختن باغ به دیوار آویزان کرد ، مانند گیاهان اسطوخودوس که به تسکین استرس کمک می کند و می توان گروهی از گیاهان تازه را در داخل آشپزخانه نگهداری کرد ، با استفاده از فلاسک برای رشد این گیاهان و رفع آنها توسط پیچ های دیوار ، زیبایی فضا را می دهند ، بنابراین ، آشپزخانه به یک دیوار هنری تبدیل می شود و از این گیاهان می توان در آشپزی نیز استفاده کرد.

شما می توانید با ساخت قاب هایی برای تصاویر گیاهان ، و هماهنگی مبلمان منزل برای قرار گرفتن از دیوار ، یک نقاشی دیواری بزرگ با نقوش گل بسازید و همچنین می توانید یک نقاشی گل روی سقف بکشید ، که ایده ای از وجود گیاهان در خانه ایجاد می کند.

 

ایده های خلاقانه برای تزئین دیوار

 

ایده های زیادی برای تزئین دیوار وجود دارد ، از جمله موارد زیر: [6] قرار دادن نقشه های قدیمی در قاب های مشخص قاب و انتخاب یک مکان مناسب بر روی دیوار برای آویزان کردن آنها ، به طور مناسب در یک گروه قرار بگیرند. با استفاده از نوار رنگی برای ایجاد حروف و چسباندن آنها به دیوار ، یک نقل قول خاص را به روشی غیر معمول نمایش دهید.

افزودن لمس مهندسی به دیوار با نصب تراشه های چوب به روشی هندسی ، به عنوان مثال می توان مربع هایی با اندازه های مختلف از تراشه های چوب تهیه کرد تا هندسی متمایزی به دیوار ببخشد. گروهی از کلاه ها را به طور مناسب در کنار یکدیگر آویزان کنید و همچنین می توانید گروهی از سبدهای کاهی را در کنار یکدیگر بر روی کلاه ها نیز اضافه کنید. به دیوار جلوه ای سنتی می بخشد .

دسته ای از عکسهای سیاه و سفید را فرمت کنید و آنها را با استفاده از نوار نئون به دیوار وصل کنید. نصب قابهای توخالی پهن از داخل بر روی دیوار ، و بیش از یک قاب می تواند در داخل یکدیگر نصب شود و این قاب ها در صورت رنگ آمیزی یا تزئین دیوار با کاغذ دیواری ، زیبایی بیشتری به دیوار می بخشند.

رنگ آمیزی دیوار با تشکیل خطوط گسترده ای از دو رنگ از هم جدا ، مانند سفید و سیاه ، و این روش یک روش زیبا و ارزان است. به طور مناسب مجموعه ای از جعبه های چوبی را آویزان کنید. این یک ظاهر زیبایی دارد علاوه بر این که می تواند به عنوان واحد ذخیره سازی اضافی استفاده شود.

 

سایر ایده های تزئین دیوار

قفسه های آویزان

قفسه های آویز دیواری ایده خوبی برای کسانی است که به دنبال افزودنی های ساده به دیوارهای خود هستند ، علاوه بر توانایی این قفسه ها برای افزودن ظاهر پویا به دیوار ، برای قرار دادن برخی از اشیاques عتیقه بر روی آنها نیز مفید است و می توان قفسه های آویز را با یافتن یک تخته چوبی مستطیل شکل در اندازه نسبتا کوچک و رنگ آمیزی آن با رنگ ساخت ترجیح داده شده ، سپس چهار گوشه آن را مشت کرد ، چهار طناب معلق تهیه کرد و انتهای هر طناب را در یکی از چهار گوشه تخته چوبی بست ، سپس چهار طناب را از انتهای دیگر آن به هم گره زد و آن را به دیوار آویزان کرد.

 

دیوار چوبی

در صورت وجود صفحات چوبی بدون استفاده ، می توان از آنها برای پوشاندن دیواری که می خواهید با آن تزئین کنید ، و به دست آوردن یک دیوار چوبی با یک حس روستایی راحت و خیره کننده ، و همچنین می توانید چند صفحه چوبی به سقف نیز اضافه کنید ، تا مانند یک دیوار داخلی چوبی باشد
 

لوازم جانبی را روی دیوار بچینید

اشکال و روشهای زیادی برای چیدمان لوازم جانبی مورد استفاده در تزئین دیوارها وجود دارد و همچنین تزئین دیوار فقط با یک وسیله جانبی مانند یک صفحه بزرگ یا یک آینه بزرگ امکان پذیر است و گاهی اوقات ممکن است گروهی از نقاشی های کوچک یا آینه ها با هم ترکیب شوند و ممکن است لازم باشد سایر لوازم جانبی با نقاشی ها ترکیب شوند تا جلوه زیبایی خاصی به دیوار بدهند. ، و برای اینکه ظاهر دیوار متمایز و جذاب باشد باید موارد زیر را در نظر گرفت: [10] هماهنگی مبلمان اتاق با لوازمی که دیوار در آن تزئین شده است. با در نظر گرفتن اندازه و شکل لوازم جانبی ؛ جایی که باید به اندازه و شکل متناسب با فضای تزئین شده باشد. لوازم جانبی باید با رنگ دیوار یا پس زمینه ای که روی آن قرار گرفته مطابقت داشته باشد . پس زمینه باید به وضوح قابل مشاهده باشد.

 

  • vida yary

نحوه نصب کاغذ دیواری

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴ ق.ظ

 

مراحل نصب کاغذ دیواری

برای نصب کاغذ دیواری ، مراحل زیر را باید دنبال کنید: [1] آماده سازی دیوار ، با خاموش کردن برق و از بین بردن تمام شاخه ها برای محافظت ، زیرا هنگام چسباندن کاغذ از آب استفاده می شود. در صورت وجود کاغذ دیواری قدیمی را بردارید. دیوار را به خوبی تمیز کنید ، مخصوصاً اگر هر گونه قالب روی آن جمع شده باشد. با پر کردن هرگونه ترک در آن با بتونه مخصوص ، دیوار را صاف کرده و سپس منتظر خشک شدن آن شوید ، سپس با استفاده از کاغذ سنباده دیوار را صاف کنید یک آغازگر را روی دیوار نقاشی کنید ، این به شما کمک می کند تا کاغذ محکم بچسبد. طول دیوار را از سقف به کف اندازه کنید ، سپس 10 سانتی متر افزایش دهید ، سپس کاغذ دیواری را به طول آن برش دهید. [2] کاغذ را روی دیوار بگذارید و از پایین 5 سانتی متر و از بالا 5 سانتی متر ببرید. [2] قرار دادن چسب در پشت کاغذ دیواری اگر چسب روی کاغذ موجود باشد ، فقط لایه اضافی آن برداشته می شود. کاغذ را از سقف به زمین بچسبانید و 5 سانتی متر از پایین و 5 سانتی متر از بالا فاصله بگذارید. برای از بین بردن هرگونه چین و چروک می توان از برس مخصوص استفاده کرد. کاغذهای دیواری دیگر را بچسبانید تا تمام دیوار اتاق پوشانده شود. در محلی که برگها بهم می پیوندند چسب بزنید و آن را با غلتک درز ثابت کنید تا از ریزش کاغذها جلوگیری کند. 15 دقیقه پس از تعمیر کاغذ ، دیوار را از چسب اضافی تمیز کنید.

مراجل دقیق تر را از اینجا دنبال کن

اتاق ها برای کاغذ دیواری مناسب هستند

می توان دیوارهای کاغذی را در خانه در هر یک از اتاق ها نصب کرد ، زیرا این امکان وجود دارد که در تمام جنبه های دیوار اتاق چسبناک یا فقط با یک دست وجود داشته باشد ، لازم به ذکر است که Balsagah در آب مرطوب Cdorat توصیه نمی شود. [3]

 

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری انواع مختلفی دارد که برجسته ترین آنها عبارتند از: [1] وینیل: نصب و جداسازی آن آسان است. منبت کاری: برای پنهان کردن نقص در هر دیواری مناسب است. منسوجات: نصب آن دشوار است و تمیز کردن آن دشوار است

 

  • vida yary

مراحل نصب کاغذ دیواری

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۰۷ ب.ظ


مهم است که قبل از شروع نصب کاغذ دیواری اطمینان حاصل کنید که دیوارهای شما از وضعیت خوبی برای نصب کاغذ دیواری برخوردارند. بنابراین مراحل زیر را از ابتدا تا انتها دنبال کنید تا یک کاغذ دیواری بدون نقص را بر روی دیوار های خود نصب کنید.

مرحله 1: تمام تزئینات دیواری و وسایل خانه را از سر راه بردارید تا از شر هر چیزی که مانع چسباندن کاغذ دیواری تمیز و آسان می شود ، راحت شوید.

مرحله 2: آسیب های موجود را برطرف کنید.

اگر دیواره های شما دندانه دار ، ترک خورده ، خراشیده شده و یا به طریقی آسیب دیده باشد ، باید آنها را ترمیم کنید.

مرحله 3: دیوارها را با کاغذ سنباده صاف کنید.

برای اینکه کاغذ دیواری به صورت تمیز و با یکدست صاف اجرا شود، باید هر نوع بافت را کمی سنباده بزنید. اگر مجبور یه استفاده از گچ شدید، اطمینان حاصل کنید که به اندازه ای سنباده کشیده اید که سطحی صاف داشته باشید.

مرحله 4: دیوارها را بشویید و بگذارید خشک شوند.

با استفاده از آب ، تمیز کننده چند منظوره و اسفنج یا پارچه، دیواره های خود را تمیز کنید تا از شر هر گونه آلودگی یا روغن جمع شده خلاص شوید. سپس ، بگذارید کاملا خشک شوند.

مرحله 5: دیوارها را رنگ آستر بزنید

اگر می خواهید از دیوارهای خود محافظت کنید، این کارضروری است. این کار کاغذ دیواری را قادر می سازد تا بدون چسبندگی بیش از حد به سطح دیواره های شما ، به صورت ایمن بر روی دیوار قرار گیرد حتی بدون آسیب به دیوار از آن جدا می شود. بیشتر اوقات ، رنگ زیرین کاغذ دیواری مبتنی بر اکریلیک است ، اما باز هم  باید اطمینان حاصل کنید که آستر مناسب دیوارهای خود را انتخاب کرده اید. برای جلایی بخشیدن به دیوارهایتان ، فقط یک برس یکنواخت را با برس اسفنجی بمالید و بگذارید کاملا خشک شود.



 

لوازم نصب کاغذ دیواری
 

مراحل نصب کاغذ دیواری بر روی دیوار


برای کاغذ دیواری دارای چسب
 

  • اسفنج
  • کاردک

برای کاغذ دیواری های بدون چسب 
 

  • چسب کاغذ دیواری
  • غلتک رنگ
  • کاردک

ابزار کاغذ دیواری
 

  • نوار اندازه گیری
  • کاردک
  • شاقول (اختیاری)
  • مداد
  • کاغذ دیواری
  • میز بلند (برای برش و چسباندن راحت تر)
  • قیچی
  • نردبان
  • چاقوی پهن

 

اندازه گیری دیوار

 

مرحله 1: دیوارهای خود را اندازه بگیرید.

با استفاده از متر و  نوار اندازه گیری ، عرض و ارتفاع هر دیوار را اندازه گیری و ثبت کنید. نقطه میانی دیوار را پیدا کنید و یک خط صاف از کف به سقف بکشید.اگر دیوار شما دارای ویژگی هایی مانند پنجره ها ، درها یا حتی نرده ها است ، بهتر است خط کشی خود را در مرکز وسیع ترین فضای باز دیوار انجام دهید.

مرحله 2: تعداد رول کاغذ دیواری مورد نیاز برای دیوار های خود را محاسبه کنید.

عرض کل دیوار خود را بر عرض رول کاغذ دیواری تقسیم کنید. ممکن است با کسری روبرو شوید ، اما در حال حاضر ، فقط در مورد تعداد ورق های مورد نیاز خود نگران باشید.

 

نصب اولین کاغذ دیواری بر روی دیوار



مرحله 3: اولین نوار کاغذ دیواری خود را اندازه بگیرید.

رول کاغذ دیواری خود را از سمت رنگ و طرح آن روی میز قرار دهید. اگر کاغذ دیواری شما طرح دار است، تصمیم بگیرید که دوست دارید ابتدای این الگو از کجا شروع شود (معمولا ازسقف تا کف). اطمینان حاصل کنید که طول کاغذ دیواری که قصد برش آن را دارید بیشتر از اندازه واقعی باشد، این کار به شما اطمینان می دهد که هنگام نصب آن بر روی دیوار کاغذ برای چسباندن کم نمی آورید.



مرحله 4: تمام رول های کاغذ دیواری خود را برش دهید.

با استفاده از اولین نوار برش خورده کاغذ دیواری به عنوان راهنما ، تمام نوارهای کاغذ دیواری خود را به همان طول اندازه بگیرید و برش دهید. اگر کاغذ دیواری شما الگوی تکراری دارد ، قبل از اندازه گیری و برش ، اولین نوار خود را کنار رول قرار دهید و آن را به صورت مرتب درآورید. اطمینان حاصل کنید که کاغذ اضافی برای بالا و پایین هر رول کاغذ دیواری دارید.

 

چسب کاغذ دیواری



مرحله 5: چسب زدن کاغذ دیواری

اگر کاغذ دیواری شما چسب ندارد باید از مدتی قبل آن را با غلتک چسب زده و لایه های کاغذ دیواری را روی هم برگردانید برای چند دقیه بگذارید به همان حالت بماند تا کاغذ به خوبی با چسب آغشته گردد.

 

نصب اولین کاغذ دواری



مرحله 6: نصب اولین برش کاغذ دیواری بر روی دیوار

یک طرف اولین نوار کاغذ دیواری خود را در مقابل خطی که بر روی دیوارکشیده بودید قرار دهید.یادتان باشد مقداری از کاغذ دیواری را بیشتر از اندازه تا سقف در نظر بگیرید، کاغذ خود را به آرامی به درز محل اتصال دیوار و سقف خود با استفاده از چاقوی بتونی فشار دهید. اگر کاغذ دیواری شما طرح دار است ، علامتی را که قبلاً در ابتدای الگو ایجاد کردید ، در برابر درز قرار دهید. با اطمینان از اینکه کاغذ دیواری در طول مسیر از کاغذ دیواری است ، به آرامی به سمت پایین حرکت کرده و با استفاده از کاردک کاغذ را از داخل به آرامی صاف کنید. صاف کردن از وسط کاغذ به لبه ها اطمینان از آزاد شدن حباب و چین و چروک می دهد. اگر حباب مشاهده کردید ، کاغذ را به آرامی از دیوار بلند کنید و دوباره آن را صاف کنید تا از بین برود. اگر از کاغذ پوست و چسب استفاده می کنید ، هنگام حرکت به سمت پایین ، پشت آن را پایین بکشید.



مرحله 7: مقدار اضافی را مرتب کنید.

پس از رسیدن به پایین ترین نقطه از ارتفاع دیوار، با استفاده از کاردک اطمینان حاصل کنید که کاغذ دیواری به درستی به دیوار چسبیده است.در انتها با استفاده از چاقو قسمت های اضافی را از هر انتهای آن کوتاه کنید یا آن را به آرامی به عقب بکشید و با قیچی اضافات آن را جدا کنید.

 

پاک کردن چسب اضافه



مرحله 8: چسب اضافی را پاک کنید.

برای اطمینان از صاف شدن تمام لبه ها ، با کاردک کل ورق را را پوشش دهید، تا در صورت وجود چسب اضافه آن را ببینید و با یک اسفنج تمیز آن را بردارید

مرحله 9: مراحل کار را برای همه نوارهای کاغذ دیواری خود تکرار کنید.

محکم آنها را در مقابل نوار مجاور قرار دهید (در صورت وجود الگو) ، روش فوق را برای هر نوار کاغذ متوالی تکرار کنید. درزهای شما باید قفل شوند ، نه اینکه روی هم قرار بگیرند.
برای راهنمایی در مورد نحوه کاغذ دیواری در گوشه و کنار آن ، به خواندن ادامه دهید.
 

نصب کاغذ دیواری در گ.شه دیوار
 

نصب کاغذ دیواری در گوشه دیوار 


مرحله 1: عرض فضای کاغذ دیواری را در چندین مکان اندازه بگیرید.

فاصله لبه آخرین نوار کاغذ تا گوشه را در چندین مکان اندازه بگیرید - بعضی اوقات گوشه های اتاق کاملاً عمودی نیستند ، بنابراین با اندازه گیری های متعدد ، کاغذ کافی برای گرد کردن گوشه در همه مکان ها تضمین می کنید.

مرحله 2: یک نوار کاغذ دیواری را به عرض و ارتفاع مناسب ببرید.

اطمینان حاصل کنید که الگوی مورد نظر را قبل از برش در یک خط قرار دهید ، نواری از کاغذ دیواری را به پهنای اندازه گیری شده برش دهید. مطابق با اندازه گیری ارتفاعی که استفاده کرده اید ، آن را از طول برش دهید. اگر کاغذ شما طرح دار است ، قبل از هرگونه برش ، مطمئن شوید که آن را در امتداد ردیف قرار داده اید.

مرحله 3: هنگام فشار دادن به گوشه دیوار احتیاط کنید.

مطابق دستورالعمل های فوق کاغذ دیواری را نصب کنید و اطمینان حاصل کنید چند سانتی متر بیش از حد در امتداد دیوار مجاور کاغذ خواهید داشت. اگر فقط یک دیوار را در گوشه کاغذ دیواری می کنید ، بیش از حد را صاف نکنید ، در عوض ، آن را مرتب کنید.

 

همپوشانی کاغذ دیواری




مرحله 4: روی دیوار بعدی، به همپوشانی کاغذ ها و درز آن ها توجه کنید.

وقتی شروع به کاغذ دیواری از گوشه دیوار بعدی می کنید ، هم پوشانی تشویق می شود. مثل همیشه ، قبل از برش اطمینان حاصل کنید که الگوی همپوشانی شما با نوار قبلی قرار دارد.

نکته!
این مراحل هنگام نصب کاغذ دیواری به گوشه های خارجی و گوشه های داخلی اعمال می شود.

نحوه کاغذ دیواری در اطراف موانع


هر زمان که به مانعی رسیدید ، قانون اصلی این است که کاغذ دیواری را به صورت عادی انجام دهید و در پایان کار موانع را مرتب کنید.

 

منبع : https://eleninmarket.com/

  • vida yary