آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

چرا کارشناسان روغن آرگان را توصیه می کنند؟

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶ ق.ظ

خرید روغن آرگان مناسب می تواند برای موهای شما بسیار  اثر بخش باشد و خشکی و وز موهای شما را بر طرف کند. شاید زمان ان رسیده است که دست از داروهای شیمیایی برداشته و روغن های طبیعی را برای داشتن موی سالم دنبال کنید.روغن آرگان که انواع آن را به صورت اسپری و روغن مایع در دسترس شماست تا حد زیادی می تواند برای سلامت موی شما تاثیر گذار باشد.

روغن آرگان چیست؟

از هسته درخت آرگان گرفته می شود ، روغن آرگان را می توان در آشپزخانه (به طور معمول در مراکش ، جایی که درخت آن بومی است) یا به دلایل زیبایی استفاده کرد. خود روغن را می توان به صورت خالص یافت و به دلیل فواید زیبایی که دارد ، می توان آن را به صورت موضعی روی پوست ، ناخن ها و موها قرار داد تا آبرسانی و تغذیه شود (بعداً اطلاعات بیشتر در مورد آن). اگرچه درمان روغن آرگان مانند یک معجزه گر آسان است (زیرا بیایید با آن روبرو شویم ، در بعضی موارد ، واقعاً چنین است) ، اما نباید از آن به عنوان درمان اصلی برای ریزش موی جدی استفاده شود - در مواردی از این قبیل ، بهتر است به دکتر خود مراجعه کنید.

فواید روغن آرگان

بیشتر جادوی روغن آرگان از ترکیب آن ناشی می شود: این ماده غنی از ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. اگر می خواهید موها را نرمتر و قابل کنترل تر کنید (همه ما نیستیم؟) ، این می تواند روغن اصلی شما باشد. هیوز می گوید: "روغن آرگان یک راز زیبایی دیرینه است که کاربردهای زیادی دارد ، یعنی کمک به آبرسانی و لطافت موها." "با داشتن محتوای بالای آنتی اکسیدان ، اسیدهای چرب ضروری و ویتامین E ، فواید روغن آرگان به طور طبیعی به افزایش خاصیت ارتجاعی مو کمک می کند و به طور مداوم درخشش را به موهای بی روح و بی روح باز می گرداند."

 با قدرت روغن آرگان موافق است و اضافه می کند که ویتامین E موجود در آن برای سلامت موهای ما بسیار مهم است ، زیرا خواص آنتی اکسیدانی غنی آن باعث خنثی شدن آسیب مو از رادیکال های آزاد و سایر عناصر می شود. وی می گوید: "چه فهمیده باشیم و چه نشود ، با آلودگی روزمره ، درمان های شیمیایی و ابزارهای گرم مو آسیب های زیادی می بینیم." "ویتامین E - که روغن آرگان سرشار از آن است - به شما در جلوگیری از آسیب فولیکول ها کمک می کند در حالی که به جلوگیری از شکافتن و شکستگی کمک می کند."

در یک محصول روغن آرگان به دنبال چه چیزی باشید

روغن آرگان به دلیل عجیب بودن موهای شما ستایش می شود ، اما چگونه می توانید تشخیص دهید که یک محصول با کیفیت به دست آورده اید؟ نگاه به رنگ ، رایحه و قدرت به شما کمک می کند واقعی در مقابل جعلی ، کیفیت در مقابل تصفیه شده را تشخیص دهید.

رنگ: روغن آرگان معتبر باید یک رنگ زرد طلایی داشته باشد. اگر خیلی کمرنگ باشد ، به احتمال زیاد یا با روغن های دیگر مخلوط شده یا فیلتر شده است (که برای موهای شما کار زیادی نخواهد کرد). بافت آن نیز باید صاف و آبکی نباشد.

رایحه: در حالی که روغن آرگان با فشار دستی برخی از مواد تمایز را در هنگام بو ایجاد می کند ، اما روغن آرگان خالص تقریباً همیشه دارای رایحه ای مغزدار است. همچنین ، روغن آرگان هرگز نباید عطر داشته باشد - اگر اینگونه باشد ، ممکن است بو گرفته شود (و بنابراین از تمام مزایای مغذی آن سلب شود).

قدرت: برای بهره مندی کامل ، از روغن آرگان در خالص ترین شکل خود استفاده کنید (به این معنی که محصول دارای 100٪ روغن آرگان است). وقتی صحبت از استفاده از روغن در شامپوها ، نرم کننده ها و سایر محصولات آرایش مو می شود ، اگر آرگان ستاره باشد یا نه ، اگر این محصول به عنوان یکی از اولین مواد برچسب گذاری شده باشد ، می دانید که آیا آرگان ستاره است.

نحوه استفاده از روغن آرگان

بسته به نیاز شما ، چندین روش برای تجربه خوبی که روغن آرگان فراهم می کند وجود دارد.

به عنوان یک نرم کننده مغذی: "روغن آرگان غنی از مواد مغذی و ویتامین هایی مانند ویتامین های A ، C و E ، آنتی اکسیدان ها ، اسید لینولئیک و اسیدهای چرب امگا 6 است. به همین دلیل ، این یک ماده عالی برای موها است. "همه این مواد فوق العاده مغذی باعث تار شدن موهای نرم ، براق تر ، قابل کنترل تر و بدون وز شدن مو می شوند."

به عنوان یک اسپری محافظ: "هنگام کار با مشتری ، من باید اطمینان حاصل کنم که موهای او در وضعیت اوج قرار دارد ، بنابراین من بدنبال مواد مانند پروتئین های ابریشم می گردم تا در حین استفاده از ابزارهای گرم ، از موها محافظت کنم. ،" او اضافه می کند. "من روغن آرگان را به عنوان ماده سازنده محصولات محافظت کننده در برابر حرارت دوست دارم زیرا بسیار مغذی و نرم کننده مو است و باعث ایجاد لغزش بسیار خوبی می شود که سبک سازی را آسان تر می کند."

به عنوان یک ماسک موی مرطوب کننده: "ماسک موی روغن آرگان بسیار شگفت انگیز است به خصوص اگر موهایتان آسیب دیده باشد. ویتامین E موجود در روغن به صاف شدن ساقه های موی فر و از بین رفتن انتهای شکاف موها کمک می کند در حالی که اسیدهای چرب امگا برای تقویت موهای شما کار می کنند. به مدت 15 تا 30 دقیقه برای بهره مندی کامل از روغن ، "می گوید فیتزیمونز.

به عنوان یک روغن مو که باعث درخشش آن می شود: "محصولات با کیفیت بالا و روغن تزریق شده برای حفظ موهای براق و سالم ضروری هستند زیرا روغن های مو برای نفوذ به رشته های شما ساخته شده اند (برخلاف سرم ها ، که معمولاً روی سطح رشته ها قرار می گیرند) ، اگر موهای شما به طور جدی خشک شده است ، از این استفاده کنید.

"روغن آرگان درخشندگی عالی برای موها ایجاد می کند و دارای مزایای عمده ضد وز است." "برای کسانی که موی بافت دارند ، می توان از آنها برای تعیین فرها استفاده کرد."

به عنوان یک درمان تسکین دهنده پوست سر: "از آنجا که روغن آرگان سرشار از آنتی اکسیدان است ، یک درمان موثری برای پوست سر است." "این می تواند به کاهش التهاب پوست سر که منجر به شوره ، خارش و سایر موارد پوست سر می شود کمک کند." اگرچه توجه داشته باشید ، مهم نیست که به مدت طولانی هر نوع روغن را روی پوست سر بگذارید ، زیرا قدرت با گذشت زمان منجر به حساسیت و التهاب پوست سر می شود. 30-20 دقیقه زمان کافی برای جذب فواید است.

به نقل از http://mag.mahtateb.com/ روغن آرگان و عصاره ی آن در محصولات آرایشی و بهداشتی از قبیل شامپو ها،نرم کننده ها ، ماسک و اسپری ها ی مو و کرم های درمان کننده پوست و محصولاتی از این دسته مورد استفاده قرار گرفته و برای نرمی و شفافیت و جلوگیری از ریزش موها بسیار موثر می باشد.این موارد بخش کوچکی از فواید روغن آرگان برای مو هستند.

  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی