آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

خرید ملک در ترکیه: اقامت و تابعیت

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۲۸ ب.ظ

به عنوان یک آژانس املاک و مستغلات ، خارجی ها اغلب از ما می پرسند ، "اگر ملکی را در ترکیه بخرید ، اقامت می گیرید؟" پس از آن بسیاری از افراد تعجب می کنند که می دانند برای اقامت لازم نیست وارد بازار املاک و مستغلات شوید. بسیاری از خارجی ها در ترکیه زندگی می کنند و به عنوان مستاجر آپارتمان یا ویلا اجاره می کنند. برخی از خریداران مسکن همچنین از خانه تعطیلات خود برای تابستان استفاده می کنند ، بنابراین اقامت نمی خواهند که این امر باعث هزینه های اضافی می شود.

به همین ترتیب ، داشتن خانه به طور خودکار حق اقامت ندارد ، زیرا فرآیند خرید ملک و دریافت اقامت ترکیه دو چیز متفاوت هستند ، هرکدام مجموعه قوانین و مقررات خاص خود را دارند. علاوه بر این ، هر کسی که بخواهد ملکی بیش از 250،000 دلار بخرد و آن را حداقل به مدت سه سال نگه دارد ، می تواند درخواست تابعیت ترکیه را بدهد. بنابراین ، برای هر خریدار که به دنبال سرمایه گذاری در ترکیه به عنوان یک مکان دائمی برای زندگی است ، اجازه دهید سه فرآیند را بررسی کنیم.

 

1: بازار املاک

بسیاری از خارجی ها به ترکیه پایین می آیند زیرا قیمت ملک پایین است. تقریباً 15 سال پیش ، دولت همچنین برای ایجاد جوان سازی و احیای بازار راکد با مسکن با کیفیت پایین ، تحولات جدید را تشویق کرد. نتیجه این امر ، املاک زیادی برای فروش از جمله ویلاهای لوکس ، پنت هاوس های معتبر دارای منظره دریا ، خانه های شهری با نقشه باز ، آپارتمان های مبله و موارد دیگر است. اولین قدم پس از تصمیم گیری در مورد بودجه ، انتخاب مکان و نوع خرید خانه در ترکیه است. شاید شما بخواهید یک آپارتمان کنار ساحل ، یک خانه روستای ییلاقی سنتی ، یک دوبلکس رو به روی یک مارینا یا یک عمارت نوسازی شده در یک مکان آرام داشته باشید. در بیشتر شهرها یا روستاها املاک مسکونی زیادی وجود دارد ، بنابراین وقت خود را اختصاص دهید. از آنجا که یک ویلا لوکس یا هر ملک متفاوت برای فروش در ترکیه، برای اطلاعات دقیق به صفحات ما مراجعه کنید.

ما در طیف گسترده ای از املاک خود برای فروش در تمام مناطق ترکیه به خریداران مسکن کمک می کنیم. نمونه کارهایی را که شامل عکس، مکان و ویژگی های خانه است مرور کنید و از فرم درخواست برای دریافت جزئیات بیشتر از طریق ایمیل یا ترتیب بازدید استفاده کنید. هنگامی که خانه رویایی خود را پیدا کردید ، آن وقت است که ما این کار را تحویل می گیریم. ما به عنوان نماینده املاک شما ، خریداران و فروشندگان را گرد هم می آوریم تا در صورت تمایل با یکدیگر مذاکره کرده، سپرده گذاری کرده و قرارداد ببندند. ما همچنین به افتتاح حساب بانکی ، گرفتن شماره مالیات و سازماندهی ارزیابی و ارزیابی کمک می کنیم. ما همچنین در مورد هزینه های حقوقی و هزینه های بسته شدن قبل از اینکه شما برای ثبت اسناد خود در دفتر ثبت زمین امضا کنید ، مشاوره می دهیم. در صورت تمایل ، ما همچنین می توانیم در مورد مدیریت املاک ، مانند پرداخت قبض ها و نحوه کسب درآمد اجاره در صورت تمایل به عضویت در بازار خرید مسکن، مشاوره دهیم. 

2 درخواست اقامت

درخواست مجوز اقامت را هر زمان خواستید شروع کنید. هر چه زودتر بهتر. در سالهای گذشته ، زمان پردازش به صبر نیاز داشت. خوشبختانه ، این روزها برنامه ساده تر و سریعتر است ، اما درخواست ویزا برای اولین بار بیشتر طول می کشد. اگرچه می توانید روند کار را در کشور خود شروع کنید ، اما برای شرکت در یک قرار ملاقات دفتر DGMM باید در ترکیه باشید. اکثر ملیت های خارجی می توانند درخواست دهند و شرایط ویزا متفاوت است. به عنوان مثال ، بازنشستگان ابتدا برای یک دوره استاندارد یک ساله درخواست می کنند. با این وجود ، دانشجویان بین المللی به عنوان اعضای خانواده یا کسانی که ملاک های اقامت دائم را دارند ، دسته دیگری را درخواست می کنند. منطقه آنتالیا ، برای آن دسته از خریداران سبک زندگی عالی و ایده آل برای ویلا گلف شما در ترکیه است.

قبل از شروع ، هر فرد زیر 65 سال باید بیمه درمانی داشته باشد. لطفا توجه داشته باشید که دریافت اقامت ترکیه به معنای کار کردن نیست و برای انجام این کار به صورت قانونی ، مجوز کار اضافی لازم است. در کنار فرم درخواست ، که بصورت آنلاین پر می شود ، مدارک پشتیبانی شامل ویزای توریستی ، شماره مالیات ، گذرنامه بیومتریک با اعتبار بیش از 60 روز ، شش عکس به اندازه گذرنامه ، اثبات آدرس شما در ترکیه و مدارک مربوط به خودکفایی مالی درباره روند درخواست اقامت بیشتر بدانید.

3: تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یکی از راههای بسیاری برای اخذ تابعیت ترکیه است. اگر ملکی که خریداری می کنید 250،000 دلار ارزش داشته باشد و برای حفظ حداقل سه سال اظهارنامه امضا کنید ، می توانید درخواست دهید. بیشتر افراد یک شرکت یا یک وکیل را برای تهیه درخواست برای آنها استخدام می کنند. مدارک پشتیبانی شامل فرم درخواست ، دو عکس گذرنامه بیومتریک ، گذرنامه ، اعلام وضعیت مدنی ، بنابراین یا اجازه ازدواج ، اوراق طلاق ، یا گواهی فوت همسرتان ، یک شناسنامه و اثبات پرداخت به وزارت دارایی. اسناد خارجی باید ترجمه و محضری شوند - اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درخواست تابعیت ترکیه است.

 ما  مشاورین املاک درخت سفید (wtthome.com) هستیم ، یک بنگاه املاک و مستغلات مستقر با دفاتر در سراسر کشور از جمله استانبول ، بدروم ، آنتالیا و فتحیه. در طول سالها ، ما در خرید ملک در ترکیه و مشاوره اقامت و شهروندی به بسیاری از ملیت های خارجی کمک کرده ایم. برای صحبت با یک نماینده در مورد هرگونه فرآیند ، یا دریافت نمونه کارها از لیست املاک از طریق ایمیل ، امروز با ما تماس بگیرید یا به یکی از دفاتر منطقه ای ما بروید.

  • vida yary