آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

۸ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

ایجاد اتاق خواب مناسب برای یک نوجوان کار آسانی نیست. این اتاق بیشتر از محل استراحت آنهاست. این اتاقی است که بیشتر نوجوانان از قوانین و خواسته های بزرگسالان فرار می کنند. اتاق خواب نوجوانان پناهگاه و اتاقی است که می توانند خود را به طور کامل بیان کنند.

همانطور که در مورد طراحی اتاق خواب نوجوان خود فکر می کنید، باید سبک کودک خود را در نظر بگیرید و به او فرصت دهید تا ایده های خود را بیان کند. برخی از ایده های اتاق خواب نوجوان را که می توانید از آنها استقبال کنید، بررسی کنید.

با یک اتاق چند منظوره بیایید

هنگامی که یک نوجوان از کودکی به بزرگسالی گذر می کند، به یک اتاق خواب چند منظوره نیاز دارد. این اتاقی است که آنها در آن می خوابند، درس می خوانند و با دوستان خود می گذرند. برای داشتن یک اتاق خواب چند منظوره عالی برای نوجوان خود، با آنها بنشینید و در مورد مناطقی که باید در اتاق بگنجانید، فکر کنید.

برخی از حیاتی ترین مناطقی که باید بگنجانید، مکانی است که می توانند با دوستان خود استراحت کنند و یک منطقه مطالعه سفارشی. حتی اگر اتاق خواب نوجوان شما کوچک باشد، باز هم می توانید با استفاده از یک رویکرد خلاقانه نیازهای چند منظوره او را برآورده کنید. به عنوان مثال، می توانید یک منطقه مطالعه عمودی و یک میز باریک قرار دهید.

اتاق را دنج کنید

از آنجایی که نوجوانان بیشتر از هر اتاق دیگری در اتاق خواب خود وقت می گذرانند، باید اطمینان حاصل کنید که این اتاق احساس راحتی می کند. به عنوان مثال، اگر اتاق خواب کودک شما دارای چارچوب تخت کوچک تری است، باید یک قاب بزرگ را در نظر بگیرید تا در ادامه رشد، از خوابیدن در آن لذت ببرند. انجام تحقیقات جامع می تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام قاب تخت برای نوجوانان را بخرید.

به غیر از چارچوب تخت، شما باید تخت خواب راحت را نیز در اتاق خواب نوجوان خود قرار دهید. می‌توانید به کودک اجازه دهید الگوها و رنگ‌هایی از ملافه‌ها را انتخاب کند که منعکس کننده سلیقه او هستند. اطمینان حاصل کنید که ملافه های گرم را در این اتاق اضافه کنید تا نوجوان تا حد امکان راحت باشد. همچنین می توانید یک فرش خز در اتاق خواب نوجوانان و چند بالش پرتابی نرم قرار دهید.

ذخیره سازی هوشمند را در نظر بگیرید

پذیرش راه حل های ذخیره سازی هوشمند می تواند نوجوان را تشویق کند تا سازماندهی شده بماند و درهم و برهمی را به حداقل برساند. می‌توانید با افزودن اقلام ذخیره‌سازی مختلف مانند قفسه، کمد، سطل‌های ذخیره‌سازی و عثمانی به نوجوان کمک کنید اتاق خوابش را مرتب‌تر نگه دارد. حتی می توانید یک دیوار کابینت در اطراف تخت کودک ایجاد کنید. همانطور که اقلام ذخیره سازی را اضافه می کنید، باید عملکرد را با شخصیت ترکیب کنید تا نوجوان بتواند سال ها فضای استراحت خود را دوست داشته باشد.

از یک تم ظریف استفاده کنید

نوجوانی مرحله حساس رشد کودک است. همانطور که به طراحی اتاق خواب چنین بچه هایی فکر می کنید، باید فضایی ایجاد کنید که در آن احساس آرامش کنند. اگر از موضوع خاصی پیروی می کنید، تزئین اتاق خواب نوجوانان می تواند کمتر چالش برانگیز باشد. به آنچه نوجوان شما دوست دارد فکر کنید و آن را در اتاق خواب خود بپذیرید. به عنوان مثال، اگر نوجوان شما به موج سواری علاقه دارد، می توانید یک پالت رنگ ساحلی اضافه کنید و تخته های موج سواری را بخشی از هنر دیواری کنید.

به عنوان مثال، اگر نوجوان شما از ماجراجویی در فضای باز یا یک ورزش خاص لذت می برد، دیوارهای اتاق خواب او را با آثار هنری تزئین کنید که این موضوع را منعکس می کند. یک دیوار گالری مد روز بسازید که می تواند نوجوان شما را هر بار که در اتاق خواب است احساس شادی کند.

به آنها حریم خصوصی بدهید

هر نوجوانی از سطحی از حریم خصوصی در اتاق خواب خود لذت می برد. شما می توانید با اضافه کردن کرکره های پنجره در اتاق، این را فراهم کنید. این نه تنها به نوجوان کمی حریم خصوصی می‌دهد، بلکه به فیلتر کردن نور برای محیط آرامش‌بخش‌تر کمک می‌کند. به عنوان مثال، اگر اتاق خواب نوجوان شما بزرگ است، می توانید یک صندلی پنجره را در گوشه آن حک کنید تا به آنها یک فضای خصوصی برای استراحت و استراحت بدهید. همچنین می‌توانید پرده‌هایی اضافه کنید که حریم خصوصی را در اتاق خواب نوجوانان تقویت می‌کنند.

رنگ اضافه کنید

همچنین می توانید با رنگ آمیزی به اتاق خواب نوجوان خود، حال و هوای او را افزایش دهید. به رنگ مورد علاقه نوجوان خود فکر کنید و اتاق او را دوباره رنگ آمیزی کنید. یک اتاق خواب با رنگ های پر جنب و جوش می تواند باعث شود نوجوان از گذراندن زمان زیادی در آن لذت ببرد. می‌توانید رنگ‌هایی را به این اتاق اضافه کنید که مکمل مبلمان است. جدا از این، باید به فکر گنجاندن طرح های هندسی در اتاق خواب نوجوان باشید.

  • vida yary

چگونه یک سخنران موثر باشیم

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴ ق.ظ

سخنرانان خوب می توانند مخاطب را درگیر کنند، شور و شوق را شعله ور سازند و ایده ها و نظریه های قابل تامل را به شیوه ای قابل فهم و مختصر ارائه دهند. این یک مهارت دشوار است، مهارتی که اغلب برای تسلط واقعی به آن نیاز به تجربه عظیمی دارد.

با این حال، این همیشه صادق نیست، مخصوصاً برای مربیانی که واقعاً به موضوع انتخابی خود علاقه دارند.

اگر این زنگ‌ها شروع به به صدا درآوردن کرده است، و می‌خواهید توانایی صحبت کردن در جمع خود را تقویت کنید و در عین حال به اطلاع رسانی به نسل بعدی افراد دارای هماهنگی آکادمیک کمک کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید.

 

سخرانی موثر

ضبط و رونویسی

در حالی که برخی از سخنرانان قادرند جزر و مد کل سالن را بدون حتی یک یادداشت برای رجوع به آن کنترل کنند، این اغلب از عمل خارج می شود. تا زمانی که نتوانید به آن مرحله برسید، ضبط سخنرانی های خود و تجزیه و تحلیل آنها به منظور شناسایی زمینه های بهبود می تواند کمک بزرگی باشد.

به علاوه، اگر بتوانید از شرکت‌های تولید رسانه‌ای استفاده کنید که خدمات رونویسی مصاحبه‌های برگشتی سریع ارائه می‌دهند، نه تنها می‌توانید اثربخشی ارزیابی خود را افزایش دهید، بلکه می‌توانید در وهله اول استادان خود را به مراتب در دسترس همه قرار دهید. این بخش از نرم افزار برای کسانی که به طور منظم برای دانش آموزان جدید متقاضی تحصیل در مدرسه شما مصاحبه انجام می دهند فوق العاده مفید خواهد بود.

این یک راه فوق‌العاده برای یک مربی فراگیر است، راهی که تضمین می‌کند که سخنرانی‌هایشان برای همه، صرف‌نظر از موقعیت شخصی‌شان، قابل درک است.

سخنرانی های نمونه را تماشا کنید

تماشای نخبگان جهان در یوتیوب می‌تواند راه خوبی برای فهمیدن اینکه چه چیزی برای آنها کار می‌کند و اینکه آیا در نهایت برای شما مفید خواهد بود یا خیر، باشد. Kurt Vonnegut بزرگ چند سخنرانی فوق العاده روشنگر، خنده دار و تحریک آمیز ارائه می دهد، بنابراین ارزش بررسی آنلاین را دارد.

تشویق به سوالات

برای از بین بردن یکنواختی بالقوه یک موضوع به خصوص دشوار و برای درگیر نگه داشتن مخاطبان خود، سؤالات تشویقی ضروری است. این می تواند به امتیازات شما اجازه گسترش دهد و ارزش آنها را در ذهن مخاطب تثبیت کند.

تعامل بیشتر می تواند منجر به تعهد بیشتر شنونده شود، در عین حال می تواند به ایجاد محیطی کمک کند که بر حسب کنجکاوی تحصیلی شکوفا شود. حتی ممکن است متوجه شوید که از مخاطبان خود یاد می گیرید و شروع به دیدن موضوعات از دیدگاه جدیدی می کنید.

در حالی که شکل سنتی سخنرانی ممکن است یک خیابان یک طرفه به نظر برسد، لزوماً نیازی به این نیست، بنابراین حفظ ذهنی باز و اتخاذ تمایل به یادگیری می‌تواند راهی عالی برای ایجاد یک محیط آموزشی دلپذیرتر باشد.

از وسایل کمک بصری و صوتی استفاده کنید

تمرکز بر گفتار یک فرد ممکن است گاهی سخت باشد، به خصوص اگر چیز دیگری وجود نداشته باشد که ذهن را مشغول کند. استفاده از وسایل کمک بصری و صوتی مرتبط می تواند به شما در حفظ سطح تمرکز در اتاق کمک کند، زیرا پویایی جدیدی به سخنرانی اضافه می کند.

بعلاوه، در انجام این کار، از نظر فنی دیگر زمانی که به ارائه اطلاعات به مخاطب می پردازید، تنها نیستید، که به خودی خود می تواند تسکین بزرگی باشد، به خصوص اگر موضوع فوق العاده متراکم باشد.

  • vida yary

ایده های نردبان زیر شیروانی هوشمند برای خانه شما

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰ ق.ظ

پله های زیر شیروانی چیزی است که در طراحی نیاز به کمی خلاقیت دارد. چه برای انباری برای انبار یا یک پله تبدیل زیر شیروانی. این نردبان های زیر شیروانی پتانسیل بالا بردن کل خانه را دارند.

بنابراین، اگر در حال برنامه ریزی برای بازسازی خانه خود هستید و به ایده های باورنکردنی طراحی راه پله نیاز دارید. این ایده های بسیار هوشمندانه برای پله های زیر شیروانی شما را به آنجا می رساند.

 

پله زیر شیروانی

پله های کشویی

مزیت حیاتی پله های اتاق زیر شیروانی این است که بر فضای کف تأثیر نمی گذارد. یکی از بزرگترین مزایای نردبان های زیر شیروانی این است که استفاده از آنها بسیار راحت تر و پایدارتر است. این پله‌ها جایگزین ارزان‌تر و ساده‌تری هستند که می‌تواند فضای داخلی را نیز تقویت کند.

راه پله مارپیچ

یکی از انواع نردبان زیر شیروانی، پلکان مارپیچ است. این پله های تبدیل زیر شیروانی از مس ساخته شده اند. رنگ فلز کاملاً با نور ست می شود. پلکان های مارپیچ معمولاً شیب تندتری دارند. این بدان معناست که فضای کمتری را اشغال می کنند و اگر می خواهید فضای بیشتری در طبقه همکف داشته باشید ایده آل هستند.

آنها می توانند پله های دوم قابل توجهی بسازند و به خانه شما ارزش بیافزایند.

راه پله چوبی

هر سبک تزئینی یا الگوهای رنگی که انتخاب می کنید، نردبان های چوبی سخت به اندازه کافی همه کاره هستند تا همه آنها را تحسین کنند. چوب یک ماده طبیعی قوی و بادوام است که حس راحتی و گرما را به خانه شما می آورد.

راه پله صرفه جویی در فضا

طراحی راه پله صرفه جویی در فضا می تواند تفاوت قابل توجهی در فضای موجود ایجاد کند. از آنجایی که راه پله های مارپیچ به فضای کمتری نیاز دارند، از همه جمع و جورتر هستند. آنها همچنین معمولاً در یک پله مارپیچ، راه پله شناور یا نردبان زیر شیروانی یافت می شوند.

نردبان های ذخیره سازی

اگر می‌خواهید فضای خانه را به حداکثر برسانید: نردبان‌های ذخیره‌سازی ممکن است ایده خوبی باشند که فضای ذخیره‌سازی اطراف خانه را افزایش می‌دهند. از سطح زمین، به نظر می رسد که آنها کشو و کمد هستند. با این حال، آنها همچنین کاربرد دومی به عنوان پله دارند که شما را به اتاق زیر شیروانی خود هدایت می کند.

پله های کنسول

پله های کنسولی به گونه ای طراحی شده اند که پله ها بدون تکیه گاه در هوا شناور به نظر می رسند. پله های کنسولی زیبایی بازتر و جادارتر به اتاق ایجاد می کند.

امیدوارم ایده های بالا برای نردبان زیر شیروانی الهام بخش شما باشد. قبل از برنامه ریزی برای بازسازی خانه، مطمئن شوید که همه گزینه ها را در نظر بگیرید. از مشاوره های حرفه ای استفاده کنید و به این فکر کنید که چه چیزی کاربردی است و همچنین ظاهر عالی دارد.

  • vida yary

همانطور که نفوذ شما گسترش می یابد یا تجارت شما گسترش می یابد، متوجه خواهید شد که زمان یک سرمایه گذاری مهم است. این بدان معناست که شما زمانی را برای هدر دادن در فرودگاه در انتظار پرواز خود نخواهید داشت، به خصوص اگر جلسات اکتان بالاتری داشته باشید که برای موفقیت تجارت شما مفید است. هر زمان که وقت شما با ارزش شد، باید یک جت برای جلسات کاری خود اجاره کنید.

به تعویق انداختن یا لغو یک سخنرانی یا جلسه مهم به دلیل تاخیر یا لغو پرواز، دستورالعملی برای سقوط کسب و کار شما است. از این رو، اگر جتی را اجاره کنید که شما را به هر مکانی که می خواهید می برد، به شما کمک می کند.

شرکت های جت متعددی در بازار وجود دارند و انتخاب ارائه دهنده خدمات مناسب یک چالش است. با این وجود، با رعایت نکات این پست، باید شرکت مناسب را شناسایی و استخدام کنید.

کارگزار یا اپراتور مناسب منشور را جستجو کنید

اگر دوستان یا بستگانی دارید که با جت های چارتر سفر می کنند، سعی کنید توصیه هایی را بپرسید. دریافت توصیه‌هایی از افرادی که می‌شناسید و به آنها اعتماد دارید به شما کمک می‌کند معامله خوبی داشته باشید. آنها شما را به یک اپراتور جت قابل اعتماد یا کارگزار مناسب توصیه می کنند.

اما اگر توصیه ها را دریافت نکردید چه؟ در این مورد، می توانید جستجوی آنلاین بهترین شرکت چارتر جت خصوصی را انجام دهید. هنگام مرور اینترنت، نظرات مشتریانی را که از خدمات شرکت استفاده کرده‌اند، بررسی کنید.

اطمینان حاصل کنید که شرکت منشور معتبر است

هنگام جستجوی آنلاین اجاره جت چارتر، با کارگزاران و اپراتورهای زیادی روبرو خواهید شد. به خاطر داشته باشید که همه آنها معتبر نیستند. شما باید یک بررسی پیشینه انجام دهید تا مطمئن شوید که پول نقدی که به سختی به دست آورده اید را از دست نمی دهید. شرکت های چارتر قانونی خدمات خود را از طریق وب سایت های رسمی تبلیغ می کنند. شرکت های مشکوک سعی می کنند خدمات خود را پنهان کنند و ممکن است از راه های عجیب و غریب تبلیغ کنند. قبل از اینکه تلفن هوشمند خود را برای تماس با یک اپراتور یا کارگزار بگیرید، مطمئن شوید که ارائه دهنده خدمات دارای رتبه و تأیید بالایی است.

به اپراتور یا کارگزار مراجعه کنید

یکی از راه های موثر برای اطلاع از اینکه با یک شرکت موجود کار می کنید، بازدید فیزیکی از این مرکز است. با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از افراد می توانند پلتفرم های آنلاین ایجاد کنند و تصاویر را با جت آپلود کنند تا مشتریان ناآگاه را جذب کنند. با مراجعه به دفتر، جت ها را می بینید و نحوه عملکرد آنها را مشاهده می کنید. این به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا می توانید جت را از شرکت اجاره کنید یا خیر. وقتی تصمیم می‌گیرید همه کارها را از طریق اینترنت انجام دهید، ممکن است به شرکتی که وجود ندارد پول بفرستید.

هواپیمای متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید

شرکت های چارتر ممکن است طیف وسیعی از هواپیماها را داشته باشند که شما می توانید از بین آنها انتخاب کنید. این شرکت ممکن است عکس هایی از جت ها را برای شما ارسال کند تا به شما در انتخاب جت متناسب با نیازتان کمک کند. با این حال، بازدید فیزیکی از شرکت و انتخاب جت توسط خودتان بسیار مهم است. این به این دلیل است که برخی از تصاویر ارسالی ممکن است گمراه کننده باشند، حتی اگر اپراتور معتبر باشد.

استخدام هواپیمای شخصی یک امر انحصاری و پرهزینه است. به همین دلیل است که ذخیره ای برای افراد VIP است. اگر سبک زندگی یا تجارت شما ایجاب می کند که یک جت اجاره کنید، مطمئن شوید که اپراتور قابل اعتمادی را انتخاب کرده اید. این راهنما روند را آسان تر می کند.

  • vida yary

اگر عاشق گذراندن وقت با خانواده خود هستید، طبیعی است که بخواهید با هم چیز جدیدی را تجربه کنید، از مشکلات زندگی روزمره خود دور شوید و در تعطیلات زمانی را با همدیگر بگذرانید. با این حال، اگر فکر می‌کنید برنامه‌ریزی برای تعطیلات فقط با خانواده نزدیکتان سخت است، سعی کنید چندین خانواده دیگر از چندین نسل مختلف را به آنجا بیاورید. اما با نگرش صحیح و برنامه ریزی هوشمندانه، می توانید یک تعطیلات خانوادگی عالی برای هر یک از افراد خانواده خود برنامه ریزی کنید و از آن لذت ببرید.

برای اینکه بفهمید چگونه می توان این کار را انجام داد، در اینجا سه ​​نکته برای داشتن یک تعطیلات خانوادگی موفق چند نسلی وجود دارد.

همه را با هم نگه دارید

نکته مهم در تعطیلات با خانواده گذراندن وقت با هم است. اما با وجود گروه‌های بزرگ و خانواده‌های چند نسلی، گاهی اوقات راحت‌تر می‌شود که فضای شخصی خود را به همه اختصاص دهید. با این حال، این اغلب می‌تواند منجر به این شود که افراد احساس کنند در یک مقصد در تعطیلات متفاوتی هستند.

برای جلوگیری از این امر، باید سعی کنید همه افراد را تا جایی که خوابگاه می بینید کنار هم نگه دارید. در حالت ایده‌آل، استیو لارز، یکی از مشارکت‌کنندگان در Travel Channel، پیشنهاد می‌کند خانه‌ای را اجاره کنید که همه شما بتوانید در آن بمانید. اگر خانه‌ای به اندازه کافی بزرگ پیدا کنید، هر خانواده همچنان می‌تواند فضای مخصوص به خود را داشته باشد و همچنین فضاهای مشترک را به اشتراک بگذارد و زمان را به حداکثر برساند. باید با هم خرج کنند

مطمئن شوید که همه راحت هستند

اگر خانواده شما در حال حاضر بسیار نزدیک هستند، احتمالاً می دانید که هر فرد با چه چیزی راحت است و چه چیزی نخواهد بود. اما اگر نمی‌توانید اغلب وقت خود را با خانواده چند نسلی خود بگذرانید، چه به دلیل وجود مسائل مربوط به حضانت یا مسافت، ممکن است لازم باشد صریح‌تر از مردم بپرسید که با چه چیزی راحت هستند.

با گفتگو در مورد آنچه مردم قبل از برنامه ریزی بیش از حد برای سفر خود با آن راحت هستند، می توانید بدانید که چه مسائل حرکتی را باید در نظر بگیرید، چه مقاصدی ممکن است خارج از ذهن باشد، چه فعالیت هایی ایده خوبی خواهند بود، و خیلی بیشتر.

بخش عمده ای از برنامه ریزی را بر عهده یک نفر بگذارید

وقتی همه تصمیم گرفتند که کجا بروند و کجا بمانید، پس از آن می خواهید برای روزهای خود برنامه ریزی کنید. اغلب، اگر هیچ چیز برنامه ریزی نشده باشد، هیچ اتفاقی نمی افتد. و در حالی که این می تواند سرگرم کننده باشد، برخی از مردم می خواهند کمی هیجان بیشتری در تعطیلات خود داشته باشند.

  • vida yary

5 عادت بدی که باعث ریزش ابرو می شود

شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۰۵:۵۰ ب.ظ


آیا نگران ریزش ابرو های خود هستید؟ برای جبران ابروهای از دست رفته خود باید بتوانید در مرحله اول دلیلی ریزش ابروی خود را بررسی کنید. اما همیشه لازم نیست به دنبال دلایل پزشکی برای ریزش موی ابروی خود باشید. گاهی ک.ارد عادات غلط شما می تواند باعث  و دلیل ریزش ابروهای شما باشد.

 

شماره 1 : ریختن بیش از حد کرم مراقبت از پوست به ابروهای خود

 

وقتی می ایستید و به آن فکر می کنید، آیا حاضرید کرم های شب یا کرم پودر را روی پوست سر خود بمالید؟ به روشی مشابه، قرار دادن برخی محصولات در ابروهای شما، مانند کرم های غنی یا آرایشی که منافذ را مسدود می کند، می تواند به فولیکول های ابروهای شما نفوذ کند و باعث ریزش آنها یا حتی مانع رشد آنها شود. اگر نگران کم‌تغذیه شدن ابروهایتان هستید یا اگر پوست بیش از حد خشک می‌شود، سرم‌ها یا نرم‌کننده‌های ابرو یا حتی گزینه‌های طبیعی DIY مانند روغن کرچک یا روغن نارگیل را در نظر بگیرید. اگر نمی خواهید روغن سنگین تری روی ابروهایتان باقی بماند، می توانید همیشه آن را نیم ساعت قبل از شستن صورتتان بمالید.

شماره 2 : با مداد یا مداد رنگی ابرو خیلی خشن باشید


اگر مانند من ابروهای کم پشت یا لکه های طاس دارید، آنگاه نیاز به پرکردن این نقاط را به خوبی درک خواهید کرد. اما اگر از مداد ابرویی استفاده می‌کنید که به اندازه کافی رنگدانه ندارد، متوجه خواهید شد که سعی می‌کنید سخت‌تر فشار دهید و هر آنچه را که کسی تا به حال در مورد استفاده از «ضربه‌های نرم و مو مانند» به شما گفته است نادیده می‌گیرید. و بله، ما آنجا بودیم، زیرا هیچ کس وقت ندارد هر روز صبح به مدت 10 دقیقه با پر کردن موهای ابرو بپردازد! اگر در مرحله رشد ابروهای خود هستید، از پودرهای ابروهای روشن یا خط ابروهای مایع استفاده کنید که قرار نیست ابروهای شما را بکشند.

شماره 3 : ژل ابرو بیش از حد

ابروهای فریبنده همیشه نیاز به کمی رام کردن دارند، و ژل های ابرو برای قفل کردن ابروهای شما در جای خود بسیار عالی هستند تا در طول روز کاملاً برس کشیده به نظر برسند. و در حالی که آنها به منظور سفت کردن موهای ابروی شما برای حفظ آنها در جای خود هستند، همچنین می تواند آنها را شکننده تر یا مستعد آسیب کند. اگر از ژل ابرو استفاده می‌کنید، آنها را آخرین مرحله هنگام انجام ابروهای خود قرار دهید، بنابراین ابروهای بیش از حد سفت را با مداد، مداد رنگی یا برس دیگر نکشید. همچنین می‌توانید ژل‌های ابرو را امتحان کنید که ابروهای شما را در جای خود نگه می‌دارند، اما در لمس به اندازه کافی نرم هستند،

شماره 4: بیش از حد موچین

کندن ابروها می‌تواند فوق‌العاده رضایت‌بخش باشد، و حتی ممکن است وقتی با یک آینه بزرگ‌کننده از نزدیک نزدیک می‌شوید (که همیشه باید از آن اجتناب کنید، کمی خوشحال شوید). در حالی که موچین یک راه عالی برای خلاص شدن از شر موهای سرگردان است، اما وقتی به مرز شکل ابروی خود نزدیک می شوید، باید مراقب باشید. بیش از حد موچین کنید و باید هفته ها یا حتی ماه ها صبر کنید تا آن موها دوباره رشد کنند. و اگر مراقب نحوه کندن موها نباشید، می‌توانید به فولیکول‌ها آسیب بزنید، که ممکن است به این معنی باشد که موها هرگز دوباره رشد نمی‌کنند. اگر می‌خواهید ابروهایتان را موچین کنید و فرم دهید، حتماً این کار را بعد از حمام یا دوش آب گرم انجام دهید، زمانی که فولیکول‌ها باز و موهایتان نرم‌تر شده‌اند تا احتمال آسیب‌دیدگی به حداقل برسد.

شماره 5 : استرس یا تغییر رژیم غذایی

اگرچه کنترل آن آسان نیست، اما سطح استرس یا رژیم غذایی شما نیز می تواند باعث ریزش موهای شما شود. ریزش مو در نتیجه استرس یک اتفاق بسیار رایج است، و اگر موهای سر شما در حال ریزش باشد، به این معنی است که موهای ابروهای شما نیز ممکن است همین کار را انجام دهند. البته، تغییر چیزهایی در زندگی که باعث استرس شما می شود، راه حل ایده آلی است، اما همه ما نمی توانیم آنقدر خوش شانس باشیم. با دادن فضا و زمان برای لذت بردن از چیزهای دیگر، راه هایی برای کاهش استرسی که احساس می کنید پیدا کنید. در زمینه رژیم غذایی، اطمینان از دریافت کافی ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و مواد معدنی مانند روی در رژیم غذایی یا مکمل‌ها، به شما کمک می‌کند تا موهایتان را سالم نگه دارد.

 

  • vida yary

سه راه برای ترمیم سوراخ پیچ

شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۰۵:۱۷ ب.ظ

 

اگر می‌خواهید دوباره از سوراخ قدیمی استفاده کنید، تعمیر سوراخ پیچ‌دار بسیار مهم است. برای رسیدن به نتایج رضایت بخش کمی نبوغ و خلاقیت لازم است، اما می توان آن را انجام داد.

اگر کمبود زمان دارید یا بودجه محدودی دارید، راه‌حل‌های سریعی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید. ما به شما نشان می دهیم که چگونه یک سوراخ پیچ را در چند مرحله آسان تعمیر کنید.

 

رفع یک سوراخ پیچ

سه راه برای رفع آسان سوراخ پیچ وجود دارد. ابتدا خلال دندان بردارید و آنها را در سوراخ پیچ قرار دهید. چسب چوب بزنید و به آرامی روی آنها ضربه بزنید. اضافی را جدا کنید تا همسطح دیوار بنشینند و اجازه دهید چسب خشک شود. حالا می توانید پیچ ​​خود را وارد کنید و به چوب گاز می زند.

 

 

3 راه برای رفع سوراخ پیچ

3 روش اصلی برای رفع سوراخ پیچ وجود دارد. آنها از آسان تا چالش برانگیز متغیر هستند، اما همه آنها در حل مشکل مؤثر هستند.

 

رفع سریع با خلال دندان

این یک تقلب آسان برای رفع سوراخ پیچ است. می توانید این کار را با استفاده از چوب کبریت و چوب کوکتل نیز انجام دهید.

تا حدی خلال دندان را در سوراخ پیچ جدا شده قرار دهید. شما باید پیدا کنید 2 یا 3 کافی است. مطمئن شوید که آنها به خوبی جا می شوند.

چند قطره چسب چوب به چوب ها اضافه کنید و آن را به طور یکنواخت پخش کنید و قسمت های در معرض آن را بپوشانید. برای انجام این کار از انگشت یا سواب پنبه ای خود استفاده کنید.

به آرامی با چکش چوب های چسب دار را به دیوار بزنید و مطمئن شوید که هیچ شکافی وجود ندارد. اگر نیاز به اضافه کردن چسب بیشتری دارید، این کار را انجام دهید. هنگامی که سوراخ مقاومت نشان می دهد و چوب ها دیگر حرکت نمی کنند، با چکش محکم به آنها ضربه بزنید تا اضافی را جدا کرده و آنها را با دیوار همسطح کنید.

1 ساعت فاصله بگذارید تا چسب چوب خشک شود و چوب ها داخل سوراخ کنده شده جوش بخورند. میله های چوبی مقاومتی را که پیچ جدید برای خرید در دیوار نیاز دارد ایجاد می کند.

زمان خشک شدن چسب چوب خاص خود را بررسی کنید زیرا ممکن است متفاوت باشد.

پس از اینکه چسب محکم شد، پیچ را وارد کنید و در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا سر پیچ همسطح دیوار قرار گیرد.

استفاده از دوشاخه های دیواری پلاستیکی

این یک راه آسان برای ترمیم سوراخ پیچ است.

شمع های دیواری پلاستیکی را از فروشگاه سخت افزاری محلی خود خریداری کنید. برای به دست آوردن اندازه صحیح، پیچ انتخابی خود را با خود به فروشگاه ببرید و مطمئن شوید که از نظر طول و قطر مطابقت دارند.

 

اگر شمع ها با سوراخ اصلی مطابقت ندارند، باید یک سوراخ گسترده تر دریل کنید. مطمئن شوید که دهانه جدید 1 تا 2 سانتی متر بلندتر باشد تا مطمئن شوید که دوشاخه دیواری با سوراخ مناسب است.

اگر مناسب است، از سوراخ کاری صرفنظر کنید و دوشاخه دیوار را در دهانه قدیمی قرار دهید.

از یک چکش برای ضربه زدن به دوشاخه به آرامی در جای خود استفاده کنید، مطمئن شوید که انتهای آن با دیوار همسطح است و چیزی بیرون زده نیست.

نوک پیچ را در دهانه دوشاخه دیوار قرار دهید و به آرامی پیچ گوشتی را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. پیچ باید در دوشاخه دیواری قرار بگیرد و در هنگام گاز گرفتن به پلاستیک مقاومت ایجاد کند.

رفع سوراخ بزرگتر با بتونه

با استفاده از یک مته و دریل، یک سوراخ جدید ایجاد کنید تا قطر سوراخ پیچ را گسترش دهید. سعی کنید از مته ای استفاده کنید که اندازه پیچ بعدی است. اطمینان حاصل کنید که دهانه بزرگتر از خود پیچ ​​است زیرا پرکننده باید فضایی برای گرفتن پیچ داشته باشد.

برای خرید انواع دریل شارژی و برقی روی لینک زیر کلیک کنید.

https://superabzarpars.com/fa/لیست-محصولات/ابزار-برقی-و-شارژی/دریل-و-بتون-کن/دریل/صفحه/1/تعداد-در-صفحه/20

بتونه برای دهانه‌های بزرگ‌تری که پیچ‌ها و پیچ‌ها را می‌گیرند، مناسب‌تر است.

هنگام مخلوط کردن بتونه، دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید. یک تکه مقوا و یک چاقوی بتونه پیدا کنید تا ترکیبات را با هم مخلوط کنید تا واکنش شیمیایی فعال شود. بیشتر پرکننده های خودرو حاوی مواد بتونه مانندی هستند که هنگام مخلوط شدن سفت می شوند.

با استفاده از همان چاقوی بتونه، فیلر را بردارید و آن را در سوراخ بزرگ شده فشار دهید. بسته به اندازه شکاف، این ممکن است چند قاشق طول بکشد. قسمت بالایی را با دیوار صاف کنید، تا همسطح بنشیند.

با استفاده از روان کننده اسپری، انتهای پیچ را خیس کنید و از اشباع بودن آن اطمینان حاصل کنید. WD-40 یک انتخاب عالی است. این به شما کمک می کند تا پیچ را از پرکننده خودرو تا حدی تنظیم کنید.

پیچ را داخل بتونه مرطوب فشار دهید و در حین حرکت آن را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. مطمئن شوید که پیچ در مرکز قرار گرفته است. ایده این است که پیچ با سفت شدن، نقشی از الگوی نخ خود در پرکننده ایجاد می کند.

اگر پرکننده اضافی بیرون ریخت، آن را به داخل سوراخ برگردانید و با چاقوی بتونه صاف کنید.

5 دقیقه فاصله بگذارید تا فیلر شروع به تنظیم کند. اکنون پیچ را با یک حرکت خلاف جهت عقربه های ساعت بیرون بیاورید. وقتی پیچ را بردارید، باید الگوی نخ را در داخل سوراخ ببینید. آن را رها نکنید تا زمانی که پرکننده خودرو به طور کامل سفت شود، در غیر این صورت پیچ را در جای خود محکم می کند.

تا روز بعد صبر کنید تا فیلر کاملا خودش را بگیرد. هنگامی که از آماده بودن آن مطمئن شدید، پیچ را در سوراخ قرار دهید، اجازه دهید نخ به دست بگیرد.

 

سه راه برای ترمیم سوراخ پیچ

راه‌های دیگری برای رفع مشکل سوراخ‌شده پیچ وجود دارد.

از پیچ بزرگتر استفاده کنید

اغلب، استفاده از یک پیچ بزرگتر مشکل را حل می کند. پیچی را انتخاب کنید که کمی بلندتر و پهن تر باشد و سعی کنید رزوه ها را با هم هماهنگ کنید تا با هم سازگار باشند. پیچ‌هایی با TPI پایین‌تر (دندان در هر اینچ) تهاجمی‌تر هستند و به طور متفاوتی به سوراخ می‌خورند.

پیچ جدید باید به چوب بجود، رزوه ها را محکم کند و مسیر وسیع تری را برش دهد. این آن را در جای خود نگه می دارد.

 

با استفاده از پلاگ یا رولپلاک چوب سخت

اگر روش چوب شکست خورد، ممکن است ایده ای باشد که از پلاگین چوب سختی که با اندازه سوراخ پیچ منطبق است استفاده کنید. می توانید رولپلاک یا شاخه های چوب سخت را از فروشگاه های سخت افزاری خریداری کنید. از همان چسب چوب برای پوشاندن لبه های پلاگین استفاده کنید و آن را داخل دیوار قرار دهید.

قبل از اینکه بخواهید یک پیچ را در سوراخ قرار دهید، صبر کنید تا چسب خشک شود. مانند روش خلال دندان، پیچ باید خرید شود و در محل محکم بنشیند.

 

کار به نحو احسنت انجام شد

این روش‌ها روش‌های بی‌خطری برای ترمیم سوراخ پیچ هستند. پس از تکمیل، آنها باید پیچ ​​های شما را در جای خود نگه دارند، درست مانند یک سوراخ پیچ تازه حفر شده.

تنها چیزی که برای انجام این کارها نیاز است، یک سر سطح و کمی صبر است. اوه، و کمی خلاقیت را فراموش نکنید.

  • vida yary

کرم ضد آفتاب ایرانی بخرم یا خارجی؟

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۰۲:۵۹ ب.ظ

اشعه خورشید عامل اصلی بسیاری از مشکلات پوستی مانند تیرگی پوست، چین و چروک، پیری زودرس و مشکلاتی از این دسته است. متخصصان پوست سال هاست به این نتیجه رسیده اند که قرار گرفتن مداوم زیر نور آفتاب، به مروز باعث سرطان پوست نیز می شود، بنابراین محافظت از این نعمت خدادادی بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد. بهترین روش محافظت از پوست، استفاده از کرم ضد آفتاب است. کرم ضد آفتاب حاوی موادی است که از پوست در برابر اشعه های ماورای بنفش( UVA و UVB) محافظت میکند.

امروزه دیگر اهمیت خرید کرم ضد آفتاب بر کسی پوشیده نیست، اما سوالی که بسیاری از مردم از متخصصان پوست می پرسند این است که “کرم ضد آفتاب ایرانی بهتر است یا خارجی؟” در این مطلب با بررسی مزایا و معایب کرم های ضد آفتاب ایرانی، به این سوال مهم پاسخ خواهیم داد و در ادامه بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.
 

 

کرم ضد آفتاب ایرانی بخرم یا خارجی؟


کرم ضد آفتاب ایرانی یا خارجی؟


انواع مختلفی از برند های ایرانی و خارجی در رابطه با کرم های ضد آفتاب مطرح هستند. ضد آفتاب های ایرانی متناسب با آب و هوای ایران، رنگ و نوع پوست اغلب افراد ایرانی و همچنین زاویه تابش آفتاب طراحی شده اند. اما برند های معتبر خارجی نیز سال ها در این زمینه فعالیت کرده اند اما موضوع مهم این است برند مطرح و دارای تایید وزارت بهداشت را انتخاب کنید.


بعضی از افراد معتقدند که متناسب بودن ضد آفتاب های ایرانی با نوع و رنگ پوست ایرانیان و همچنین زاویه تابش آفتاب، فقط یک ادعای بازاری و برای فروش بیشتر این محصولات است. برای اینکه صحت این ادعا را ثابت کنیم، مزایای کرم های ضد آفتاب ایرانی را بررسی میکنیم.


نقاط مثبت کرم ضد آفتاب ایرانی


قیمت ارزان تر


همه انسان ها عادت دارند که اگر محصولی را با قیمت گران خریده باشند، در مصرف آن محتاط باشند و به مقدار کم از آن محصول استفاده کنند. ضد آفتاب هم از این قاعده مستثنی نیست. ارزان تر بودن کرم ضد آفتاب ایرانی باعث می شود که ما با خیال راحت تر، به مقدار توصیه شده که به اندازه 2 تا 2.5 بند انگشت است از آن استفاده کنیم.


پایدار بودن


یکی دیگر از مزایای کرم های ضد آفتاب ایرانی نسبت به خارجی، این است که ضد آفتاب های خارجی معمولا قبل از ترخیص مدت زمانی را در گمرک هستند. گمرگ های ایران نیز معمولا یا در بندعباس، کیش و در شهر های گرم هستند. گرمای هوا باعث دوفاز شدن کرم ضد آفتاب شده و به حالت ناپایدار در می آیند. متخصصان آرایشی و زیبایی توصیه میکنند که اصلا از ضدآفتاب های ناپایدار استفاده نکنید.


نقاط منفی کرم های ضد آفتاب ایرانی


عدد SPF غیر دقیق


SPF فاکتور محافظت در برابر آفتاب میباشد و این عدد برای یک کرم ضد آفتاب خوب باید بین 30 تا 60 باشد، اما متاسفانه در بسیاری از برندهای ضد آفتاب ایرانی، SPF به درستی اندازه گیری نمی شود.


نداشتن تست مصرف کننده


شرکت های خارجی معمولا قبل از توزیع عمده محصول خود، آن را روی گروه هدف خود تست میکنند، سپس با اطلاعات علمی و مشاهدات تجربی که از گروه مصرف کننده خود به دست آورده اند، توضیحاتی را درباره مزایای برند خود روی جعبه کرم ضد آفتاب می نویسند تا ادعایشان اثبات شده باشند، درحالی که بسیاری از شرکت های ایرانی این ادعای اثبات شده را ندارند.


کرم ضد آفتاب ایرانی بهتر است یا خارجی؟


اگر بخواهیم جمع بندی درستی داشته باشیم، باید بگوییم فیلترهای کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی تفاوت چندانی باهم ندارند و تنها چیزی که در خرید و مصرف کرم ضد آفتاب مهم است، محافظت آن از پوست صورت و بدن میباشد. درست مانند وقتی که ما یک لباس میخریم و تنها هدف ما از خرید و پوشیدن این لباس، پوشاندن بدنمان است. در چنین شرایطی برای مهم نیست که این لباس ایرانی است یا خارجی یا این که از چه برندی تولید شده است.


مهم ترین مواردی که باید در مصرف کرم ضد آفتاب به آنها توجه کنیم، عبارتند از :


هر بار به اندازه 2 یا 2.5 بند انگشت به صورت خود بمالیم. برای اثربخشی بیشتر، 20 تا 30 دقیقه قبل از خروج از منزل، از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم. اگر در مکان های سر باز کار میکنید، باید هر دو ساعت یکبار، مصرف ضد آفتاب خود را تجدید کنید.


بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی کدام است؟


یکیاز بهترین برند های تولید کننده کرم ضد آفتاب، سینره است. جالب است بدانید که برند سینره همیشه مورد تایید نشست‌های بزرگ علمی و متخصصین پوست و موی داخلی بین المللی از جمله آکادمی بیماری‌های پوست و موی لندن قرار گرفته است. سینره  با بهره گیری از مواد اولیه با بالاترین کیفیت، بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست چرب، پوست خشک و پوست های حساس را مخصوص آقایان و خانم ها تولید کرده است.


مزایای کرم ضد آفتاب سینره


محافظت از پوست صورت و بدن در برابر اشعه های UVA و UVB

 

حاوی فیلترهای فیزیکی و شیمیایی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا

 

حاوی ترکیبات گیاهی ضد التهاب

 

مقاوم در برابر شستشو و تعریق

 

فاقد روغن و رنگ و عدم ایجاد رنگ غیرطبیعی بر روی پوست


خرید کرم ضد آفتاب از داروخانه آنلاین مهتاطب


شما می توانید انواع کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی و همچنین سایر محصولات برند سینره مانند کرم ضد لک، لوسیون، کرم مرطوب کننده و شامپو را از داروخانه آنلاین مهتاطب خریداری کرده و به طور رایگان درب منزل خود تحویل بگیرید. 
 

منبع: جام جم آنلاین
 

  • vida yary