آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

سه راه برای ترمیم سوراخ پیچ

شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۰۵:۱۷ ب.ظ

 

اگر می‌خواهید دوباره از سوراخ قدیمی استفاده کنید، تعمیر سوراخ پیچ‌دار بسیار مهم است. برای رسیدن به نتایج رضایت بخش کمی نبوغ و خلاقیت لازم است، اما می توان آن را انجام داد.

اگر کمبود زمان دارید یا بودجه محدودی دارید، راه‌حل‌های سریعی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید. ما به شما نشان می دهیم که چگونه یک سوراخ پیچ را در چند مرحله آسان تعمیر کنید.

 

رفع یک سوراخ پیچ

سه راه برای رفع آسان سوراخ پیچ وجود دارد. ابتدا خلال دندان بردارید و آنها را در سوراخ پیچ قرار دهید. چسب چوب بزنید و به آرامی روی آنها ضربه بزنید. اضافی را جدا کنید تا همسطح دیوار بنشینند و اجازه دهید چسب خشک شود. حالا می توانید پیچ ​​خود را وارد کنید و به چوب گاز می زند.

 

 

3 راه برای رفع سوراخ پیچ

3 روش اصلی برای رفع سوراخ پیچ وجود دارد. آنها از آسان تا چالش برانگیز متغیر هستند، اما همه آنها در حل مشکل مؤثر هستند.

 

رفع سریع با خلال دندان

این یک تقلب آسان برای رفع سوراخ پیچ است. می توانید این کار را با استفاده از چوب کبریت و چوب کوکتل نیز انجام دهید.

تا حدی خلال دندان را در سوراخ پیچ جدا شده قرار دهید. شما باید پیدا کنید 2 یا 3 کافی است. مطمئن شوید که آنها به خوبی جا می شوند.

چند قطره چسب چوب به چوب ها اضافه کنید و آن را به طور یکنواخت پخش کنید و قسمت های در معرض آن را بپوشانید. برای انجام این کار از انگشت یا سواب پنبه ای خود استفاده کنید.

به آرامی با چکش چوب های چسب دار را به دیوار بزنید و مطمئن شوید که هیچ شکافی وجود ندارد. اگر نیاز به اضافه کردن چسب بیشتری دارید، این کار را انجام دهید. هنگامی که سوراخ مقاومت نشان می دهد و چوب ها دیگر حرکت نمی کنند، با چکش محکم به آنها ضربه بزنید تا اضافی را جدا کرده و آنها را با دیوار همسطح کنید.

1 ساعت فاصله بگذارید تا چسب چوب خشک شود و چوب ها داخل سوراخ کنده شده جوش بخورند. میله های چوبی مقاومتی را که پیچ جدید برای خرید در دیوار نیاز دارد ایجاد می کند.

زمان خشک شدن چسب چوب خاص خود را بررسی کنید زیرا ممکن است متفاوت باشد.

پس از اینکه چسب محکم شد، پیچ را وارد کنید و در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا سر پیچ همسطح دیوار قرار گیرد.

استفاده از دوشاخه های دیواری پلاستیکی

این یک راه آسان برای ترمیم سوراخ پیچ است.

شمع های دیواری پلاستیکی را از فروشگاه سخت افزاری محلی خود خریداری کنید. برای به دست آوردن اندازه صحیح، پیچ انتخابی خود را با خود به فروشگاه ببرید و مطمئن شوید که از نظر طول و قطر مطابقت دارند.

 

اگر شمع ها با سوراخ اصلی مطابقت ندارند، باید یک سوراخ گسترده تر دریل کنید. مطمئن شوید که دهانه جدید 1 تا 2 سانتی متر بلندتر باشد تا مطمئن شوید که دوشاخه دیواری با سوراخ مناسب است.

اگر مناسب است، از سوراخ کاری صرفنظر کنید و دوشاخه دیوار را در دهانه قدیمی قرار دهید.

از یک چکش برای ضربه زدن به دوشاخه به آرامی در جای خود استفاده کنید، مطمئن شوید که انتهای آن با دیوار همسطح است و چیزی بیرون زده نیست.

نوک پیچ را در دهانه دوشاخه دیوار قرار دهید و به آرامی پیچ گوشتی را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. پیچ باید در دوشاخه دیواری قرار بگیرد و در هنگام گاز گرفتن به پلاستیک مقاومت ایجاد کند.

رفع سوراخ بزرگتر با بتونه

با استفاده از یک مته و دریل، یک سوراخ جدید ایجاد کنید تا قطر سوراخ پیچ را گسترش دهید. سعی کنید از مته ای استفاده کنید که اندازه پیچ بعدی است. اطمینان حاصل کنید که دهانه بزرگتر از خود پیچ ​​است زیرا پرکننده باید فضایی برای گرفتن پیچ داشته باشد.

برای خرید انواع دریل شارژی و برقی روی لینک زیر کلیک کنید.

https://superabzarpars.com/fa/لیست-محصولات/ابزار-برقی-و-شارژی/دریل-و-بتون-کن/دریل/صفحه/1/تعداد-در-صفحه/20

بتونه برای دهانه‌های بزرگ‌تری که پیچ‌ها و پیچ‌ها را می‌گیرند، مناسب‌تر است.

هنگام مخلوط کردن بتونه، دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید. یک تکه مقوا و یک چاقوی بتونه پیدا کنید تا ترکیبات را با هم مخلوط کنید تا واکنش شیمیایی فعال شود. بیشتر پرکننده های خودرو حاوی مواد بتونه مانندی هستند که هنگام مخلوط شدن سفت می شوند.

با استفاده از همان چاقوی بتونه، فیلر را بردارید و آن را در سوراخ بزرگ شده فشار دهید. بسته به اندازه شکاف، این ممکن است چند قاشق طول بکشد. قسمت بالایی را با دیوار صاف کنید، تا همسطح بنشیند.

با استفاده از روان کننده اسپری، انتهای پیچ را خیس کنید و از اشباع بودن آن اطمینان حاصل کنید. WD-40 یک انتخاب عالی است. این به شما کمک می کند تا پیچ را از پرکننده خودرو تا حدی تنظیم کنید.

پیچ را داخل بتونه مرطوب فشار دهید و در حین حرکت آن را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. مطمئن شوید که پیچ در مرکز قرار گرفته است. ایده این است که پیچ با سفت شدن، نقشی از الگوی نخ خود در پرکننده ایجاد می کند.

اگر پرکننده اضافی بیرون ریخت، آن را به داخل سوراخ برگردانید و با چاقوی بتونه صاف کنید.

5 دقیقه فاصله بگذارید تا فیلر شروع به تنظیم کند. اکنون پیچ را با یک حرکت خلاف جهت عقربه های ساعت بیرون بیاورید. وقتی پیچ را بردارید، باید الگوی نخ را در داخل سوراخ ببینید. آن را رها نکنید تا زمانی که پرکننده خودرو به طور کامل سفت شود، در غیر این صورت پیچ را در جای خود محکم می کند.

تا روز بعد صبر کنید تا فیلر کاملا خودش را بگیرد. هنگامی که از آماده بودن آن مطمئن شدید، پیچ را در سوراخ قرار دهید، اجازه دهید نخ به دست بگیرد.

 

سه راه برای ترمیم سوراخ پیچ

راه‌های دیگری برای رفع مشکل سوراخ‌شده پیچ وجود دارد.

از پیچ بزرگتر استفاده کنید

اغلب، استفاده از یک پیچ بزرگتر مشکل را حل می کند. پیچی را انتخاب کنید که کمی بلندتر و پهن تر باشد و سعی کنید رزوه ها را با هم هماهنگ کنید تا با هم سازگار باشند. پیچ‌هایی با TPI پایین‌تر (دندان در هر اینچ) تهاجمی‌تر هستند و به طور متفاوتی به سوراخ می‌خورند.

پیچ جدید باید به چوب بجود، رزوه ها را محکم کند و مسیر وسیع تری را برش دهد. این آن را در جای خود نگه می دارد.

 

با استفاده از پلاگ یا رولپلاک چوب سخت

اگر روش چوب شکست خورد، ممکن است ایده ای باشد که از پلاگین چوب سختی که با اندازه سوراخ پیچ منطبق است استفاده کنید. می توانید رولپلاک یا شاخه های چوب سخت را از فروشگاه های سخت افزاری خریداری کنید. از همان چسب چوب برای پوشاندن لبه های پلاگین استفاده کنید و آن را داخل دیوار قرار دهید.

قبل از اینکه بخواهید یک پیچ را در سوراخ قرار دهید، صبر کنید تا چسب خشک شود. مانند روش خلال دندان، پیچ باید خرید شود و در محل محکم بنشیند.

 

کار به نحو احسنت انجام شد

این روش‌ها روش‌های بی‌خطری برای ترمیم سوراخ پیچ هستند. پس از تکمیل، آنها باید پیچ ​​های شما را در جای خود نگه دارند، درست مانند یک سوراخ پیچ تازه حفر شده.

تنها چیزی که برای انجام این کارها نیاز است، یک سر سطح و کمی صبر است. اوه، و کمی خلاقیت را فراموش نکنید.

  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی