آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

دوربین های نظارتی چگونه کار می کنند؟

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۲۶ ب.ظ

 

 

 

دوربین های نظارتی چگونه کار می کنند

اصل عمل مبتنی بر دوربین استنظارت شامل ضبط ویدئو از یک مکان و سپس از طریق دوربین های مرکزی متصل به آن ، ارسال تصاویر به صفحه ای است که آنچه را که دوربین ها نشان می دهند نمایش می دهد و برخلاف پخش تلویزیونی معمولی ، تلویزیون مدار بسته سیگنال بسته ای را به گیرنده می فرستد. این امکان را می دهد که صحنه ها فقط از طریق دستگاه های متصل دقیقاً کنترل شوند و دوربین های مداربسته توانایی گسترده ای برای عکسبرداری برای طیف وسیعی را در نظر گرفته اند ، بنابراین قرار دادن آنها در یک گوشه از اتاق به آنها امکان می دهد قسمت بزرگی از اتاق را بدون مانع ضبط کنند ، علاوه بر این کیفیت تصاویر به دلیل دریافت صفحه نمایش بسیار بزرگ است ویدئو با وضوح بالا از چشم دوربین مداربسته است و یک دستگاه ضبط تلویزیون VCR می تواند به دوربین های نظارتی متصل شود تا تصاویر و صحنه های ارسالی برای مرجع بعدی را ضبط کند و دوربین های نظارتی توسط کابل کواکسیال به سایر دستگاه ها متصل می شوند ، اما سیستم های مدرن برای اتصال دستگاه ها از فناوری بی سیم یکپارچه استفاده می کنند با بعضی دیگر ، استفاده از سیم را متوقف کنید.

 

اتصال و منبع تغذیه در دوربین های نظارتی

بیشتر دوربین های نظارتی یا دوربین های امنیتی در شبکه Wi-Fi کار می کنند و این بدان معنی است که باید در محدوده موج یا نقطه دسترسی بی سیم در خانه به درستی قرار بگیرند و قطع شدن سیگنال Wi-Fi باعث روشن شدن دوربین می شود و اکثر دوربین ها از طریق آداپتور پلاگین تغذیه می شوند. با این حال ، این بدان معنا نیست که نمی توان دوربین را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد. در عوض ، هنگام تعیین ناحیه نصب دوربین باید محل خروجی را در نظر گرفت ، یا می توان یک سیم لوازم جانبی را نزدیک دست نگه داشت و بعضی از دوربین ها بر روی سیستم باتری های قابل تعویض ، قابل تعویض و قابل شارژ کار می کنند. 

 

انواع دوربین های نظارتی

 

از انواع دوربین هایی که برای نظارت استفاده می شود: [3] دوربین های بزرگ: آنها دوربین های قابل روشی هستند که در خارج یا در منطقه ای شناخته شده اند که تحت نظارت ویدئویی نصب می شوند. دوربین های مخفی: آنها دوربین های کوچکی هستند که به صورت پنهانی به منظور نظارت استفاده می شوند ، اما شما باید قبل از نصب این نوع دوربین ها به محدودیت های قانونی نظارت تصویری توجه داشته باشید. دوربین های بی سیم: این دوربین ها انعطاف پذیر هستند ، اما انتقال از دستگاه های دیگر مانند اینترنت بی سیم و تلفن ها ممکن است باعث قطع سیگنال بی سیم دوربین شود.


 

  • vida yary

نکته بعدی در فناوری دوربین: بدون آینه!

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۰۰ ب.ظ

 

 

از زمان اولین عکسهای نوع قلع در دهه 1800 ، عکاسی مسیری طولانی را طی کرده است. Kodak 110's ، عکسهای فوری پولاروئید ، 35 میلی متر ، دوربین های دیجیتال ، دوربین در تلفن های هوشمند ما - این یک دنیای دوربین کاملاً خارج از خانه است!

بنابراین ، جدیدترین پیشرفت عکاسی چیست؟ دوربین بدون آینه روند فعلی و داغ عکاسان جدی است ، اما آیا واقعاً تفاوتی ایجاد می کند؟

 

دوربین بدون آینه چیست؟

بنابراین ، دوربین بدون آینه چیست ، چه تفاوتی دارد و چرا مهم است؟ برای اطلاع از این موضوع ، بیایید با یک سفر سریع به تاریخچه این رسانه بپردازیم. بسیاری از سازگاری ها با نحوه کار دوربین ها بهبودهایی برای حل یک مسئله ساده بوده است: چگونه می توان هم کاربر و هم هر آنچه را که گرفته می شود به همان شکل نشان داد؟

در اصل ، عکسها از صفحات فلزی یا شیشه ای روکش دار با مایع حساس به نور استفاده می کردند. بعد از اینکه عکاس از کجا صفحه برای قرار دادن عکس قرار می گرفت ، پشت لنز قرار می گرفت. برای سرعت بیشتر ، لنز دوم نزدیک لنز اول اضافه شد تا بدون تنظیم لنز اصلی ، کادربندی و فوکوس را امکان پذیر کند.

این طراحی دوربین همچنان پابرجاست. ما آنها را دوربین های "فاصله سنج" می نامیم. لنزی که از طریق آن نگاه می کنید دارای قابلیت های اضافی ، به ویژه توانایی تنظیم فوکوس است.

آینه ها در حدود سال 1900 اضافه شدند و دو نوع دوربین جدید ایجاد کردند. یک آینه داشت که تصویر را از لنزهای اضافی به یک صفحه کوچک شفاف باز می گرداند. دومین لنز دقیقاً زیر آن به داخل کرکره و خود فیلم باز می شود. هنگامی که لنز اول را متمرکز می کنید ، لنز دوم را نیز فوکوس می کنید.

برای طراحی دوم ، آینه بین لنز و فیلم قرار گرفت و تصویر را از طریق یک منشور منعکس کرد. وقتی دکمه شاتر را زدید ، آینه از جلوی ماشین باز شد و کرکره روی فیلم باز شد. تکرار بعدی دوربین ها از LCD استفاده می کند.

در حالی که دوربین های دیجیتال اولیه اواخر دهه 90 و اوایل 2000 به یک معنا بدون آینه بودند ، اکنون اصطلاح SLR معمولاً برای دوربین هایی با لنزهای قابل تعویض ، کنترل دستی و اغلب منظره یاب الکترونیکی به کار می رود.

دوربین های بدون آینه نقطه میانی را در بازار عکاسی ایجاد کرده اند که مدت ها به "ارزان" و "جدی" تقسیم شده است. دوربین بدون آینه جمع و جور ، قدرتمند و بصری است ، از برخی جهات بهترین در هر دو جهان است.

 

چه تفاوتی بین Mirrorless و DSLR وجود دارد؟

چه تفاوتی بین Mirrorless و DSLR وجود دارد؟

دوربین های قابل تعویض لنز نقطه اوج عکاسان جدی هستند. دوربین های بدون آینه و DSLR (دیجیتال تک لنز رفلکس) در صورت مقایسه با دوربین های جمع و جور یا تلفن های هوشمند ، انعطاف پذیری لنزهای مختلف و سنسورهای بزرگتر را ارائه می دهند . بنابراین ، تفاوت های واقعی برای بررسی چیست؟

 

اندازه - بدون آینه در مقابل DSLR تصویر 9058

دوربین بدون آینه در بیشتر موارد وزن DSLR ندارد. با این حال ، وزن به لنز شما بستگی دارد. لنزهای فول فریم 70-200 میلی متر f / 2.8 از نظر اندازه برابر خواهند بود ، بنابراین صرفه جویی در وزن حاشیه ای است.

و گرچه دوربین های بدون آینه کوچکتر هستند ، اما گرفتن بزرگتر DSLR ها ارگونومیک تر است و بیشتر عکاسان آن را ترجیح می دهند. آنها متوجه می شوند وقتی لنز بزرگی را روی دوربین کوچکتر و بدون آینه قرار می دهید ، تعادل عجیب و غریب است.

 

سنسور و کیفیت تصویر

اولین دوربین های بدون آینه سنسورهای بزرگ یکسانی در بیشتر DSLR ها ندارند. از آنجا که رایج ترین پیش بینی کننده کیفیت تصویر سنسور است ، دوربین های بدون آینه اکنون چندین سنسور از جمله فرمت کامل و فرمت متوسط ​​را ارائه می دهند. هر دو دوربین DSLR و دوربین های بدون آینه دارای سنسورهای قاب کامل و برش هستند. اما تحقیقات خود را انجام دهید زیرا همه مارک ها هر قالب را ارائه نمی دهند.

 

سرعت عکسبرداری

بدون آینه برای حرکت ، دوربین های بدون آینه در مقایسه با SLR های سنتی سرعت عکسبرداری سریع تری را ارائه می دهند. اما تصور نکنید دوربین بدون آینه ای که به آن نگاه می کنید سریعتر از DSLR است ، زیرا بسیاری از دوربین های بدون آینه از فریم مشابهی با DSLR برخوردار هستند.

 

فوکوس خودکار

با پیشرفت تکنولوژی بدون آینه ، فوکوس خودکار نیز بهبود یافته است. برخی از تولیدکنندگان تشخیص فاز روی تراشه را ارائه می دهند ، بنابراین دوربین های بدون آینه همان نوع فوکوس خودکار DSLR را انجام می دهند. در بیشتر موارد ، DSLR ها و دوربین های بدون آینه هر دو دارای سیستم فوکوس خودکار عالی هستند.

 

منظره یاب

بدون آینه برای پرش نور از لنز تا چشم شما ، دوربین های بدون آینه به منظره یاب نوری مجهز نیستند. با این وجود آنها می توانند از منظره یاب الکترونیکی (EVF) استفاده کنند. EVF مانند صفحه های LCD در پشت دوربین هستند ، اما برای استفاده دقیق تا چشم شما کوچکتر و بهینه هستند.

مزایا و معایبی برای هر دو نوع وجود دارد: منظره یاب های نوری نمی توانند باتری دوربین را خالی کنند و شما همیشه می توانید یک ترکیب قابل اعتماد داشته باشید. EVF ها در اکثر مدل ها همیشه روشن نیستند - بعضی از دوربین ها برای رفتن بین صفحه LCD و منظره یاب نیاز به کلیک روی یک دکمه دارند.

 

عمر باتری

دوربین های بدون آینه عمر باتری کمتری نسبت به DSLR ها دارند. فناوری به موقع این امر را بهبود می بخشد ، اما بسیاری از DSLR ها هنوز دو برابر یک دوربین بدون آینه دوام دارند.

اما ، یک کاربر متوسط ​​دوربین بدون آینه نباید مشکلی داشته باشد که یک روز کامل از باتری خالی شود. برای فرسودگی باتری باید بیش از 300 عکس در روز بگیرید.

 

انتخاب لنز

DSLR ها بیشتر عمر کرده اند ، این بدان معنی است که تولید کنندگان مدت زیادی است که لنزهای خود را تولید می کنند. به طور کلی ، انتخاب لنزهای DSLR بیشتر از دوربین های بدون آینه است. قبل از خرید بدون آینه تحقیق کنید - مطمئن شوید که مدل شما به تمام لنزهای مورد نیاز شما دسترسی دارد.

 

قیمت

قیمت تمام دوربین ها چه DSLR و چه بدون آینه از 500 تا 5000 دلار است. بدیهی است که بسته های گران قیمت بیشتر از یک بسته اصلی حاوی لنزها و سایر ویژگی ها خواهند بود.

هنگام تعیین اینکه کدام یک برای نیازهای شما بهتر است ، باید سبک های بدن ، سرعت شاتر ، عمر باتری ، گیره ها و لنزها را بررسی کنید. در حالی که عکاسان جدی به سمت DSLR تمایل دارند ، آماتورها ممکن است به دوربین های جدید و بدون آینه متمایل شوند.

 

بهترین دوربین های بدون آینه

بهترین دوربین های بدون آینه

اگر به خرید دوربین بدون آینه علاقه دارید ، تحقیق کنید. طبق Techradar.com ، در زیر دو دوربین بدون آینه موجود در بازار موجود است:

 

سونی آلفا A7 III

Alpha A7 III یک دوربین تمام فریم سطح پایین در خانواده بدون آینه سونی است. حسگر فول فریم 24.2 مگاپیکسلی ، فوکوس 693 نقطه ای و عکسبرداری با سرعت 10 فریم در ثانیه این دوربین را برای آماتورها و جوانب مثبت مناسب می کند. این قابلیت فیلمبرداری در اندازه 4K ویدئویی کامل ، شامل یک سیستم تثبیت کننده تصویر 5 محوره و دارای منظره یاب الکترونیکی با وضوح بالا است.

 

نیکون Z7

اولین دوربین بدون آینه تمام قاب نیکون ، Z7 ، یک پیروزی است. به عنوان یک دوربین نسل اول ، باید انتظار وقفه در وقفه های گاه به گاه را داشته باشیم ، اما Z7 با ملاحظه طراحی شده و بیش از حد انتظار است. یک سنسور جامد ، همراه با تثبیت کننده تصویر موثر ، به همراه EVF خیره کننده ، هندلینگ عالی ، عملکرد AF بسیار مناسب و پاسخگویی عالی در کل پایه دوربین هستند که استفاده از آنها لذتبخش است.

 

خرید Mirrorless با بودجه

دوربین ها و لنزها گران هستند و تولیدکنندگان این موضوع را می دانند. خوشبختانه لنزهای ارزان قیمت برای دوربین های بدون آینه وجود دارد. دوربین های سطح ابتدایی امروزی با سنسورهای تصویربرداری توانمند ارائه می شوند و با لنز مناسب متصل ، می توانند تصاویر شگفت انگیزی را ایجاد کنند. انتخاب لنز زمانی محدودیت سیستم های بدون آینه بود ، اما با رشد بازار بدون آینه تعداد لنزهای موجود سر به فلک می کشد.

Digitaltrends.com کیت های لنز مورد علاقه خود را لیست کرده است که هرکدام زیر 500 دلار به فروش می رسند.

 

PANASONIC LUMIX G 20MM F / 1.7 II

20 میلی متر f / 1.7 ترکیبی از دیافراگم سریع و طراحی جمع و جور برای عملکرد کم نور و قابلیت حمل است. کاربران پاناسونیک و Olympus که می خواهند عملکرد کم نور بهتر و بدون اضافه کردن وزن داشته باشند ، این لنز را دوست دارند.

 

SONY FE 50MM F1.8 OSS

این لنز پرتره APS-C سونی دارای دیافراگم سریع و لرزشگیر تصویر عالی است ، و این 50 میلی متر جمع و جور را برای هر موقعیتی ، به ویژه برای عکاسان پرتره و فیلمبرداران ، یک لنز پرتره عالی می کند.

 

FUJIFILM XF 35MM F / 2 R WR

این لنز جمع و جور ضد آب و هوا برای مسافران و عکاسان خیابان بسیار مناسب است.  

فوجی فیلم در مورد لنزهای اصلی ، چیزهای خود را می داند و بیشتر مدل هایی که ارائه می دهد کاملاً علاقه مندان یا متخصصان آن هستند.

 

CANON EF-M 22MM F / 2 STM

این لنز با طراحی کم حجم و دیافراگم سریع ، تنها لنز Canon با دیافراگم سریع و دیافراگم است و لنزهایی که همه دارندگان EOS M از داشتن آن در کیف خود خوشحال هستند.

این برای تیراندازان EOS M که عملکرد کم نور و قابلیت حمل بهتر دارند بسیار مناسب است.

در انتخاب لنزهای پیشنهادی ، ما ویژگی هایی را جستجو کردیم که "تفاوت قابل توجهی در کیفیت تصویر ، طراحی و قابلیت استفاده نسبت به لنزهای کیت اساسی را ایجاد کنند - همه اینها در حالی است که بانک را نمی شکند".

و ، هنگام خرید لنز ، باید توجه داشته باشید: نمی توانید همه آن را داشته باشید. همه گزینه های فوق لنزهای پرایم و بدون قابلیت بزرگنمایی هستند. لنزهای Prime دارای اپتیک واضح ، دیافراگم روشن و طراحی جمع و جور با قیمت مناسب هستند. اگر می خواهید یک لنز بزرگنمایی با ویژگی های مشابه داشته باشید ، هزینه بسیار بیشتری پرداخت خواهید کرد.

 

نتیجه

با پیشرفت فن آوری عکاسی ، تولیدکنندگان و عکاسان حرفه ای به بهبود آنچه در تصاویر می بینیم ادامه می دهند. تصمیم گیری برای بدون آینه رفتن برای برخی از انواع عکاسی گزینه ای است ، همانطور که چسبیدن به DSLR بهترین گزینه برای انواع دیگر عکاسی است.

قبل از خرید مطمئن شوید که بلند مدت چه می خواهید. آنچه در لحظه می خواهیم با گذشت زمان تغییر خواهد کرد.

 

  • vida yary

بازاریابی موبایل چیست: تعریف و راهنما

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۱۵ ب.ظ

بازاریابی موبایل روشی برای تبلیغ محصولات یا خدمات از طریق دستگاه های تلفن همراه است. با استفاده از این استراتژی ، مصرف کنندگان را هدف قرار دهید و به محتوای سفارشی حساس به زمان دسترسی پیدا کنند که محصولات ، خدمات یا ایده های خاصی را تبلیغ می کند. پس از  ثبت نام در  SendPulse ، می توانید بازاریابی موبایل خود را شروع کنید.

SendPulse به بازاریابان کمک می کند تا محصولات خود را از طریق کمپین های پیامکی تبلیغ کنند و از طریق پیامک های معاملاتی با مشتریان ارتباط برقرار کنند . برای شروع فیلم را تماشا کنید!

به گفته آندریاس مارکوس کاپلان ، استاد بازاریابی در دانشکده تجارت ESCP اروپا ، بازاریابی موبایل به کلیه تلاش های بازاریابی از طریق یک شبکه گسترده که مشتریان هدف از طریق دستگاه های تلفن همراه خود همیشه به آنها متصل هستند ، گفته می شود.
از اواخر سال 2015 ، ترافیک وب تلفن همراه بیش از استفاده از اینترنت دسک تاپ بود ، و از آن زمان وضعیت به گونه ای بوده است. برای تکرار این موضوع: یک نظرسنجی 2018 توسط Statista نتیجه گرفت که 52.2 درصد از ترافیک آنلاین در سراسر جهان از طریق تلفن های هوشمند ایجاد شده است.

چرا بازاریابی از طریق تلفن همراه مهم است؟


  • کاربران 89٪ از وقت خود را صرف برنامه های تلفن همراه می کنند
  •  و باعث می شوند دستگاه های تلفن همراه بر ارتباطات غالب شوند.
  • میزان نمایش و مقدار کلی محتوا در دستگاه های تلفن همراه به دلیل کوچکتر بودن آنها ساده شده است. از آنجا که دستگاه های تلفن همراه کوچکتر و سبک تر از رایانه هستند ، کاربران می توانند به راحتی آنها را در همه جا حمل کنند و در هر زمان که بخواهند خرید کنند.
  • موبایل 20 درصد زمان خرید را تسریع می کند.
  • در مقایسه با یک سال پیش ، 50 درصد از کاربران گوشی های هوشمند انتظار دارند که بلافاصله هنگام استفاده از دستگاه های خود چیزی را خریداری کنند.
  • نود و یک درصد از کاربران تلفن های هوشمند پس از دیدن تبلیغات مربوطه ، قصد خرید یا خرید اقلام جداگانه را دارند.
  • 3/2 مشتریانی که از تلفن های هوشمند استفاده می کنند ، احتمالاً از مشاغل دارای برنامه یا وب سایت های تلفن همراه با محتوای سفارشی شده برای مکان خود خرید می کنند.
  • چهل درصد معاملات آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود.

مزایای بازاریابی موبایل

در مقایسه با سایر اشکال بازاریابی ، بازاریابی موبایلی دارای چندین مزیت قابل توجه است.

  • پیام کوتاه آسان و نسبتاً ارزان است. اگر روش های سنتی تبلیغات مانند تبلیغات تلویزیونی یا چاپ آگهی ها را در نظر بگیریم ، پیامک به وضوح ارزان تر است. مانند قالب های تبلیغاتی مانند PPC یا کمپین های بازاریابی ایمیل ، ارسال پیام کوتاه بسیار آسان است و نیازی به مهارت فنی ندارد.
  • پیامک دارای CTR بالایی است. از آنجایی که افراد برقراری ارتباط از طریق دستگاه های تلفن همراه خود را خصوصی تر از ارسال ایمیل می دانند ، تلفن های خود را بیشتر بررسی می کنند و هرگز پیام ها را نادیده نمی گیرند. کاربران فقط شماره تلفن خود را با شرکت های مورد علاقه خود به اشتراک می گذارند ، بنابراین آنها از قبل منتظر تبلیغات شما هستند.
  • مخصوصاً برای مشاغل محلی مفید است. شرکت های محلی می توانند به راحتی از طریق پیام کوتاه به مشتریان وفادار خود در مورد معاملات داغ ، آخرین ورودها و پیشنهادات ویژه اطلاع دهند. مشتریان این فرصت را برای ورود به سایت برای بررسی پیشنهادات شما از دست نمی دهند.
  • انواع مختلفی از تکنیک های بازاریابی موبایل وجود دارد که می توانید برای یک کسب و کار تلاش کنید. عواملی مانند بودجه ، صنعت خاص و بخش مشتری  موفقیت استراتژی را تعیین می کنند. گفته شد ، در زیر برخی از گزینه های بازاریابی تلفن همراه وجود دارد:
  • بازاریابی برنامه موبایل. برنامه های تلفن همراه به مشاغل اجازه می دهد تا تبلیغات را در طراحی خاص برنامه تلفن همراه قرار دهند. فیس بوک یک نمونه عالی از تبلیغات در یک برنامه است.
  • تبلیغات درون بازی. این روش به همه تبلیغات در دستگاه های تلفن همراه اشاره دارد که هنگام باز شدن یا بازی های خاص ، به صورت تبلیغاتی ظاهر می شوند. این تبلیغات می توانند به صورت تبلیغات با تصویر کامل ، پنجره های بازشو بنر یا تبلیغات ویدیویی ظاهر شوند که در هنگام بارگیری صفحه نمایش نشان داده می شوند. 
  • بارکد پاسخ سریع (کدهای QR) . این بارکدها با استفاده از دوربین تلفن اسکن می شوند و سپس مشتریان به سایت پیوند داده شده هدایت می شوند و می توانند اطلاعات بیشتری در مورد مارک خاص را مشاهده کنند.
  • تبلیغات بنر موبایل. این آگهی ها تقریباً مشابه آگهی های موجود در دسک تاپ هستند ، فقط به این دلیل که به اندازه کافی کوچکتر هستند تا در صفحه نمایش دستگاه های تلفن همراه جای بگیرند.
  • مجاورت یا بازاریابی بلوتوث. با استفاده از این روش ، مصرف کنندگان تبلیغات خاص مکان را از طریق بلوتوث در دستگاه های خود فعال می کنند.
  • بازاریابی صوتی  این زمانی است که مشاغل از مکالمات تولید شده و خودکار رایانه برای تبلیغ کالاها یا خدمات خود استفاده می کنند. تصمیم گیری در مورد قطع یا گوش دادن به تماس تلفنی به عهده مشتری است.
  • بازاریابی پیامکی . این روش بازاریابی از طریق تلفن همراه ، تا حد زیادی رایج ترین است. بازاریاب ها از این رسانه استفاده می کنند تا با پیشنهادها و سایر اطلاعات مربوطه از طریق ابزارهای تلفن همراه خود با مشتری ارتباط برقرار کنند. SendPulse این امکان را با ارائه ویژگی های حرفه ای برای بازاریابی م mobileثر تلفن همراه فراهم می کند
  • درباره مشتریان هدف خود تحقیق کنید. یک بازاریاب باید تحقیقات کاملی در مورد مشخصات جمعیتی مصرف کننده خود انجام دهد تا اطلاعات مفیدی مانند آنچه دوست دارند ، سایت هایی که بازدید می کنند ، برنامه هایی که استفاده می کنند و موارد دیگر را جمع آوری کند. این اطلاعات بازاریاب را قادر می سازد تا تبلیغات موثری ایجاد کند.
  1. استفاده از فرصت ها در شبکه های اجتماعی. برای هل دادن موثر یک نام تجاری ، بازاریابان باید تبلیغات عالی ایجاد کنند که مورد توجه تعداد زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی باشد.
  2. اهداف تعیین کنید. اندازه گیری نتایج و پیشرفت استراتژی خاص بازاریابی موبایل تنها در صورتی امکان پذیر است که اهداف کمپین از قبل تعیین شده باشد.
  3. کمپین های دوستانه تلفن همراه ایجاد کنید. از آنجا که هدف این است که یک مارک تجاری را از طریق دستگاه های تلفن همراه تحت فشار قرار دهیم ، ایجاد محتوا ، برنامه یا وب سایت های مناسب برای استفاده از تلفن همراه منطقی است.
  4. بازاریابی مبتنی بر مکان را انجام دهید. یکی از م mostثرترین روشهای به حداقل رساندن نرخ گزاف گویی ، ارائه تبلیغات مرتبط با مخاطبان هدف است . از ابزارهایی مانند Google Trends ، GPS و برنامه هایی مانند Google Local inventory برای ارسال کمپین هایی استفاده کنید که متناسب با جمعیت شناختی مورد نظر باشد.
  5. ویژگی های منحصر به فرد دستگاه های تلفن همراه را در نظر بگیرید. تبلیغاتی ایجاد کنید که بتواند توسط ویژگی های مختلف دستگاه تلفن همراه دستکاری شود تا تجربه کاربر کاملاً به یاد ماندنی شود. به عنوان مثال ، به جای ایجاد تبلیغات ویدئویی که نمی توان موقتاً مکث کرد ، می توان تبلیغاتی را ایجاد کرد که می تواند مکث کند ، دوباره پیچیده شود ، به بازار هدایت شود و غیره ، تا مشتریان بتوانند تصویر واضح تری در مورد یک محصول به دست آورند.
  6. مشوق ها را ارائه دهید. ارائه برخی از جوایز یا پیشنهادات ، مشتریان احتمالی را به اقدام تشویق می کند.
  7. اکنون همه اینها می تواند کاملاً یک وظیفه باشد. اما نگران نباشید. SendPulse از طریق استراتژی های بازاریابی موبایل به ارتقا a برند کمک می کند . با توجه به این یادداشت ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید با SendPulse کمپین های بازاریابی پیامکی ایجاد کنید.
  8. اکنون همه اینها می تواند کاملاً یک وظیفه باشد. اما نگران نباشید. SendPulse از طریق استراتژی های بازاریابی موبایل به ارتقا a برند کمک می کند . با توجه به این یادداشت ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید با SendPulse کمپین های بازاریابی پیامکی ایجاد کنید.

    نحوه ارسال یک کمپین پیامکی در SendPulse

    خدمات پیام کوتاه SendPulse به بازاریاب ها امکان ارسال پیامک به بیش از 800 شبکه ، بدون توجه به موقعیت مکانی آنها در جهان را می دهد. مشتریان بالقوه می توانند پس از ارائه نام ، آدرس ایمیل و شماره تلفن خود ، با ثبت نام در سرویس ، خدمات را بصورت رایگان امتحان کنند SendPulse از ابزارهای بازاریابی پیامکی م effectiveثر برای موفقیت در این کمپین استفاده می کند. اینها هستند:

  9. شخصی . با SendPulse ، یک بازاریاب می تواند نام گیرندگان و همچنین سایر اطلاعات شخصی را ارائه دهد و پیامک های سفارشی را با نام تجاری ، کد تخفیف و غیره برای آنها ارسال کند.
  10. تقسیم بندی ، که تقسیم یک پایگاه مشتری بر اساس معیارهای خاص است. با استفاده از لیست استثنای SendPulse ، یک بازاریاب می تواند اعداد خاصی را از لیست گیرنده حذف کرده و پیام هایی را برای یک جمعیت خاص بازار ارسال کند.
  11. آمار . با SendPulse ، یک بازاریاب می تواند نتایج یک کمپین پیامکی خاص را با ارزیابی آمار پس از تحویل هر پیام ارسال شده ، تجزیه و تحلیل کند.
  12. یکپارچه سازی API . بازاریابان می توانند از SendPulse API برای تلفیق پیام کوتاه با برنامه ها ، سایت ها ، CRM یا نرم افزارهای خود استفاده کنند.
  13. اس ام اس پاسخگوی خودکار . SendPulse به کاربران امکان می دهد تا جریان خودکار پیام هایی را که حاوی پیام کوتاه ، ایمیل و فشار وب هستند ایجاد کنند.
  14. فرم های اشتراک بازاریابان می توانند فرم های اشتراک پیام کوتاه ایجاد کرده و ادغام آنها را در سایت های خود ادامه دهند.
  15. گزینه لغو اشتراک . با SendPulse ، یک تجارت می تواند با پیوندهای لغو اشتراک پیام کوتاه بفرستد تا به مشتریان امکان انصراف دهد.
  16. در زیر راهنمای نحوه ارسال مبارزات پیامکی موثر با استفاده از SendPulse آورده شده است:

  17. با SendPulse ثبت نام کنید. با پر کردن فرم اشتراک سرویس پیام کوتاه با SendPulse ثبت نام کنید.
  18. یک لیست مخاطب ایجاد کنید. شماره تلفن گیرندگان را که می خواهید به آنها تبلیغ کنید اضافه کنید. از سازنده فرم اشتراک SendPulse استفاده کنید  تا لیست مخاطبین خود را به صورت رایگان رشد دهید. چهار نوع فرم موجود است. سبک ، قلم ها و رنگ های آنها را متناسب با طراحی برند خود ویرایش کنید. ایجاد یک فرم اشتراک اصلی بیشتر از 10 دقیقه طول نمی کشد.
    فرم اشتراک پیام کوتاه
  19. یک کمپین پیامکی ایجاد کنید . پیام تبلیغاتی جذاب با محتوای مربوطه ، دعوت به عمل و غیره ارائه دهید.
  20. تمام قسمت ها را پر کنید. تمام قسمتهای باقیمانده را در فرم ایجاد کمپین پیام کوتاه تکمیل کنید.
  21. پیامک پیش نمایش. پروژه را جستجو کنید تا اطمینان حاصل کند که از تمام پارامترهای از پیش تعیین شده برخوردار است.
  22. یک کمپین پیامکی ارسال کنید. در آخر ، استراتژی بازاریابی پیامکی خود را راه اندازی کنید.
  23. استراتژی بازاریابی موبایل

    خواه هدف کسی افزایش قابلیت مشاهده برند یا افزایش تعامل مشتری باشد ، یک کمپین بازاریابی تجاری باید شامل دانش بازاریابی موبایل باشد. در طول سال ها ، چندین مارک و شرکت سرمایه گذاری زیادی در ایجاد استراتژی های موثر بازاریابی تلفن همراه انجام داده اند که به مخاطبان خود می رسد. استراتژی های بازاریابی موبایل از کانال های زیر استفاده می کنند:

  24. پیام کوتاه : پیامکی متنی مستقیم به تلفن همراه مشتری که از وضعیت سفارش یا تحویل ، پیشنهادات برتر ، فروش مطلع می شود.

  25. اعلان های فشار : حتی اگر کاربر در لحظه ارسال آفلاین باشد ، به عنوان پیام بازشو در برنامه ها یا وب سایت ها ظاهر می شود. آنها برای اطلاع از مقالات اخیر وبلاگ ، پیشنهادات داغ و به روزرسانی های مهم ارسال می شوند. با SendPulse ارسال  اطلاعیه های فشار  یک سرویس به طور کامل رایگان است اگر پایگاه داده خود را کمتر از 10،000 مشترکین است.

  26. ایمیل : امروزه اکثر افراد ایمیل ها را روی تلفن های هوشمند خود باز می کنند ، بنابراین اهمیت بهینه سازی ایمیل ها برای تلفن همراه در حال افزایش است. با SendPulse می توانید کمپین های ایمیل را کاملاً رایگان و با استفاده از ابزارهای بازاریابی حرفه ای ارسال کنید .

  27. اتوماسیون بازاریابی موبایل

    اتوماسیون بازاریابی سیار راهی برای مقابله با وظایف تکراری بازاریابی است. یک ابزار اتوماسیون بازاریابی موبایل با کیفیت بالا به مشاغل کمک می کند تا در زمان واقعی با مشتریان و مشترکان خود درگیر شوند. SendPulse به کاربران امکان می دهد محتوای هدفمند و تقسیم بندی شده را در زمان مناسب و بدون عرق ارسال کنند.

    چگونه می توان با SendPulse بازاریابی موبایل را خودکار کرد

    SendPulse به کاربران کمک می کند ایمیل ، پیام کوتاه و اعلان های فشاری ارسال کنند . با SendPulse Automation 360 می توان پیام های انبوه شخصی و تقسیم شده را برای کاربران ارسال کرد. برای اتوماسیون بازاریابی موبایل:

  28. در SendPulse ثبت نام کنید. برای راه اندازی حساب کاربری در SendPulse با نام و ایمیل ثبت نام کنید.
  29. به Automation 360 بروید. Automation 360 ابزاری است که به ایجاد و ارسال ایمیل های خودکار ، پیام های فشرده و پیامک کمک می کند. برای ادامه ، اتوماسیون 360 را در برگه اتوماسیون انتخاب کنید.
  30. رویدادها و شرایط را برای کمپین پیامکی خود تنظیم کنید. با انتخاب "مدیر رویدادها" هر تعداد رویداد که می خواهید اضافه کنید و متغیرها را اضافه ، ویرایش یا حذف کنید. یک جریان اتوماسیون برای رویداد ایجاد کنید و پیامک را به عنوان یک عنصر اضافه کنید. در این مرحله ، می توان با عناصر دیگر نیز ترکیب کرد.
  31. کمپین خود را شروع کنید. کمپین بازاریابی تلفن همراه خود را آغاز کنید و پیگیری تبدیل ها را داشته باشید . تبدیل زمانی اتفاق می افتد که هدف یک رویداد محقق شود.
    هر ثانیه با سرعت 200-500 اس ام اس برای مشترکین دارای SendPulse پیامک انبوه ارسال کنید!
  32. نمونه های خوب بازاریابی موبایل

    یک نمونه پیام کوتاه بازاریابی درباره پیشنهاد تخفیف

    تخفیف

    پیشنهاد شخصی تخفیف استارباکس

    یک پیشنهاد شخصی

    بهترین روش های بازاریابی موبایل

    چه چیزی استراتژی عالی بازاریابی موبایل را ایجاد می کند؟ در اینجا چند نکته برای ایجاد یکی از موارد مفید آورده شده است:

  33. وب سایت خود را برای موبایل بهینه کنید
  34. خریداران را بفهمید و آنها را براساس شخص تقسیم کنید
  35. اضافه کردن انتخاب کردن در و انتخاب کردن گزینه های
  36. واضح ، موجز و محترمانه باشید
  37. برای همسویی با سوالات مخاطب مورد نظر ، بهینه سازی محلی را فراموش نکنید
  38.  
  • vida yary

 

اگر در بازاریابی از طریق ایمیل تازه کار هستید ، احتمالاً به یک چیز توجه کرده اید: اصطلاحات مختلف زیادی برای جلب توجه شما وجود دارد. پاسخ خودکار ایمیل یکی از آنهاست. 

 

پاسخ خودکار ایمیل چیست؟

پاسخ خودکار ایمیل ابزاری است که در پاسخ به یک رویداد ماشه از پیش تعریف شده ، ایمیل خودکار ارسال می کند.

امروزه ، اکثر خدمات بازاریابی از طریق ایمیل (Sendinblue ، Mailchimp و غیره) به نوعی از ویژگی پاسخگویی خودکار را ارائه می دهند. آنچه بین سرویس ها متفاوت است ، سطح پیچیدگی این عملکرد است - اما بعداً در مورد این موارد بیشتر.

در حال حاضر ، فقط به خاطر داشته باشید: پاسخ دهنده خودکار ایمیل ، اتوماسیون بازاریابی را در ساده ترین شکل خود دارد .

گردش کار اتوماسیون بازاریابی دارای بسیاری از متغیرها خواهد بود. اگر شرایط / پس / دیگری نتیجه را تعیین می کند.

توالی های پاسخ خودکار سفت و سخت تر هستند آنها معمولاً یکی پس از دیگری و در فواصل زمانی مشخص ارسال می شوند.

 

پاسخ دهندگان پاسخ خودکار ایمیل برای چه مواردی استفاده می شوند؟

بازاریابان از پیام های پاسخ خودکار برای استفاده از:

  • منفعلانه پیام های مهم را برای مشترکان ارسال کنید 
  • مسیرها را در امتداد قیف بازاریابی حرکت دهید
  • پیامهای متناسب با لیست ایمیل خود را ارسال کنید
  • با مشارکت در رانندگی و افزایش فروش درآمد کسب کنید

 

موارد استفاده پاسخگوی رایانامه رایانامه 

دوبار انتخاب کردن

ایمیل های انتخاب خودکار مضاعف ، بخشی حیاتی از بازاریابی ایمیلی مبتنی بر اجازه است. آنها به حفظ یک لیست ایمیل سالم کمک می کنند و اطمینان حاصل می کنند که کمپین های ایمیل شما به صندوق ورودی تحویل داده می شوند.

کاملاً ساده است: شخصی در لیست ایمیل شما مشترک می شود. شما برای تأیید اشتراکتان یک ایمیل خودکار با پیوند برای آنها ارسال می کنید. 

 

احتمالاً شما قبلاً از نامه های پاسخ خودکار شخصاً استفاده کرده اید. قبل از رفتن به تعطیلات ، به تنظیم ایمیل "خارج از دفتر" خود فکر کنید. 

در بازاریابی از طریق ایمیل ، پاسخگوی خودکار تقریباً به همان روش کار می کند. اما ، با موارد استفاده متفاوت و اهداف نهایی.

در هنگام خرابی با ما همراه باشید:

  • نحوه پاسخگویی خودکار ایمیل
  • راه هایی که پاسخ دهندگان خودکار اهداف بازاریابی از طریق ایمیل را هدایت می کنند
  • نحوه تنظیم پاسخگوی خودکار ساده با Sendinblue

انتخاب دوگانه دو کار انجام می دهد. آی تی:

  • آدرس های ایمیل اشتباه املایی را حذف می کند که در غیر این صورت باعث بازگشت های سخت می شوند
  • از ثبت نام تصادفی جلوگیری می کند و به عنوان اثبات رضایت عمل می کند (برای قوانین محافظت از داده ها مانند GDPR لازم است)

انتخاب دوگانه پاسخ خودکار است که همه بازاریابان ایمیل باید داشته باشند.

 

ایمیل های خوش آمدید

ایمیل های خوش آمدید احتمالاً متداول ترین نوع پاسخ خودکار در بازاریابی از طریق ایمیل هستند.

تنظیم آسان ایمیل " برای ثبت نام متشکرم " برای شروع روابط مشترک بسیار مهم است. 

روش های زیادی برای به حداکثر رساندن ارزش این ایمیل وجود دارد.

به عنوان مثال ، با ارائه تخفیف ویژه برای استقبال ، از آن برای هدایت فروش استفاده کنید. یا محتوای گذشته خود را تبلیغ کنید. در اینجا نحوه انجام این کار در ایمیل خوش آمد گویی خودکار برای خبرنامه Sendinblue آمده است.

 

نمونه ایمیل خوش آمدید Sendinblue

 

در حال ارسال ایمیل

در اینجا مثالی از سری پاسخ های خودکار ایمیل (به عنوان مثال تعدادی ایمیل) آورده شده است. رایانامه های موجود معمولاً در فواصل زمانی مشخص ارسال می شوند. 

آنها راهی عالی برای پیگیری مشتریان جدید و هدایت پذیرش محصول هستند.

این یکی از مواردی است که اخیراً از انجی در OptinMonster گرفتم. 

 

روش های دیگر استفاده از پاسخگوی خودکار ایمیل در بازاریابی ایمیل

بازاریابان همچنین از پاسخگوی خودکار برای موارد زیر استفاده می کنند:

  • ایمیل های تولد / سالگرد
  • ایمیل های سبد خرید رها شده برای تجارت الکترونیکی
  • دوباره فعال کردن ایمیل ها

در مقاله ما در مورد بهترین نمونه های پاسخ خودکار ، از نزدیک به این موارد نگاه کنید . 

هشدار: برای ایمیل های معاملاتی مناسب نیست

توجه داشته باشید: پاسخ دهندگان پاسخ خودکار ایمیل برای ارسال ایمیل های معاملاتی استفاده نمی شوند . منظور ما تأیید سفارش ، اعلان های حمل و نقل یا هر ایمیل حساس به زمان دیگر است که پس از انجام یک معامله ارسال می شود.

ایمیل های معاملاتی از طریق سرور SMTP ارسال می شوند و هدف دیگری برای بازاریابی ایمیل دارند. 

برخی از سرویس های ایمیل مانند Sendinblue به شما امکان می دهند ایمیل های معاملاتی و بازاریابی را زیر یک سقف مدیریت کنید. 

برخی دیگر مانند Constant Contact و Aweber فقط ایمیل های بازاریابی را مدیریت می کنند. بنابراین برای مدیریت ایمیل های معاملاتی به سرویس دیگری نیاز خواهید داشت.

اگر تجارت الکترونیکی دارید ، هنگام انتخاب ESP این نکته را به خاطر بسپارید.

مزایای پاسخگوی خودکار ایمیل در بازاریابی ایمیل

"اما پاسخ دهندگان پاسخگوی خودکار فقط برای شرکتهای بزرگ هستند!" شما بگو. 

اشتباه. حتی مشاغل کوچک نیز از گردش کار پاسخگوی خود بهره مند می شوند. آن را به عنوان یک افزودنی به کمپین بازاریابی خود مشاهده کنید.

با استفاده از ایمیل های پاسخ خودکار در استراتژی بازاریابی ایمیل خود ، شما:

  • در وقت صرفه جویی کنید نیازی به ارسال دستی هر ایمیل برای مشترکان جدید نیست.
  • روابط مشتری خود را با پیام های به موقع و مرتبط پرورش دهید . مسیرها را در امتداد قیف بازاریابی حرکت دهید.
  • منفعلانه فرصتهای رشد درآمد را به حداکثر برسانید. در لحظه هایی که علاقه به نام تجاری شما در اوج است (مثلاً ارائه کد تخفیف در ایمیل خوشامدگویی) ، پیگیری کنید .

 

نحوه انتخاب ابزار پاسخگویی خودکار ایمیل

آیا شما را قانع کرده ایم که از ایمیل های پاسخ خودکار استفاده کنید؟ 🙂

در این صورت ، گام بعدی یافتن نرم افزار پاسخ دهنده خودکار ایمیل است.

هنگام انتخاب نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود ، ببینید خدمات از نظر اتوماسیون ایمیل چه ارائه می دهد.

اگر اشاره ای به "توالی های اتوماسیون ساده" می بینید ، این اشاره به پاسخ خودکار ایمیل است. این باید موارد استفاده ساده را که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم ، پوشش دهد. 

با این حال ، پاسخ دهندگان خودکار فقط نوک کوه یخ اتوماسیون بازاریابی هستند.

هنگامی که نتایج را مشاهده کردید ، این احتمال وجود دارد که بخواهید بیشتر به اتوماسیون ایمیل بروید. بنابراین حتماً به گزینه های گسترده تری برای اتوماسیون بازاریابی نگاهی بیندازید.

خبر عالی؟ پاسخگوی خودکار ایمیل Sendinblue به شما امکان می دهد حداکثر 300 ایمیل در روز ارسال کنید!

خبرهای بهتر: گردش کار اتوماسیون بازاریابی پیشرفته برای حداکثر 2000 مشترک ایمیل نیز در برنامه رایگان موجود است .

پس چرا Sendinblue را برای یک تست درایو رایگان انتخاب نمی کنید؟ بدون کارت اعتباری مورد نیاز است.

 

نحوه تنظیم پاسخگوی خودکار ایمیل

در مرحله بعدی ، بیایید با پاسخگوی خودکار ایمیل خود شما را فعال و فعال کنیم.

برای این آموزش ما از Sendinblue برای ارسال یک دنباله ایمیل استقبال ساده استفاده خواهیم کرد. 

 

مرحله 1. الگوی ایمیل خوش آمد گویی خود را بنویسید و طراحی کنید

اولین کاری که خواهید کرد ایجاد الگوی ایمیل خوش آمد گویی است.

به داشبورد اصلی به کمپین ها بروید و الگو را بزنید می توانید الگوی جدیدی ایجاد کنید یا از الگوهای پیش فرض Sendinblue استفاده کنید. ذخیره کنید

 

مرحله 2. گردش کار اتوماسیون بازاریابی را تنظیم کنید

پس از آماده شدن الگو ، گردش کار خودکارسازی ایمیل را تنظیم کنید. 

Sendinblue به شما دو گزینه برای ایجاد توالی پاسخ خودکار ایمیل می دهد. شما می توانید:

  1. از ابتدا یا گردش کار سفارشی ایجاد کنید
  2. از یکی از گردشهای کار آماده از کتابخانه Sendinblue Workflow استفاده کنید (همچنین دارای الگوهای ایمیل پیش فرض است تا حتی در وقت شما بیشتر صرفه جویی کند)

تب 'Automation' را در داشبورد Sendinblue انتخاب کرده و سپس ایجاد یک گردش کار را کلیک کنید .

 

 

مرحله 3. از میان انواع گردش کار موجود ، "پیام خوش آمد گویی" را انتخاب کنید.

پیام خوش آمد گویی را انتخاب کرده و روی " ایجاد " کلیک کنید .

 

 

این سیستم شما را در ایجاد ایمیل خوش آمدگویی برای مشترکان جدید راهنمایی می کند.

 

مرحله 4. لیست ایمیل را انتخاب کنید تا یک ایمیل خوش آمد گویی برای آن ایجاد کنید

به طور جداگانه ، شما قبلاً فرم ثبت نام ایمیل را برای قرار دادن در وب سایت و پروفایل های رسانه های اجتماعی خود ایجاد کرده اید.

به یاد داشته باشید ، هر فرم ثبت نام با لیستی در ارتباط است که در آن مشترکان جدید ذخیره می شوند.

لیستی را انتخاب کنید که با فرم ثبت نام شما مطابقت داشته باشد. 

 

 

5- در مورد بازه زمانی ارسال تصمیم بگیرید

قبل از اینکه مشترکین ایمیل استقبال را از شما دریافت کنند ، تصمیم بگیرید که چه مدت باید سپری شود.

بهتر است سریع پیگیری شود. 1-3 دقیقه زمان را توصیه می کنیم به این ترتیب مشترک جدید پس از ثبت نام در اسرع وقت ایمیل خوش آمد گویی را دریافت می کند. اجازه ندهید که شما را فراموش کنند.

 

6. الگوی ایمیل خوش آمد گویی را که به تازگی ایجاد کرده اید انتخاب کنید

 

 

مرحله 7. گردش کار را فعال کنید

اکنون می توانید کل گردش کار ایجاد شده را مشاهده کنید.

 

 

با کلیک بر روی فعال کردن گردش کار در گوشه سمت راست بالا ، آن را به صورت مستقیم تنظیم کنید .

و همین برای استقبال از مشترکین ایمیل جدید خود ، برای راه اندازی پاسخگویی خودکار ایمیل به تمام مواردی نیاز دارید.

آیا می خواهید این روند را عملی ببینید؟

همه این موارد در این فیلم سریع از دوره بازاریابی ایمیلی ما (آکادمی Sendinblue) تهیه شده است. بررسی کنید؟

چرا شما باید از ایمیل های پاسخ دهنده خودکار استفاده کنید

اگر کسب و کار کوچک شما هنوز از ایمیل های پاسخ دهنده خودکار استفاده نمی کند ، به همین دلیل باید این کار را انجام دهید:

  • پرورش سرب: با تغذیه محتوای جالب و مرتبط به آنها ، هدایت خود را در امتداد قیف فروش حرکت دهید.
  • افزایش تعامل: مشترکین به احتمال زیاد با پیام مربوطه که دقیقاً در لحظه مناسب ارسال می شود درگیر می شوند.
  • ارتباط بهتر: ایمیل های پاسخگوی خودکار راهی آسان برای به روز نگه داشتن مشتریان در مورد اخبار و پیشنهادهای شما است.
  • روابط قوی تر با مشتری: پیام های شخصی تجربه بهتری را در مشتری ایجاد می کنند. این به ایجاد اعتماد به برند کمک می کند.
  • صرفه جویی در وقت: فقط ارسال کنید که همه این ایمیل ها به صورت دستی ارسال می شود. ؟
  • شروع کار آسان است: همانطور که در آموزش دیده اید ، تنظیم ایمیل های پاسخگویی خودکار با Sendinblue یک روند سریع و آسان است.

 

نتایج را با پاسخ خودکار ایمیل درایو کنید 

اکنون می دانید که چگونه پاسخگوی خودکار ایمیل کار می کند. و شما مشاهده کرده اید که تنظیم یک توالی پاسخ خودکار ساده چقدر آسان است. 

  • vida yary

به عنوان یک وبلاگ نویس که رتبه بندی گوگل را بسیار جدی می گیرد ، اصطلاح "بک لینک" برای شما بیگانه نیست.

یا آن؟

خوب ، بک لینک پیوندهایی از یک وب سایت به صفحه ای در وب سایت دیگری است. در رابطه با تأثیر آن در رتبه بندی مطالب ، به بک لینک ها به عنوان رأی رأی نگاه کنید که به موتورهای جستجو می گوید یک صفحه خاص حاوی اطلاعات معتبر ، ارزشمند و مفید است.

از این رو ، صفحات با تعداد زیادی بک لینک ، بیشتر از همه ، دارای رتبه بالاتری در موتور جستجو هستند.

با این حال ، قبل از غواصی در تهیه منبع اصلی بک لینک مانند وسایل ماهیگیری که بدنبال ماهی شکار بعدی خود هستند - در اینجا پنج نکته وجود دارد که باید در مورد بک لینک ها در ذهن داشته باشید:

هرگز واضح نیست

مطمئناً ، قوانین واضحی وجود دارد که هر کسی هنگام ایجاد بک لینک باید از آنها بداند. در صورت عدم انجام این کار ، یک سو mal قصور رایج که نباید مرتکب آن شوید ، تجارت پیوندها است.

هرگز در معاملات بک لینک شرکت نکنید - خرید لینک از سایت های دیگر در ازای دریافت بک لینک. گوگل و تقریباً هر موتور جستجو فقط پیوندهای طبیعی را دوست دارند. اگر طبیعی نباشد ، هرزنامه محسوب می شود. به جای این کار ، فریلنسرهایی را استخدام کنید تا پست های مهمان با کیفیت ، حاوی لینکهای پشتیبان خود را در وبلاگ های مربوطه قرار دهند.

همچنین ، از بک لینک گیری در سایت های دارای جایگاه نامربوط و سایتهایی که محل انباشت پیوندها هستند و تعداد آنها زیاد است ، خودداری کنید. در هر دو سناریو ، چنین پیوندهایی برای شما مفید نیستند.

از سایت های معتبر بک لینک بگیرید

هنگامی که یک لینک خروجی از یک سایت معتبر یا مشهور پیدا کردید ، ممکن است از آن بک لینک به عنوان "کیفیت" نیز یاد کنید. چرا؟

گوگل و سایر موتورهای جستجو ، سایتهایی را مشاهده می کنند که سابقه محو شدن دائمی محتوای خوب را ایجاد کرده اند ، در حالی که برای کلمات کلیدی برتر رتبه بندی می کنند ، به عنوان قابل اعتماد. بنابراین ، هنگامی که حاوی پیوندهایی به وب سایت های دیگر هستند ، این موتورهای جستجو نیز سایت های خروجی را قابل اعتماد می دانند.

از اضافه شدن لنگر متن خودداری کنید

هنگامی که برای تک تک بک لینک های ایجاد شده از متن های لنگر تکراری استفاده می کنید ، اعتبار کمپین لینک دهی خود را از بین می برید. در شرایط عادی ، متن لنگر به منظور اطلاع از موتور جستجو است که سایت پیوند یافته به چه معناست. هنگامی که الگوریتم چندین بار همان متن لنگر را مشاهده می کند ، این می تواند یک پرچم قرمز باشد!

برای اینکه روشن شود ، این مغایرتی با استفاده از کلمات کلیدی هدفمند به عنوان متن لنگر شما نیست. در عوض ، آن را مخلوط کنید! با استفاده از کلمات کلیدی مشابه ، اما عبارات مختلف صدمه ای نخواهند زد. اگر احساس می کنید در دریای جستجوگرها گم شده اید ، از ابزارهایی مانند رشد رباتیک استفاده کنید تا با یک حسابرسی و گزارش SEO به مسیر خود برگردید.

از پیوندهای بدون کلمات هدفمند در متن لنگر خودداری کنید

هنگام ایجاد بک لینک ، اکثر مردم از متن لنگر غافل می شوند. فراموش کردن اهمیت آن در طرح همه چیز. از این گذشته ، این همان چیزی است که معامله را انجام می دهد - یا آن را بهم می زند.

علاوه بر این ، اگر به جای نام سایت شما از کلمه کلیدی مورد نظر شما به عنوان متن لنگر استفاده می شد ، شانس بیشتری برای رتبه بندی بالاتر خواهید داشت.

بیا دیگه! در اینجا یک وضعیت برنده است - شما میزان کلیک خود را افزایش می دهید زیرا کلمات کلیدی معمولاً به زبان خوانندگان هستند و در عین حال باعث افزایش رتبه سئو شما می شوند.

یک نکته دیگر که باید به آن توجه کنید: از عباراتی مانند "این را بررسی کنید" یا "اینجا را کلیک کنید" خودداری کنید. آنها بیش از حد کلیشه ای هستند که نمی توانند کار را به خوبی انجام دهند.

هرگز در مدت زمان کوتاه تعداد زیادی لینک دریافت نکنید.

شما نمی خواهید سایت شما مانند یک مزرعه پیوند به موتورهای جستجو باشد ، یا نه؟

پیوند ساخت یک فرایند. هنگام ایجاد بک لینک ، این نکته را به خاطر بسپارید. در یک روز ساختن رم را امتحان نکنید. اگر چنین کاری انجام دهید ، به خطر می افتد موتورهای جستجو ایندکس شدن سایت های شما را ممنوع کنند.

آن را آهسته و ثابت نگه دارید.

نتیجه

در سفر خود برای داشتن یک وبلاگ شناخته شده در جهان ، حتما به مبارزات لینک دهی خود توجه کنید. یک گام آن را بردارید - آهسته و ثابت ، و شما برنده خواهید شد!

منبع : https://www.techiexpert.com/5-things-to-keep-in-mind-while-making-backlinks/

  • vida yary