آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

 

اگر در بازاریابی از طریق ایمیل تازه کار هستید ، احتمالاً به یک چیز توجه کرده اید: اصطلاحات مختلف زیادی برای جلب توجه شما وجود دارد. پاسخ خودکار ایمیل یکی از آنهاست. 

 

پاسخ خودکار ایمیل چیست؟

پاسخ خودکار ایمیل ابزاری است که در پاسخ به یک رویداد ماشه از پیش تعریف شده ، ایمیل خودکار ارسال می کند.

امروزه ، اکثر خدمات بازاریابی از طریق ایمیل (Sendinblue ، Mailchimp و غیره) به نوعی از ویژگی پاسخگویی خودکار را ارائه می دهند. آنچه بین سرویس ها متفاوت است ، سطح پیچیدگی این عملکرد است - اما بعداً در مورد این موارد بیشتر.

در حال حاضر ، فقط به خاطر داشته باشید: پاسخ دهنده خودکار ایمیل ، اتوماسیون بازاریابی را در ساده ترین شکل خود دارد .

گردش کار اتوماسیون بازاریابی دارای بسیاری از متغیرها خواهد بود. اگر شرایط / پس / دیگری نتیجه را تعیین می کند.

توالی های پاسخ خودکار سفت و سخت تر هستند آنها معمولاً یکی پس از دیگری و در فواصل زمانی مشخص ارسال می شوند.

 

پاسخ دهندگان پاسخ خودکار ایمیل برای چه مواردی استفاده می شوند؟

بازاریابان از پیام های پاسخ خودکار برای استفاده از:

  • منفعلانه پیام های مهم را برای مشترکان ارسال کنید 
  • مسیرها را در امتداد قیف بازاریابی حرکت دهید
  • پیامهای متناسب با لیست ایمیل خود را ارسال کنید
  • با مشارکت در رانندگی و افزایش فروش درآمد کسب کنید

 

موارد استفاده پاسخگوی رایانامه رایانامه 

دوبار انتخاب کردن

ایمیل های انتخاب خودکار مضاعف ، بخشی حیاتی از بازاریابی ایمیلی مبتنی بر اجازه است. آنها به حفظ یک لیست ایمیل سالم کمک می کنند و اطمینان حاصل می کنند که کمپین های ایمیل شما به صندوق ورودی تحویل داده می شوند.

کاملاً ساده است: شخصی در لیست ایمیل شما مشترک می شود. شما برای تأیید اشتراکتان یک ایمیل خودکار با پیوند برای آنها ارسال می کنید. 

 

احتمالاً شما قبلاً از نامه های پاسخ خودکار شخصاً استفاده کرده اید. قبل از رفتن به تعطیلات ، به تنظیم ایمیل "خارج از دفتر" خود فکر کنید. 

در بازاریابی از طریق ایمیل ، پاسخگوی خودکار تقریباً به همان روش کار می کند. اما ، با موارد استفاده متفاوت و اهداف نهایی.

در هنگام خرابی با ما همراه باشید:

  • نحوه پاسخگویی خودکار ایمیل
  • راه هایی که پاسخ دهندگان خودکار اهداف بازاریابی از طریق ایمیل را هدایت می کنند
  • نحوه تنظیم پاسخگوی خودکار ساده با Sendinblue

انتخاب دوگانه دو کار انجام می دهد. آی تی:

  • آدرس های ایمیل اشتباه املایی را حذف می کند که در غیر این صورت باعث بازگشت های سخت می شوند
  • از ثبت نام تصادفی جلوگیری می کند و به عنوان اثبات رضایت عمل می کند (برای قوانین محافظت از داده ها مانند GDPR لازم است)

انتخاب دوگانه پاسخ خودکار است که همه بازاریابان ایمیل باید داشته باشند.

 

ایمیل های خوش آمدید

ایمیل های خوش آمدید احتمالاً متداول ترین نوع پاسخ خودکار در بازاریابی از طریق ایمیل هستند.

تنظیم آسان ایمیل " برای ثبت نام متشکرم " برای شروع روابط مشترک بسیار مهم است. 

روش های زیادی برای به حداکثر رساندن ارزش این ایمیل وجود دارد.

به عنوان مثال ، با ارائه تخفیف ویژه برای استقبال ، از آن برای هدایت فروش استفاده کنید. یا محتوای گذشته خود را تبلیغ کنید. در اینجا نحوه انجام این کار در ایمیل خوش آمد گویی خودکار برای خبرنامه Sendinblue آمده است.

 

نمونه ایمیل خوش آمدید Sendinblue

 

در حال ارسال ایمیل

در اینجا مثالی از سری پاسخ های خودکار ایمیل (به عنوان مثال تعدادی ایمیل) آورده شده است. رایانامه های موجود معمولاً در فواصل زمانی مشخص ارسال می شوند. 

آنها راهی عالی برای پیگیری مشتریان جدید و هدایت پذیرش محصول هستند.

این یکی از مواردی است که اخیراً از انجی در OptinMonster گرفتم. 

 

روش های دیگر استفاده از پاسخگوی خودکار ایمیل در بازاریابی ایمیل

بازاریابان همچنین از پاسخگوی خودکار برای موارد زیر استفاده می کنند:

  • ایمیل های تولد / سالگرد
  • ایمیل های سبد خرید رها شده برای تجارت الکترونیکی
  • دوباره فعال کردن ایمیل ها

در مقاله ما در مورد بهترین نمونه های پاسخ خودکار ، از نزدیک به این موارد نگاه کنید . 

هشدار: برای ایمیل های معاملاتی مناسب نیست

توجه داشته باشید: پاسخ دهندگان پاسخ خودکار ایمیل برای ارسال ایمیل های معاملاتی استفاده نمی شوند . منظور ما تأیید سفارش ، اعلان های حمل و نقل یا هر ایمیل حساس به زمان دیگر است که پس از انجام یک معامله ارسال می شود.

ایمیل های معاملاتی از طریق سرور SMTP ارسال می شوند و هدف دیگری برای بازاریابی ایمیل دارند. 

برخی از سرویس های ایمیل مانند Sendinblue به شما امکان می دهند ایمیل های معاملاتی و بازاریابی را زیر یک سقف مدیریت کنید. 

برخی دیگر مانند Constant Contact و Aweber فقط ایمیل های بازاریابی را مدیریت می کنند. بنابراین برای مدیریت ایمیل های معاملاتی به سرویس دیگری نیاز خواهید داشت.

اگر تجارت الکترونیکی دارید ، هنگام انتخاب ESP این نکته را به خاطر بسپارید.

مزایای پاسخگوی خودکار ایمیل در بازاریابی ایمیل

"اما پاسخ دهندگان پاسخگوی خودکار فقط برای شرکتهای بزرگ هستند!" شما بگو. 

اشتباه. حتی مشاغل کوچک نیز از گردش کار پاسخگوی خود بهره مند می شوند. آن را به عنوان یک افزودنی به کمپین بازاریابی خود مشاهده کنید.

با استفاده از ایمیل های پاسخ خودکار در استراتژی بازاریابی ایمیل خود ، شما:

  • در وقت صرفه جویی کنید نیازی به ارسال دستی هر ایمیل برای مشترکان جدید نیست.
  • روابط مشتری خود را با پیام های به موقع و مرتبط پرورش دهید . مسیرها را در امتداد قیف بازاریابی حرکت دهید.
  • منفعلانه فرصتهای رشد درآمد را به حداکثر برسانید. در لحظه هایی که علاقه به نام تجاری شما در اوج است (مثلاً ارائه کد تخفیف در ایمیل خوشامدگویی) ، پیگیری کنید .

 

نحوه انتخاب ابزار پاسخگویی خودکار ایمیل

آیا شما را قانع کرده ایم که از ایمیل های پاسخ خودکار استفاده کنید؟ 🙂

در این صورت ، گام بعدی یافتن نرم افزار پاسخ دهنده خودکار ایمیل است.

هنگام انتخاب نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود ، ببینید خدمات از نظر اتوماسیون ایمیل چه ارائه می دهد.

اگر اشاره ای به "توالی های اتوماسیون ساده" می بینید ، این اشاره به پاسخ خودکار ایمیل است. این باید موارد استفاده ساده را که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم ، پوشش دهد. 

با این حال ، پاسخ دهندگان خودکار فقط نوک کوه یخ اتوماسیون بازاریابی هستند.

هنگامی که نتایج را مشاهده کردید ، این احتمال وجود دارد که بخواهید بیشتر به اتوماسیون ایمیل بروید. بنابراین حتماً به گزینه های گسترده تری برای اتوماسیون بازاریابی نگاهی بیندازید.

خبر عالی؟ پاسخگوی خودکار ایمیل Sendinblue به شما امکان می دهد حداکثر 300 ایمیل در روز ارسال کنید!

خبرهای بهتر: گردش کار اتوماسیون بازاریابی پیشرفته برای حداکثر 2000 مشترک ایمیل نیز در برنامه رایگان موجود است .

پس چرا Sendinblue را برای یک تست درایو رایگان انتخاب نمی کنید؟ بدون کارت اعتباری مورد نیاز است.

 

نحوه تنظیم پاسخگوی خودکار ایمیل

در مرحله بعدی ، بیایید با پاسخگوی خودکار ایمیل خود شما را فعال و فعال کنیم.

برای این آموزش ما از Sendinblue برای ارسال یک دنباله ایمیل استقبال ساده استفاده خواهیم کرد. 

 

مرحله 1. الگوی ایمیل خوش آمد گویی خود را بنویسید و طراحی کنید

اولین کاری که خواهید کرد ایجاد الگوی ایمیل خوش آمد گویی است.

به داشبورد اصلی به کمپین ها بروید و الگو را بزنید می توانید الگوی جدیدی ایجاد کنید یا از الگوهای پیش فرض Sendinblue استفاده کنید. ذخیره کنید

 

مرحله 2. گردش کار اتوماسیون بازاریابی را تنظیم کنید

پس از آماده شدن الگو ، گردش کار خودکارسازی ایمیل را تنظیم کنید. 

Sendinblue به شما دو گزینه برای ایجاد توالی پاسخ خودکار ایمیل می دهد. شما می توانید:

  1. از ابتدا یا گردش کار سفارشی ایجاد کنید
  2. از یکی از گردشهای کار آماده از کتابخانه Sendinblue Workflow استفاده کنید (همچنین دارای الگوهای ایمیل پیش فرض است تا حتی در وقت شما بیشتر صرفه جویی کند)

تب 'Automation' را در داشبورد Sendinblue انتخاب کرده و سپس ایجاد یک گردش کار را کلیک کنید .

 

 

مرحله 3. از میان انواع گردش کار موجود ، "پیام خوش آمد گویی" را انتخاب کنید.

پیام خوش آمد گویی را انتخاب کرده و روی " ایجاد " کلیک کنید .

 

 

این سیستم شما را در ایجاد ایمیل خوش آمدگویی برای مشترکان جدید راهنمایی می کند.

 

مرحله 4. لیست ایمیل را انتخاب کنید تا یک ایمیل خوش آمد گویی برای آن ایجاد کنید

به طور جداگانه ، شما قبلاً فرم ثبت نام ایمیل را برای قرار دادن در وب سایت و پروفایل های رسانه های اجتماعی خود ایجاد کرده اید.

به یاد داشته باشید ، هر فرم ثبت نام با لیستی در ارتباط است که در آن مشترکان جدید ذخیره می شوند.

لیستی را انتخاب کنید که با فرم ثبت نام شما مطابقت داشته باشد. 

 

 

5- در مورد بازه زمانی ارسال تصمیم بگیرید

قبل از اینکه مشترکین ایمیل استقبال را از شما دریافت کنند ، تصمیم بگیرید که چه مدت باید سپری شود.

بهتر است سریع پیگیری شود. 1-3 دقیقه زمان را توصیه می کنیم به این ترتیب مشترک جدید پس از ثبت نام در اسرع وقت ایمیل خوش آمد گویی را دریافت می کند. اجازه ندهید که شما را فراموش کنند.

 

6. الگوی ایمیل خوش آمد گویی را که به تازگی ایجاد کرده اید انتخاب کنید

 

 

مرحله 7. گردش کار را فعال کنید

اکنون می توانید کل گردش کار ایجاد شده را مشاهده کنید.

 

 

با کلیک بر روی فعال کردن گردش کار در گوشه سمت راست بالا ، آن را به صورت مستقیم تنظیم کنید .

و همین برای استقبال از مشترکین ایمیل جدید خود ، برای راه اندازی پاسخگویی خودکار ایمیل به تمام مواردی نیاز دارید.

آیا می خواهید این روند را عملی ببینید؟

همه این موارد در این فیلم سریع از دوره بازاریابی ایمیلی ما (آکادمی Sendinblue) تهیه شده است. بررسی کنید؟

چرا شما باید از ایمیل های پاسخ دهنده خودکار استفاده کنید

اگر کسب و کار کوچک شما هنوز از ایمیل های پاسخ دهنده خودکار استفاده نمی کند ، به همین دلیل باید این کار را انجام دهید:

  • پرورش سرب: با تغذیه محتوای جالب و مرتبط به آنها ، هدایت خود را در امتداد قیف فروش حرکت دهید.
  • افزایش تعامل: مشترکین به احتمال زیاد با پیام مربوطه که دقیقاً در لحظه مناسب ارسال می شود درگیر می شوند.
  • ارتباط بهتر: ایمیل های پاسخگوی خودکار راهی آسان برای به روز نگه داشتن مشتریان در مورد اخبار و پیشنهادهای شما است.
  • روابط قوی تر با مشتری: پیام های شخصی تجربه بهتری را در مشتری ایجاد می کنند. این به ایجاد اعتماد به برند کمک می کند.
  • صرفه جویی در وقت: فقط ارسال کنید که همه این ایمیل ها به صورت دستی ارسال می شود. ؟
  • شروع کار آسان است: همانطور که در آموزش دیده اید ، تنظیم ایمیل های پاسخگویی خودکار با Sendinblue یک روند سریع و آسان است.

 

نتایج را با پاسخ خودکار ایمیل درایو کنید 

اکنون می دانید که چگونه پاسخگوی خودکار ایمیل کار می کند. و شما مشاهده کرده اید که تنظیم یک توالی پاسخ خودکار ساده چقدر آسان است. 

  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی