آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

ویژگی بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات سئو

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۲۹ ب.ظ

فرایند بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می تواند یک عامل ترقی مهم برای صاحبان مشاغل و کسب و کارها باشد. این فرایند در صورتی که به بهترین حالت ممکن انجام شود می تواند جایگاه یک را در نتایج گوگل برایتان به همراه اورد اما در صورتی که توسط متخصصین انجام نشود نه تنها فایده ای برایتان ندارد بلکه ممکن است سایت شما را از نتایج گوگل حذف کند. 

 

سئو

 

به همین دلیل اگر به عنوان صاحب یک کسب و کار قصد دارید جایگاه مناسبی در نتایج گوگل کسب کرده و در نظر کاربران دیده شوید خدمات بهینه سازی سایت را جدی بگیرید. این خدمات که توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات بهینه سازی سایت انجام می شود، یک فرایند حرفه ای و کاملا تخصصی است.

یک شرکت خوب  این خدمات  را به صورت استاندارد و ایمن انجام می‌دهد و از انجام سئوی کلاه سیاه که نتایج آن باعث افت رتبه در دراز مدت می شود را هرگز انجام نمی دهد. بری اینکه بتواند ویژگی های مهم بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو را شناسایی کنید در این مقاله با ما همراه باشید.

 

مهم ترین ویژگی شرکت خدمات بهینه سازی سایت

 

  •  انجام صحیح مراحل بهینه سازی سایت ( تحقیق کلمات کلیدی، تقسیم صحیح انکر تکست و…)
  • محتواهای اصولی تولید شده و مطابق با آخرین الگوریتم های گوگل 
  • طراحی سایت به صورت بهینه، با سرعت بالا و ریسپانسیو شده 
  • داشتن تجربه چندین ساله و نمونه کارهای موفق در زمینه بهینه سازی سایت
  • قیمت‌های قرار داده شده برای سئوی سایت شما توسط شرکت خدمات سئو به صورت غیر منصفانه بالا نبوده و قیمت‌های قرار داده شده بسیار مقرون به صرفه و کارشناسی شده 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت و خدمات سئو شرکت وب وان و مطالعه در مورد بهترین مقالات اموزشی سئو با ما همراه باشید.

 

منبع : https://digiro.ir/

 

 

  • vida yary

اشتباهات سئو

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷ ق.ظ

بهینه سازی سایت به منظور کسب رتبه بهتر در نتایج جستجو یک راهکار پذیرفته شده برای اکثر کسب و کارهاست. ان ها به خوبی دریافته اند که لینک 1 تا 5 در نظر کاربران تا چه اندازه پر اهمیت است. از این رو با انجام اقدامات بهینه سازی سایت سعی دارند بتوانند جایگاه سایت خود را در رتبه 1 تا 5 تثبیت کنند. 

 

اگر مطالب آموزشی سئو سایت را مطالعه کرده باشید احتمالا تصور کرده اید که این فرایند چندان سخت نیست و می توانید براحتی خودتان آن را مدیریت کنید. اما لازم است بدانید در صورتی که در انجام هریک از دستورالعمل هایی که برای سئو ارزشمند است نااگاهانه اقدام کنید در نتایج گوگل نتایج برعکس گرفته و حتی ممکن است سایت شما از نتایج گوگل به طور کل حذف شود.

 

به همین جهت برخی اشتباهات مهم در سئو on page صورت می گیرد را برایتان شرح داده ایم تا از انجام ان ها خود داری کنید.

 

 

اشتباه در انتخاب کلمات کلیدی

گاهی اوقات در برخی کسب و کارها در توصیف محصولات خود از کلماتی استفاده می کنند که مخاطبان آن ها از مجموعه ای متفاوت از کلمات استفاده می کنند. در نتیجه این ناهمانگی مشتریان بالقوه این وب سایت ها را پیدا نمی کنند. تحقیق کلمات کلیدی خوب این اطمینان را حاصل می کند که شما از کلمات مشابه مخاطبان مورد نظر خود استفاده می کنید و این کار باعث ارزشمند تر شدن تلاش های بهینه سازی شما می شود.

 

محتوای فاقد ساختار استاندارد

 

برخی از وب سایت ها محتوای استانداردی ندارند. محتوایی غیر استاندارد است که:

  • تیتر بندی صحیحی ندارد
  • فاقد مقدمه جذاب است
  • از عکس و مولتی مدیا در آن استفاده نشده
  • جملات طولانی هستند
  • فاقد پاراگراف بندی میباشد.
  • اصول نگارشی در آن رعایت نشده است.

عدم استفاده از لینک سازی داخلی

 

 

بدون لینک ها محتوای شما رتبه نمی گیرد. لینک سازی داخلی یکی از سلاح های ارزشمند سئو سایت است. چون کاملا موثر است. با استفاده از لینک سازی داخلی می توانید یک رشد سریع و بزرگ در نتایج گوگل داشته باشید. با یک استراتژی لینک سازی داخلی صحیح می توانید نشان دهید که کدام محتواها به هم ارتباط دارند و کدام یک ارزش و اطلاعات بیشتری دارند. با رعایت اصول لینک سازی داخلی هم گوگل و هم کاربر وب سایت شما را بهتر متوجه خواهند شد. این عامل باعث افزایش شانس حضور وب سایت شما در رتبه های برتر گوگل خواهد شد.

 

استفاده از محتوای کپی


برخی از وب سایت ها به جای تولید محتوا، اقدام به کپی کردن محتوا و قراردادن آن در وب سایت خود می کنند. گوگل وب سایت ها را به تولید محتوای مفید و منحصر به فرد تشویق می کند و تشخیص کپی بودن یک محتوا( حتی بخشی از آن) به سادگی برای گوگل امکان پذیر است و وب سایت هایی که چنین رویه ای را در پیش گرفته باشند، به سختی جریمه خواهند شد.

 

استفاده از کیورد استافینگ (keyword stuffing)


کیورد استافینگ (keyword stuffing) به معنای تکرار کلمه کلیدی به طرز اسپم واری درون محتوا است. در گذشته ممکن بود بتوان با این تکنیک نتیجه گرفت، اما با هوشمند تر شدن گوگل در درک معنای کلمات، وب سایت هایی که از این تکنیک استفاده میکنند شامل جریمه گوگل خواهند شد. زیرا محتوایی که با این سبک تولید می شود، هیچ گونه ارزشی به مخاطب منتقل نمیکند و خواندن آن باعث آزار کاربر خواهد شد.

 

با رعایت همین چند نکته ساده می توانید فرآیند سئو سایت خود را اصلاح و به مرور زمان شاهد افزایش رتبه سایت خود باشید. برای مطالعه بیشتر در مورد بهینه سازی سایت می توانید به مطالب آموزشی سئو وب وان(webone.co) مراجعه نمایید.

 

  • vida yary

مزایای سئو برای کسب کارها

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۳۴ ب.ظ

 

سئو سایت

 

بازریابی یکی از راه های شناخته شده در بهبود کسب و کارهاست. هر شغلی برای پیشرفت به دنبال راه های مناسب بازاریابی است. هدف هر بازاریابی فروش بیشتر و کسب درآمد روز افزون است. اما حضور در عصر دیجیتال و تغییر روند فروش مشاغل که به صورت اینترنتی و مجازی انجام می شود تا حدودی روند بازاریابی را تغییر داده و به صورت مجازی تبدیل کرده است. هم کنون بسیاری از حرفه های بزرگ و حتی کسب و کارهای کوچک با برخورداری از سایت خدمات و محصولات خود را ارائه می دهند. بههمین دلیل بهبود سایت کلید موفقیت در کسب و کارها تلقی می شود.

 

سئو یکی از اثربخش ترین کانال های بازاریابی در دنیای امروز است. سئو سایت برای کسب و کارهای کوچک که بودجه تبلیغاتی زیادی ندارند، می تواند بهترین استراتژی بازاریابی آن ها باشد. سئو و بهینه سازی سایت مزایای زیادی برای کسب و کارهای کوچک دارد که در این مقاله قصد بررسی آن ها را داریم..

 

 

سئو به شما در ایجاد وب سایت بهتر و کاربر پسند تر کمک می کند.

یکی از فاکتورهای موثر بر ارتقا سئو،  تجربه کاربری است. تجربه کاربری به معنای راحتی و حس خوب کاربر هنگام بازدید و استفاده از وب سایت شما است. گوگل به این موضوع اهمیت زیادی می دهد و  وقتی کاربران شما خوشحال هستند ، موتورهای جستجو نیز خوشحال هستند. پیروی از تکنیک های ux ، تجربه کاربری را بهبود می بخشد و این کار مزایای کوتاه مدت و بلند مدت را به همراه دارد.

 

یافتن مشتریان جدید از طریق افزایش سئو سایت

 

 یکی از اصلی ترین دلایلی که وب سایت خود را راه اندازی کرده اید، افزایش مشتری است. این یک واقعیت است که کسب و کارهایی که دارای وب سایت هستند ، دو برابر سریعتر از مشاغلی که وب سایت ندارند، رشد می کنند.

بهینه سازی وب سایت  به شما کمک می کند که رتبه های بهتری در صفحات نتایج موتور جستجو کسب کنید و این به بازدیدهای هدفمندتر و جذب مشتریان بیشتر منجر می شود.

 

بهبود نرخ تبدیل

 

یک وب سایت بهینه شده دارای ویژگی  سریع و  آسان بودن  برای استفاده و سازگار با دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ است. این یعنی بازدیدکنندگانی که به وب سایت شما می آیند بیشتر احتمال دارد به مشتری یا بازدید کننده وفادار شوند. نرخ تبدیل سئو از تمام کانال های دیجیتال مارکتینگ بالاتر است.

 

برندینگ از طریق سئو وب سایت

 

یکی از مزایای پنهان سئو سایت به خصوص در نتایح اول ، آگاهی از برند است. کاربران اینترنتی به برندها بیشتر اعتماد می کنند و راحت تر جذب آن ها می شوند. مشاغل کوچک که نیاز به برند سازی باید در سئو سرمایه گذاری کنند و رتبه های تاپ گوگل را به دست بیاورند. زیرا موتورهای جست و جو نقش پررنگی در ساخت یک برند دارند..

 

تجارت شبانه روزی

 

مشاغلی که ترافیک ارگانیکی از طریق موتورهای جست و جو داشته باشد مانند این است که به مدت 24 ساعت شبانه روز ، 7 روز در هفته باز هستند. این جادوی اینترنت و سئو است. شما می توانید با حضور در صفحه اول گوگل و جذب ترافیک از طریق آن، یک فروشگاه شبانه روزی داشته باشید!

 

منبع : https://www.alef.ir/

  • vida yary

آشنایی با پارتیشن اداری

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۷ ق.ظ

پارتیشن اداری

امروزه اهمیت فضای کار همانند فضای خانه است محل کار مانند خانه دوم ما محسوب می شود. به طوری که آدمی بیشترین زمان خود را در محل کار سپری می کند. از این رو توجه به دکوراسیون اداری و چیدمان مبلمان به یک اصل مهم تبدیل شده است. طراحی پارتیشن بندی از جمله امور مربوط به دکوراسیون داخلی است که امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پارتیشن در فرهنگ فارسی با کلماتی همچون دیوارک ، دیواره ، تیغه ، حد فاصل وسایل یا اسباب آپارتمان یا افراد شناخته می شود.

پارتیشن های اداری برای جداسازی فضاهای اداری استفاده می شوند. یکی از مهمترین بخشهای خرید مبلمان اداری اجرای پارتیشن است که می تواند به زیبایی فضای داخلی ساختمان کمک کند.

پارتیشن اداری یکی از وسیله هایی است که شرایط کاری مناسب را در محیط هایی که فضای باز دارند ایجاد می کند. با ایجاد حریم خصوصی موجب بالا بردن راندمان کاری افراد می شود . یکی از مهمترین استفاده های پارتیشن جداسازی محیط ها از یکدیگر است. چیدمان مبلمان اداری در کنار انواع پارتیشن، می تواند تاثیر زیادی در کارکرد افراد بگذارد. با استفاده از پارتیشن می توان از فضای مورد نظر استفاده بهینه کرد.

در ساخت پارتیشن های اداری اصولا از آلومینیوم ، شیشه و ام دی اف استفاده می شود. پارتیشن ها به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم بندی می شود.

پارتیشن ثابت بروی زمین نصب می شود و ارتفاع بعضی از این پارتیشنها بلند است و بعضی دیگر کوتاه.

پارتیشن متحرک قابل جابجایی است و می توان محل قرارگیری آن را طبق دکوراسیون تغییر داد.

پارتیشنها سیستم های جدا کننده ی کاذبی هستند که با هدف منظم کردن محیط می تواند حس امنیت دو چندانی را به زنان شاغل منتقل کند. این حفظ حریم و اعتماد به نفس برای پیشبرد منابع انسانی خوب و سازنده است.

پارتیشنها انواع گوناگونی دارند که در فضاهای مختلف کاربرد دارند.

پارتیشن شیشه ای، فلزی، تاشو، تک جداره و دو جداره انواع متنوع پارتیشن هایی است  که امروزه در بازار موجود است.

 

پارتیشن دو جداره

پارتیشن دو جداره نسبت به پارتیشن تک جداره از استحکام بیشتری برخوردار است و به عنوان یک عایق صوتی می توان از آن استفاده کرد. برای زیبایی پارتیشن نیز می توان از پرده کرکره استفاده کرد. این پارتیشن علی رغم قیمت بالایی که دارد به دلیل تنوع و زیبایی که درون خودش دارد، نسبت به سایر انواع آن طرفداران بیشتری دارد . دارای استحکام و مقاومت بیشتری است از پارتیشن دو جداره می توانید به عنوان عایق صوتی نیز استفاه کنید، چرا که نسبت به پارتیشن تک جداره بهتر می تواند عایق صدا باشد.

 

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای از نمونه پارتیشنهایی است که از نظر زیبایی محبوبیت بیشتری دارد. پارتیشن شیشه ای علاوه بر تقسیم بندی فضای مورد نظر در زیبایی اتاق نیز تاثیر بسزایی دارد. از مزایای دیگر پارتیشن شیشه ای انتشار نور طبیعی در اتاق کار است. اگر از شیشه دو جداره استفاده شود، به عنوان عایق صوتی برای جلوگیری از رود صدا می تواند مورد استفاده قرار گیرد.پارتیشن شیشه ای در عین تفکیک و جدا نمودن دو فضا قابلیت ارتباط بصری را نیز حفظ می کند.

پارتیشن شیشه ای

 

پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره در اندازه و طرحهای مختلف با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان در بازار موجود است. ارتفاع پارتیشن های تک جداره قابل تنظیم است و در ارتفاع دلخواه مشتری طراحی می شود. پارتیشن تک جداره نسبت به پارتیشن دو جداره وزن سبک تری دارد. از لحاظ قیمتی نیز نسبت به نوع دیگر ارزان تر است .

قیمت پارتیشن با توجه به نوع آن، متراژ ، ابعاد ، ضخامت و رنگ تعیین می شود که در فضاهای مختلف متفاوت است.

استفاده از پارتیشن را برای کسانی که می خواهند تغییری در دکوراسیون خود پدید آورند توصیه می کنیم.

فروش و نصب پارتیشن اداری یکی از محصولات مبلمان اداری بینو است که انواع آن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت طراحی و تولید می کند.

 

  • vida yary