آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آشنایی با پارتیشن اداری

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۷ ق.ظ

پارتیشن اداری

امروزه اهمیت فضای کار همانند فضای خانه است محل کار مانند خانه دوم ما محسوب می شود. به طوری که آدمی بیشترین زمان خود را در محل کار سپری می کند. از این رو توجه به دکوراسیون اداری و چیدمان مبلمان به یک اصل مهم تبدیل شده است. طراحی پارتیشن بندی از جمله امور مربوط به دکوراسیون داخلی است که امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پارتیشن در فرهنگ فارسی با کلماتی همچون دیوارک ، دیواره ، تیغه ، حد فاصل وسایل یا اسباب آپارتمان یا افراد شناخته می شود.

پارتیشن های اداری برای جداسازی فضاهای اداری استفاده می شوند. یکی از مهمترین بخشهای خرید مبلمان اداری اجرای پارتیشن است که می تواند به زیبایی فضای داخلی ساختمان کمک کند.

پارتیشن اداری یکی از وسیله هایی است که شرایط کاری مناسب را در محیط هایی که فضای باز دارند ایجاد می کند. با ایجاد حریم خصوصی موجب بالا بردن راندمان کاری افراد می شود . یکی از مهمترین استفاده های پارتیشن جداسازی محیط ها از یکدیگر است. چیدمان مبلمان اداری در کنار انواع پارتیشن، می تواند تاثیر زیادی در کارکرد افراد بگذارد. با استفاده از پارتیشن می توان از فضای مورد نظر استفاده بهینه کرد.

در ساخت پارتیشن های اداری اصولا از آلومینیوم ، شیشه و ام دی اف استفاده می شود. پارتیشن ها به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم بندی می شود.

پارتیشن ثابت بروی زمین نصب می شود و ارتفاع بعضی از این پارتیشنها بلند است و بعضی دیگر کوتاه.

پارتیشن متحرک قابل جابجایی است و می توان محل قرارگیری آن را طبق دکوراسیون تغییر داد.

پارتیشنها سیستم های جدا کننده ی کاذبی هستند که با هدف منظم کردن محیط می تواند حس امنیت دو چندانی را به زنان شاغل منتقل کند. این حفظ حریم و اعتماد به نفس برای پیشبرد منابع انسانی خوب و سازنده است.

پارتیشنها انواع گوناگونی دارند که در فضاهای مختلف کاربرد دارند.

پارتیشن شیشه ای، فلزی، تاشو، تک جداره و دو جداره انواع متنوع پارتیشن هایی است  که امروزه در بازار موجود است.

 

پارتیشن دو جداره

پارتیشن دو جداره نسبت به پارتیشن تک جداره از استحکام بیشتری برخوردار است و به عنوان یک عایق صوتی می توان از آن استفاده کرد. برای زیبایی پارتیشن نیز می توان از پرده کرکره استفاده کرد. این پارتیشن علی رغم قیمت بالایی که دارد به دلیل تنوع و زیبایی که درون خودش دارد، نسبت به سایر انواع آن طرفداران بیشتری دارد . دارای استحکام و مقاومت بیشتری است از پارتیشن دو جداره می توانید به عنوان عایق صوتی نیز استفاه کنید، چرا که نسبت به پارتیشن تک جداره بهتر می تواند عایق صدا باشد.

 

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای از نمونه پارتیشنهایی است که از نظر زیبایی محبوبیت بیشتری دارد. پارتیشن شیشه ای علاوه بر تقسیم بندی فضای مورد نظر در زیبایی اتاق نیز تاثیر بسزایی دارد. از مزایای دیگر پارتیشن شیشه ای انتشار نور طبیعی در اتاق کار است. اگر از شیشه دو جداره استفاده شود، به عنوان عایق صوتی برای جلوگیری از رود صدا می تواند مورد استفاده قرار گیرد.پارتیشن شیشه ای در عین تفکیک و جدا نمودن دو فضا قابلیت ارتباط بصری را نیز حفظ می کند.

پارتیشن شیشه ای

 

پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره در اندازه و طرحهای مختلف با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان در بازار موجود است. ارتفاع پارتیشن های تک جداره قابل تنظیم است و در ارتفاع دلخواه مشتری طراحی می شود. پارتیشن تک جداره نسبت به پارتیشن دو جداره وزن سبک تری دارد. از لحاظ قیمتی نیز نسبت به نوع دیگر ارزان تر است .

قیمت پارتیشن با توجه به نوع آن، متراژ ، ابعاد ، ضخامت و رنگ تعیین می شود که در فضاهای مختلف متفاوت است.

استفاده از پارتیشن را برای کسانی که می خواهند تغییری در دکوراسیون خود پدید آورند توصیه می کنیم.

فروش و نصب پارتیشن اداری یکی از محصولات مبلمان اداری بینو است که انواع آن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت طراحی و تولید می کند.

 

  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی