آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

خرید گوشی موبایل هوشمند و بروز، با توجه به اینکه مردم در سراسر دنیا بسیاری از امور روزانه خود را با گوشی های هوشمند انجام می دهند، نیاز بسیاری از افرادی است که قصد دارند در مسیر تکنولوژی زندگی روزمره خود را به پیش ببرند.

استقبال گسترده مردم باعث شده است بزرگترین تولید کنندگان گوشی موبایل رقابت بسیاری در عرضه انواع گوشی با سطح کیفیت متفاوت و ویژگی های منحصر به فرد داشته باشند و از این روست که در طول سال شاهد انواع گوشی با امکانات متفاوت از برند های مطرح مانند سامسونگ، شیائومی، اپل، نوکیا و ... باشیم. یکی از شگردهای تولید کنندگانی مانند سامسونگ، نوکیا، شیائومی و ... این است که در طول سال انواع گوشی با امکانات متفاوت و در رنج قیمتی متفاوت از ارزان قیمت تا پرچمدار را به بازار ارائه می کنند تا بتوانند توجه هر خریداری با هر بودجه قیمتی را به خود جلب کنند.

 

پر فروش ترین برند های گوشی در سال ۱۴۰۰

 

عجیب نیست اگر از برند هایی مانند سامسونگ و شیائومی به عنوان برند های پرفروش گوشی موبایل در ایران نام ببریم. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قیمت خرید گوشی در مقابل امکابل امکانات آن اولویت بیشتری برایتان دارد، در این مقاله با ما همراه باشید تا لیست قیمت برترین گوشی های شیائومی و سامسونگ در دی ماه ۱۴۰۰ که ارزش خرید بالایی دارد را برایتان شرح دهیم.

 

گوشی شیائومی

گوشی موبایل شیائومی (xiaomi) در ایران همانند بسیاری از کشور های دیگر با استقبال بسیاری روبرو شده است. به طوریکه این برند توانست بعد از گوشی سامسونگ و اپل بخش بزرگی از بازار گوشی موبایل را به خود اختصاص دهد. اغلب قیمت گوشی شیائومی در مقایسه با همردیفان خود ارزان تر بود، به همین دلیل در ابتدا افراد در خرید گوشی شیائومی به دلیل اینکه تصور می کردند برند چینی است و قیمت پایین تری دارد، رغبت نداشتند. 

 

چرا گوشی شیائومی انتخاب مناسبی برای خرید موبایل ست؟

 

انواع گوشی شیائومی با قیمت های ارزان اما با کیفیت به بازار ارائه می شود. همین موضوع باعث شده است در کنار طراحی بروز و بهره مندی از امکانات پیشرفته برای گوشی های میان رده بخش بزرگی از بازار گوشی موبایل را به خود اختصاص دهد.

 

لیست برترین گوشی های شیائومی از نظر قیمت

در اینجا لیستی از برترین گوشی شیائومی که فروش بسیاری داشته و مورد استقبال خریداران گوشی موبایل هستند را به شما معرفی می کنیم. 

 

لیست قیمت برترین گوشی های سامسونگ و شیائومی که ارزش خرید بالایی دارد

 

گوشی ارزان قیمت شیائومی کمتر از ۵ میلیون

ردمی  ۹ و ردمی نوت ۹  دو گوشی با کیفیت زیر ۵ میلیون تومان هستند.

گوشی اقتصادی شیائومی بین ۶ تا ۱۰ میلیون تومان

پوکو ایکس ۳ و ایکس ۳ پرو  دو گوشی پرطرفدار در سراسر دنیا هستند که به دلیل سخت افزار قوی علاقه مندان به گیم را نیز راضی می کنند.  

با کمی قیمت بیشتر ردمی نوت ۱۰ ۵G و پوکو اف ۳ و همچنین می ۱۱ لایت ۴G و ۵G از جمله گوشی های شیائومی هستند که با رنج قیمت ۸ تا ۱۰ میلیون تومان ارزش خرید دارند.

پرچمداران گوشی شیائومی قیمت ۱۴ تا ۴۰ میلیون تومان

افرادی که هزینه ای بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان برای خرید گوشی پرداخت می کنند قطعا به دنبال گوشی های پرچمدار هستند. اگر برای گوشی شیائومی به دنبال گوشی پرچمدار هستید می ۱۰ T  پرو و گوشی می ۱۱، می ۱۱i و در نهایت می ۱۱ اولترا  گرانترین گوشی پرچمدار شیائومی است.

 

گوشی سامسونگ

برند سامسونگ (SAMSUNG) در ایران نه تنها برای خرید گوشی، بلکه برای بسیاری از لوازم الکترونیکی به خوبی شناخته شده است. یکی از اصلی ترین دلایل استقبال خریداران گوشی سامسونگ را می توان استفاده از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا در رابطه موبایل و رنج قیمت متنوع و در عین حال مناسب گوشی سامسونگ دانست.

 

لیست قیمت برترین گوشی های سامسونگ و شیائومی که ارزش خرید بالایی دارد

 

چرا گوشی سامسونگ بخریم؟

گوشی سامسونگ از ابتدا با بکارگیری تجهیزات پیشرفته و بروز شناخته می شود. این موضوع نه تنها در گوشی های پرچم دار سامسونگ بلکه در گوشی های میان رده و اقتصادی سامسونگ نیز صدق می کند. به علاوه کیفیت صفحه نمایش گوشی های سامسونگ و رابط کاربری خوب آن در بین خریداران همواره محبوبیت دارد.

 

گوشی های ارزان قیمت سامسونگ که ارزش خرید بالایی دارد:

گوشی موبایل گلکسی A۱۲ ناچو و گوشی M۱۲   و همچنین گوشی گلکسی A۰۲s  

گوشی های میان رده با کیفیت

گوشی موبایل گلکسی A۲۲  و گوشی گلکسی M۳۲ و گوشی گلکسی A۳۲  و گوشی گلکسی M۵۲ ۵G

گوشی موبایل پرچمدار و با کیفیت بالا

گلکسی Z Fold ۳ ۵G، گلکسی Z Flip ۳ ۵G، گلکسی S۲۱ اولترا، گلکسی S ۲۱ و گلکسی S۲۰ FE

 

خرید گوشی سامسونگ و شیائومی از فروشگاه پیشاهنگی

خرید از یک فروشگاه معتبر موبایل مانند فروشگاه اینترنتی پیشاهنگی (pishahangi.com) که بتواند انواع گوشی سامسونگ و شیائومی را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا به شما ارائه کند می تواند خیالتان را از خرید گوشی موبایل راحت کند.

 

منبع:https://www.irna.ir/news/84600800/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%88-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C

  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی