آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

به عنوان یک وبلاگ نویس که رتبه بندی گوگل را بسیار جدی می گیرد ، اصطلاح "بک لینک" برای شما بیگانه نیست.

یا آن؟

خوب ، بک لینک پیوندهایی از یک وب سایت به صفحه ای در وب سایت دیگری است. در رابطه با تأثیر آن در رتبه بندی مطالب ، به بک لینک ها به عنوان رأی رأی نگاه کنید که به موتورهای جستجو می گوید یک صفحه خاص حاوی اطلاعات معتبر ، ارزشمند و مفید است.

از این رو ، صفحات با تعداد زیادی بک لینک ، بیشتر از همه ، دارای رتبه بالاتری در موتور جستجو هستند.

با این حال ، قبل از غواصی در تهیه منبع اصلی بک لینک مانند وسایل ماهیگیری که بدنبال ماهی شکار بعدی خود هستند - در اینجا پنج نکته وجود دارد که باید در مورد بک لینک ها در ذهن داشته باشید:

هرگز واضح نیست

مطمئناً ، قوانین واضحی وجود دارد که هر کسی هنگام ایجاد بک لینک باید از آنها بداند. در صورت عدم انجام این کار ، یک سو mal قصور رایج که نباید مرتکب آن شوید ، تجارت پیوندها است.

هرگز در معاملات بک لینک شرکت نکنید - خرید لینک از سایت های دیگر در ازای دریافت بک لینک. گوگل و تقریباً هر موتور جستجو فقط پیوندهای طبیعی را دوست دارند. اگر طبیعی نباشد ، هرزنامه محسوب می شود. به جای این کار ، فریلنسرهایی را استخدام کنید تا پست های مهمان با کیفیت ، حاوی لینکهای پشتیبان خود را در وبلاگ های مربوطه قرار دهند.

همچنین ، از بک لینک گیری در سایت های دارای جایگاه نامربوط و سایتهایی که محل انباشت پیوندها هستند و تعداد آنها زیاد است ، خودداری کنید. در هر دو سناریو ، چنین پیوندهایی برای شما مفید نیستند.

از سایت های معتبر بک لینک بگیرید

هنگامی که یک لینک خروجی از یک سایت معتبر یا مشهور پیدا کردید ، ممکن است از آن بک لینک به عنوان "کیفیت" نیز یاد کنید. چرا؟

گوگل و سایر موتورهای جستجو ، سایتهایی را مشاهده می کنند که سابقه محو شدن دائمی محتوای خوب را ایجاد کرده اند ، در حالی که برای کلمات کلیدی برتر رتبه بندی می کنند ، به عنوان قابل اعتماد. بنابراین ، هنگامی که حاوی پیوندهایی به وب سایت های دیگر هستند ، این موتورهای جستجو نیز سایت های خروجی را قابل اعتماد می دانند.

از اضافه شدن لنگر متن خودداری کنید

هنگامی که برای تک تک بک لینک های ایجاد شده از متن های لنگر تکراری استفاده می کنید ، اعتبار کمپین لینک دهی خود را از بین می برید. در شرایط عادی ، متن لنگر به منظور اطلاع از موتور جستجو است که سایت پیوند یافته به چه معناست. هنگامی که الگوریتم چندین بار همان متن لنگر را مشاهده می کند ، این می تواند یک پرچم قرمز باشد!

برای اینکه روشن شود ، این مغایرتی با استفاده از کلمات کلیدی هدفمند به عنوان متن لنگر شما نیست. در عوض ، آن را مخلوط کنید! با استفاده از کلمات کلیدی مشابه ، اما عبارات مختلف صدمه ای نخواهند زد. اگر احساس می کنید در دریای جستجوگرها گم شده اید ، از ابزارهایی مانند رشد رباتیک استفاده کنید تا با یک حسابرسی و گزارش SEO به مسیر خود برگردید.

از پیوندهای بدون کلمات هدفمند در متن لنگر خودداری کنید

هنگام ایجاد بک لینک ، اکثر مردم از متن لنگر غافل می شوند. فراموش کردن اهمیت آن در طرح همه چیز. از این گذشته ، این همان چیزی است که معامله را انجام می دهد - یا آن را بهم می زند.

علاوه بر این ، اگر به جای نام سایت شما از کلمه کلیدی مورد نظر شما به عنوان متن لنگر استفاده می شد ، شانس بیشتری برای رتبه بندی بالاتر خواهید داشت.

بیا دیگه! در اینجا یک وضعیت برنده است - شما میزان کلیک خود را افزایش می دهید زیرا کلمات کلیدی معمولاً به زبان خوانندگان هستند و در عین حال باعث افزایش رتبه سئو شما می شوند.

یک نکته دیگر که باید به آن توجه کنید: از عباراتی مانند "این را بررسی کنید" یا "اینجا را کلیک کنید" خودداری کنید. آنها بیش از حد کلیشه ای هستند که نمی توانند کار را به خوبی انجام دهند.

هرگز در مدت زمان کوتاه تعداد زیادی لینک دریافت نکنید.

شما نمی خواهید سایت شما مانند یک مزرعه پیوند به موتورهای جستجو باشد ، یا نه؟

پیوند ساخت یک فرایند. هنگام ایجاد بک لینک ، این نکته را به خاطر بسپارید. در یک روز ساختن رم را امتحان نکنید. اگر چنین کاری انجام دهید ، به خطر می افتد موتورهای جستجو ایندکس شدن سایت های شما را ممنوع کنند.

آن را آهسته و ثابت نگه دارید.

نتیجه

در سفر خود برای داشتن یک وبلاگ شناخته شده در جهان ، حتما به مبارزات لینک دهی خود توجه کنید. یک گام آن را بردارید - آهسته و ثابت ، و شما برنده خواهید شد!

منبع : https://www.techiexpert.com/5-things-to-keep-in-mind-while-making-backlinks/

  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی