آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

دوربین های نظارتی چگونه کار می کنند؟

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۲۶ ب.ظ

 

 

 

دوربین های نظارتی چگونه کار می کنند

اصل عمل مبتنی بر دوربین استنظارت شامل ضبط ویدئو از یک مکان و سپس از طریق دوربین های مرکزی متصل به آن ، ارسال تصاویر به صفحه ای است که آنچه را که دوربین ها نشان می دهند نمایش می دهد و برخلاف پخش تلویزیونی معمولی ، تلویزیون مدار بسته سیگنال بسته ای را به گیرنده می فرستد. این امکان را می دهد که صحنه ها فقط از طریق دستگاه های متصل دقیقاً کنترل شوند و دوربین های مداربسته توانایی گسترده ای برای عکسبرداری برای طیف وسیعی را در نظر گرفته اند ، بنابراین قرار دادن آنها در یک گوشه از اتاق به آنها امکان می دهد قسمت بزرگی از اتاق را بدون مانع ضبط کنند ، علاوه بر این کیفیت تصاویر به دلیل دریافت صفحه نمایش بسیار بزرگ است ویدئو با وضوح بالا از چشم دوربین مداربسته است و یک دستگاه ضبط تلویزیون VCR می تواند به دوربین های نظارتی متصل شود تا تصاویر و صحنه های ارسالی برای مرجع بعدی را ضبط کند و دوربین های نظارتی توسط کابل کواکسیال به سایر دستگاه ها متصل می شوند ، اما سیستم های مدرن برای اتصال دستگاه ها از فناوری بی سیم یکپارچه استفاده می کنند با بعضی دیگر ، استفاده از سیم را متوقف کنید.

 

اتصال و منبع تغذیه در دوربین های نظارتی

بیشتر دوربین های نظارتی یا دوربین های امنیتی در شبکه Wi-Fi کار می کنند و این بدان معنی است که باید در محدوده موج یا نقطه دسترسی بی سیم در خانه به درستی قرار بگیرند و قطع شدن سیگنال Wi-Fi باعث روشن شدن دوربین می شود و اکثر دوربین ها از طریق آداپتور پلاگین تغذیه می شوند. با این حال ، این بدان معنا نیست که نمی توان دوربین را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد. در عوض ، هنگام تعیین ناحیه نصب دوربین باید محل خروجی را در نظر گرفت ، یا می توان یک سیم لوازم جانبی را نزدیک دست نگه داشت و بعضی از دوربین ها بر روی سیستم باتری های قابل تعویض ، قابل تعویض و قابل شارژ کار می کنند. 

 

انواع دوربین های نظارتی

 

از انواع دوربین هایی که برای نظارت استفاده می شود: [3] دوربین های بزرگ: آنها دوربین های قابل روشی هستند که در خارج یا در منطقه ای شناخته شده اند که تحت نظارت ویدئویی نصب می شوند. دوربین های مخفی: آنها دوربین های کوچکی هستند که به صورت پنهانی به منظور نظارت استفاده می شوند ، اما شما باید قبل از نصب این نوع دوربین ها به محدودیت های قانونی نظارت تصویری توجه داشته باشید. دوربین های بی سیم: این دوربین ها انعطاف پذیر هستند ، اما انتقال از دستگاه های دیگر مانند اینترنت بی سیم و تلفن ها ممکن است باعث قطع سیگنال بی سیم دوربین شود.


 

  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی