آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

 

کارهای خانه به زمان و تلاش نیاز دارد ، به خصوص اگر شخصی در قبال دریافت مبلغی به شما کمک نکند ، اما می توانید فرزندان خود را با این کار درگیر کنید تا کار را آسان تر کرده و در عین حال آنها را عادت دهید تا در مسئولیت سهیم باشند. در این مقاله با ما در مورد برخی از راه های اضافه کردن سرگرم کننده به زمانی که شما و فرزندانتان در انجام کارهای خانه صرف می کنید ، با ما بیاموزید تا بار آنها را کاهش داده و همزمان به سرعت تمام کنید.

زمان مشاغل خانگی کارهای خانه می تواند برای شما و فرزندانتان جالب تر و جالب تر باشد زیرا به شما کمک می کند ، و اینها روش هایی برای افزودن حس سرگرمی در حین انجام آن است: زیر سالنهایی که نیاز به تمیزکاری دارند سکه ها را پنهان کنید تا فرزندانتان بتوانند آنها را تمیز کنند و فوراً تلاش خود را دریافت کنند.

یک ورق کاغذ با لیستی از وظایف هر یک از اعضای خانواده خود قرار دهید ، و هنگامی که هر یک از آنها وظایف خود را به پایان رساند ، یک پوستر در کنار وظیفه او در لیست قرار می گیرد و در پایان هفته کسی که بیشترین تعداد پوستر را دریافت کند ، جایزه بهترین دستیار هفته را از آن خود می کند. با بچه های خود شکار جوراب بازی کنید ، هرکسی که بیشترین جفت جوراب را جمع کند در این مسابقه برنده می شود.

بگذارید فرزندانتان از جوراب های قدیمی و قدیمی برای تمیز کردن وسایل استفاده کنند و با کمی آب می توانند خاک برگ های گیاهان خانگی شما را پاک کنند. برای یافتن وسایل پراکنده در خانه ، مسابقه ای ترتیب دهید ، مانند: روزنامه ، مجله ، کفش ، اسباب بازی و غیره ، زنگ ساعت را به مدت پنج دقیقه تنظیم کنید و کودکی که بیشترین تعداد آنها را جمع کرده و به جای درست خود برگرداند ، در مسابقه برنده می شود.

پس از صرف شام ، از فرزندان خود دعوت کنید تا ظرف آشفته ای را که در خانه ایجاد کرده اند به پایان برسانند و ده دقیقه زنگ ساعت را تنظیم کنید تا کار را قبل از خواب تمام کنند. یکی از فرزندان خود را با یک سطل پلاستیکی به وظیفه بازرس غرفه و اسلحه خود اختصاص دهید ، بنابراین وظیفه او جمع آوری اصطبل های پراکنده در خانه در اینجا و آنجا و آزاد سازی وسایل شخصی صاحب آن است ، صاحب آن باید یک وظیفه خاص خانه را انجام دهد ، بدون اینکه شما و پدرش را از این امر مستثنی کند ، بنابراین قواعد بازی را بگویید.

به هر کودک ابزار تمیز کردن خود را در یک سطل کوچک قرار دهید ، تا آنها نسبت به وظایف خود احساس مسئولیت ویژه کنند. اگر فرزندانتان در سنین نوجوانی هستند ، از آنها بخواهید در ازای دریافت پاداش های مختلف ، کارهایی را انجام دهند.کودکان کوچکتر مشتاق کمک به شما هستند تا بتوانند استعدادهای خود را در انجام کارهای مختلفی که به آنها محول می کنید ، نشان دهند.

 

  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی