آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

قرار گرفتن وردپرس در صفحه اول جستجوی گوگل

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۳۸ ب.ظ

یکی از بزرگترین سوالاتی که همیشه پرسیده می شود این است که چگونه می توان ترافیک وب سایت را افزایش داد و به صفحه اول Google برای وب سایت رسید؟
پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد زیرا برای اینکه در گوگل نتایج خوبی بگیرید ، ابتدا باید روی محتوای وب سایت خود کار کنید.

به صفحه اول Google بروید
به طور خلاصه در این مقاله خواهید خواند:

چگونه دیوار مقابل صفحه اول گوگل را بشکنیم؟
سئوی اولیه صفحه اول جستجوی گوگل را فراموش نکنید!
نبرد SEO را شروع کنید تا در صفحه اول Google قرار بگیرید!
سایت را به صفحه اول Google بیاورید
استفاده از ابزارهای تحلیلی
چگونه دیوار مقابل صفحه اول گوگل را بشکنیم؟
روش های زیادی برای شروع تولید محتوا برای به دست آوردن رتبه بندی و رتبه بندی خوب وجود دارد. در مرحله اول شما باید بدانید که چگونه می توانید اولین صفحه جستجوی Google را برای وب سایت خود و اساس آن بدست آورید. از کدام ابزار جستجو برای ایجاد محتوای جدید و جذاب استفاده کنید؟
با این حال ، هنگامی که روی نام تجاری و تنظیم وب سایت خود کار می کنید ، می توانید به طور قابل توجهی در رتبه بندی سایت تأثیر بگذارید و موقعیت خوبی در Google کسب کنید. طبق تحقیقات ، به طور متوسط ​​، 33٪ از ترافیک جستجو مربوط به اولین نتایج است.

TCS WordPress در صفحه اول جستجوی Google
درصد ترافیک برای نتایج جستجو
تجربه نشان داده است که بیشتر افراد پس از جستجوی محتوا ، به 3 نتیجه اول گوگل توجه می کنند و اگر رتبه شما 11 یا بالاتر باشد ، احتمالاً آن را نمی بینید!

اکثر افراد اصلاً به صفحه دوم جستجو مراجعه نمی کنند و گوگل می گوید بهترین نتایج در صفحه اول موجود است. Google به راحتی می تواند اطلاعات شما را مرور کرده و در دسترس کاربران و مخاطبان قرار دهد. در واقع ، گوگل از محتوای وب سایت شما برای کمک به کاربران استفاده می کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که گوگل را ترغیب کنید تا در صفحه اول نتایج جستجو محتوای با کیفیت تولید کند!

سئوی اولیه صفحه اول جستجوی گوگل را فراموش نکنید!
از آنجا که ما از وب سایت های وردپرس استفاده می کنیم ، شما نگران اجرای یک SEO اولیه نخواهید بود و می توانید به راحتی از افزونه SEO WordPress و SEO مطالب خود استفاده کنید.

توصیه می شود که از ابزار Search Console استفاده کنید و نقشه سایت خود را وارد کنید تا به Google کمک کنید سایت شما را بررسی کند و نتایج را برای شما نمایش دهد. می توانید از اطلاعاتی که در کنسول جستجو دریافت می کنید صفحات سایت خود را اصلاح کرده و سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید.

  شگفت انگیز 15 راه برای افزایش SEO وردپرس
نبرد SEO را شروع کنید تا در صفحه اول Google قرار بگیرید!
اگر دامنه سایت را به خوبی انتخاب کنید ، شانس بالاتری برای صعود دارید. از طرف دیگر ، شما باید تمام تلاش خود را برای ایجاد محتوا انجام دهید. اما بدانید که کسب رتبه خوب و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل کار ساده ای نیست و تنها با تلاش مداوم امکان پذیر است. حتما از کلمات کلیدی مناسب در تولید محتوا استفاده کنید و با کمک ابزارهای مختلف کلمات کلیدی مناسب را برای محتوای خود انتخاب کنید.

سایت را به صفحه اول Google بیاورید
برای رفتن به صفحه اول ، باید اولین گام را برای یافتن کلمات کلیدی مناسب بردارید ، کلمات کلیدی را که بیشترین جستجو را دارند انتخاب کنید و سپس محتوای غنی و تصفیه شده را بر اساس آن کلمات کلیدی ایجاد کنید. محتوای شما باید مفید ، مرتبط و به روز باشد و مهمتر از همه ، تعداد زیادی کلیک وجود دارد. شما باید محتوای خود را به طور مرتب و مطابق با برنامه خاصی در سایت قرار دهید تا Google طبق آن برنامه از سایت شما بازدید کند و سایت شما را مرور کند.

پس از چند هفته شروع و نوشتن محتوا ، باید از ابزارهای تحلیلی مانند Google Analytics استفاده کنید تا بفهمید وضعیت جستجو چگونه است و بر اساس آن ، می توانید در صفحه اول Google بهتر برنامه ریزی کنید. میتونی درست کنی

استفاده از ابزارهای تحلیلی
با استفاده از Search Console یا Google Analytics یا سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل ، می توانید به راحتی میزان کلیک یا میزان نمایش محتوای خود را در Google بررسی کنید و در صورت نیاز به به روزرسانی محتوا ، این کار را فوراً انجام دهید. فقط به روز کنید

تحلیل و بررسی
ابزار تحلیلی
نتیجه نهایی
فقط باید در مورد کمکی که به دیگران می کنید بیشتر از دیگران تبعیض قائل شوید. البته بدون اینکه بگویید باید مقالات قدیمی را در وب سایت خود بررسی و به روز کنید. زیرا گوگل علاقه زیادی به این نوع مطالب دارد و آنها را سریعتر به صفحه اول نتایج می آورد.

  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی