آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

اگر قصد دارید در زمینه SEO کار کنید یا مدیری هستید که می خواهید در هر زمینه اطلاعاتی بدست آورید و بتوانید از کارمندان خود مطلع شوید ، پس با شرایط عمومی سئو آشنا هستید. باید باشد حتی اگر قصد دارید SEO خود را برای یک متخصص SEO ارسال کنید ، توصیه می کنیم این مقاله را بخوانید تا هنگام تعامل با SEO خود بهتر یکدیگر را درک کنید. تا بتوانند بنابراین با ارائه اصطلاحات کلی در سئو به ما بپیوندید:

اصطلاحات عمومی در سئو

شرایط عمومی SEO که باید بدانید
شاید اولین اصطلاحی که باید با آن آشنا شویم کلمه SEO باشد. سئو به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. سئو در واقع یک سری تکنیک ها برای رساندن سایت به صفحه اول یا رتبه اول در لیست نتایج گوگل است. SEO بخشی از "بازاریابی موتور جستجو" یا SEM است. در واقع با کمک این روش ها سعی می کنید بیشترین بازدید ارگانیک و مخاطبان استاندارد را به سایت خود برسانید.
تکنیک های SEO به دو دسته SEO داخلی و SEO خارجی (بخش A و B) تقسیم می شوند. از طرف دیگر ، SEO به طور قانونی یا غیرقانونی به سه دسته تقسیم می شود: سفید سئو کلاه ، سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه. (بخشهای D ، E و F) این قوانین توسط الگوریتم Google شرح داده شده در بخش C تعیین می شود. ابزارهای SEO نیز در تجزیه و تحلیل سایت از جمله اصطلاحات استفاده می شوند. (بخش G) و سپس (قسمت H) انواع بازاریابی آنلاین را معرفی خواهیم کرد که SEO بخشی از آن است. اما داستان اصطلاحات رایج SEO به اینجا ختم نمی شود. SEO با طراحی و برنامه نویسی سایت ارتباط نزدیک دارد ، بنابراین شما باید با برخی از اصطلاحات عمومی بین این زمینه ها آشنا شوید ، که ما در بخش اول به آنها خواهیم پرداخت.

بنابراین نقشه راه ما به این شکل خواهد بود:

الف) شرایط SEO داخلی
ب) اصطلاحات مربوط به سئو خارجی
ج) اصطلاحات الگوریتم گوگل
د) شرایط SEO کلاه سفید
ه) اصطلاحات SEO کلاه خاکستری
و) شرایط SEO کلاه سیاه
ز) اصطلاحات مربوط به ابزار تجزیه و تحلیل SEO
ح) اصطلاحات مربوط به انواع بازاریابی آنلاین
I) اصطلاحات مربوط به طراحی سایت و برنامه نویسی

قبل از رفتن به بخشهای مقدماتی ، خوب است برخی اصطلاحات کلی در مورد SEO را معرفی کنید:

صفحات نتایج Google یا SERP
هنگامی که کاربر جمله ای را در جعبه Google تایپ می کند و سپس کلید Enter را فشار می دهد ، صفحه ای در مقابل وی باز می شود که در آن 10 نتیجه یا سایت ذکر شده است. در پایین صفحه ، سایر صفحات دوباره ظاهر می شوند و کاربر می تواند به صفحه بعدی رفته و نتایج 11 تا 20 را در پایان مشاهده کند. به این صفحات صفحات نتایج Google یا SERP گفته می شود.

طبقه بندی
Google یک سری از این معیارها را در الگوریتم خود شناسایی کرده است - و ما آنها را در این مقاله قرار می دهیم. - این صفحات وب هر کلمه کلیدی را مشخص می کند تا مرتبط ترین و بهترین صفحات در بدترین صفحه و صفحه نتایج SERP ظاهر شوند. این طبقه بندی نامیده می شود.

Google Page Rank یا صفحه رتبه در Google
در همان صفحات SERP ، اگر سایت ها را از بالا بشمارید ، بیشترین تعداد سایت در رتبه اول قرار می گیرد و پایین ترین رتبه در رتبه های دوم ، سوم ، چهارم و آخرین قرار می گیرد. همانطور که مشخص شد ، رتبه اول بهترین رتبه برای سئو است و هر بار که این تعداد یک قدم جلوتر می رود ، از رقبای خود عقب می ماند.

رتبه الکسا
الکسا نیز مانند گوگل در لیست سایت ها قرار دارد. اما معیارهای رتبه بندی سایت الکسا برای سایت ها متفاوت است. الکسا هر وب سایت را بر اساس محبوبیت آن در کشور و سراسر جهان رتبه بندی می کند.

بازدید سایت
به تعداد کاربرانی که به یک سایت وارد می شوند ترافیک سایت گفته می شود.

جستجوی ارگانیک
وقتی کاربر سایت شما را از طریق جستجوی گوگل جستجو می کند - نه از طریق تبلیغات یا بنرهایی که در سایت های دیگر قرار می دهید - به این معنی است که آنها شما را از طریق جستجوی طبیعی پیدا کرده اند.

ترافیک ارگانیک
به همین ترتیب ، ترافیکی که از طریق جستجوی طبیعی وارد سایت شما می شود ، ترافیک طبیعی نیز نامیده می شود.

نتایج ارگانیک
نتایج جستجوی طبیعی لیستی است که پس از جستجوی عبارت در صفحه نتایج موتور جستجو ظاهر می شود. به عنوان مثال در Google ، برخی از نتایج با یک تبلیغ ظاهر می شوند. این نتایج طبیعی نیستند و تبلیغاتی هستند که با پرداخت هزینه در لیست قرار می گیرند. اما نتایج دیگر طبیعی به نظر می رسند و با بهینه سازی سایت جایگزین شده اند.

نتیجه پرداخت شده
قسمت دیگری از نتایج صفحات SERP که به طور طبیعی ظاهر نمی شود اما در بالا ، نوار کناری یا پایین صفحه نتایج قرار می گیرد و تبلیغ می شود ، نتایج پولی نامیده می شود.

پیشنهاد ویژه Google از چند قطعه
قطعات شامل انتخاب متن کوتاه هستند که در بالای نتایج جستجوی Google ظاهر می شوند و برای پاسخگویی به پرسش جستجو طراحی شده اند. محتوایی که در یک کادر ظاهر می شود به طور خودکار از صفحه های وب در فهرست Google حذف می شود. انواع متداول قطعات شامل تعاریف ، جداول ، مراحل و لیست ها است. البته این ویژگی هنوز واجد شرایط زبان فارسی نیست.

تغییر مسیر دهید
تغییر مسیر انتقال محتوا از یک صفحه سایت به صفحه دیگر و اعلان به Google است. سایت های خارجی نیز می توانند هدایت شوند. این ترفند می تواند برای حل مسئله محتوای تکراری استفاده شود.

 301
تغییر مسیر 301 تغییر مسیر دائمی

  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی