آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

درباره دمپایی روفرشی زنانه بیشتر بدانید

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۰۵ ب.ظ

این مطلب با کمی دخل و تصرف از سایت ویرگول به نشانی https://virgool.io/@beykpoorb/چرا-دمپایی-روفرشی-در-خانه-به-پا-کنیم-no3csqwnatnx  نقل شده است.

بسیار شنیده اید که در منازل خود دمپایی روفرشی یا پاپوش به پا کنید.

خرید دمپایی روفرشی زنانه در تمام طول سال و مخصوصا در ایام نزدیک به عید نوروز که فصل خرید خانواده هاست رونق می یابد. استفاده از پاپوش علاوه بر پوشش پا، یک راه درمانی مناسب برای پاهای خسته شما بعد از یک روز کاری هستند که به شما کمک می کند احساس راحتی و آرامش داشته باشید. شاید دمپایی روفرشی زنانه را زیاد شنیده باشید اما دمپایی روفرشی این روزها فقط مخصوص خانم ها نیست ، همه اعضای خانواده در تمام فصول سال می توانند آن را به پا کنند.

 

دمپایی روفرشی چیست؟

دمپایی روفرشی و پاپوش کفش راحتی ، گرمی است که معمولاً در داخل منزل پوشیده می شود.دمپایی روفرشی را می توان از انواع جنس های مختلف مواد ، مانند جیر ، پنبه و چرم تهیه کرد. اما دمپایی چرمی اغلب سخت تر است. به دلیل اینکه دمپایی روفرشی و پاپوش در داخل خانه پوشیده می شوند ، جنس ساخته شده از آن لازم نیست به اندازه مواد استفاده شده برای کفش در فضای بیرون از خانه سخت و محکم باشد. به همین دلیل است که برای انتخاب دمپایی روفرشی و پاپوش تنوع زیادی وجود دارد!

خوشبختانه تنها دمپایی های روفرشی زنانه در بازار وجود ندارد بلکه برای همه اعضای خانواده یعنی آقایان ، دختران کوچک و پسران خردسال دمپایی روفرشی زیبا در بازار وجود دارد.همه افراد خانواده می توانند پاپوش و دمپایی روفرشی در سبک های مختلف وجود دارد.تنوع زیاد ان ها اجازه می دهد چیزی را که دوست دارید پیدا کنید.

انتخاب سایز دمپایی رو فرشی

اندازه های دمپایی روفرشی و پاپوش معمولا برابر با اندازه کفش معمولی است. اما بعضی اوقات می تواند کمی بزرگتر باشد. زیرا جنس ان سست تر و منعطف تر است ، بنابراین باید اندازه طبیعی پای خود را بدست آورید و اگر مناسب نیست و از ابتدا برای پای شما بزرگ است باید یک سایز کوچک تر ارا انتخاب کنید. راحتی پاپوش به معنای انعطاف زیاد در پای شما نیست. مهم ترین نکته دمپایی روفرشی و پاپوش گرما و راحتی آن است ، بنابراین به سراغ دمپایی هایی بروید که احساس راحتی کنید.

سبک دمپایی روفرشی که انتخاب می کنید کاملاً یک نظر شخصی است. ممکن است دمپایی های بوت و ساقدار را بیشتر دوست داشته باشید وشاید پاپوش های بدون ساق دوست داشته باشید ، پس چند سبک مختلف را امتحان کنید و بدانید کدام یک را بیشتر ترجیح می دهید. همچنین توجه داشته باشید که چقدر بدنتان سرمایی است، پاپوش های بوت برای زمستان یا برای راه رفتن روی کف پوش های بدون فرش تمناسب است، اما روفرشی های صندل مانند برای پوشیدن در فصل بهار و تابستان که هوا معتدل تر است مناسب است.

باید امتحان کنید که کدام سبک دمپایی روفرشی برای پای شما مناسب است. اگر قصد دارید دمپایی روفرشی خود را زیاد بپوشید ، ارزش این را دارد که در انتخاب خود دقت بیشتری به خرج دهید. دمپایی روفرشی که کف پوش نسبتا محکمی داشته باشد برای حفظ پاهایتان از آیب بسیار بهتر از کفی نرم و منعطف است.

 

چرا باید دمپایی روفرشی بپوشید؟

دلایل زیادی برای پوشیدن دمپایی روفرشی وجود دارد! آنها می توانند انگشتان پای شما را محافظت کند و پای شما را در محیط خانه و هنگام راه رفتن ایمن نگه دارند ، گرما بخش پای شماست و حتی جوراب شما را از ساییدگی بیش از حد نجات می دهد. بارها شنیده اید که گرم گردن پا در زمستان در گرمای کل بدنتان موثر است. دمپایی ها روفرشی که در خانه پوشیده می شوند ، اگر کف سختی داشته باشند ، در حق پاهای خود مرتکب گناه می شوید. بعد از یک روز دوندگی استراحت را به پاهای خود تقدیم کنید!

 

اگر دمپایی روفرشی شما انعطاف پذیر ، نرم و راحت است ، لازم نیست نگران تورم پاهای خود باشید. با دمپایی رو فرشی خود به پاهایتان استراحت دهید. دمپایی روفرشی مناسب برای کسانی که اغلب از تورم پا دارند و از درد مچ پا رنج می برند و به دنبال تسکین هستندبسار کمک می کند. دمپایی روفرشی بوت معمولاً گرمترین نوعی است که می توانید به پا کنید، اما تمام دمپایی برای گرم نگه داشتن پاهای شما بطور قابل توجهی گرم و عالی است!

 

اگر سفر طولانی مانند پرواز با مسافت طولانی در پیش دارید ، ممکن است بخواهید دمپایی خود را برای کمی آسایش و گرمای اضافی با خود ببرید. شما می توانید دمپایی معمولی خود را در هواپیما بپوشید ، فقط فراموش نکنید که آنها را در چمدان ها بسته بندی کنید.

تمیز کردن دمپایی روفرشی

اگر پاپوش های شما از پنبه ساخته شده است ، می توانید آنها را بشویید. اگر می خواهید خشک شوند ، آنها را روی حرارت کم قرار دهید یا می توانید اجازه دهید هوا خشک شود ، آنها را با آب ولرم بشویید و اجازه دهید که در هوای آزاد خشک شود.

اگر نمی خواهید خطر قرار دادن آنها در ماشین لباسشویی وجود داشته باشد ، می توانید آنها را در آب گرم و صابون بشویید.

 

دمپایی یا پاپوش ها را در محلول آب قرار دهید و مطمئن شوید که آب تمام آن را خیس می کند ، آنها را به هم بسایید تا آلودگی آن ها از بین برود ، سپس بگذارید تا ده دقیقه دیگر در آب بماند. با این کار پاپوش شما آسیب نمی بیند. پاپوش ها را بشویید و آب اضافی آن را خارج کنید و بگذارید خشک شود.

 

برخی افراد با بوی بد و ناخوشایند پاپوش ها مواجه می شوند. زمانی که شما بعد از یک روز کاری که شما دائم کفش به پا دارید و سپس به خانه برمی گردید وقتی بلافاصله پاپوش ا به پا می کنید تمام عرق پای خود را به پاپوش منتقل کرده و به اصطلاح باعث می شوید درخل پاپوش دم کند. دمپایی و پاپوش همچنین هنگام پوشیدن آن بدون جوراب می توانند بو بگیرد. دمپایی های روفرشی که از مواد مصنوعی ساخته شده اند بیشتر بو را جذب می کنند.

 

می توانید با پوشیدن جوراب های تمیز همواره دمپایی روفرشی خود را تازه و تمیز و خوشبو نگه دارید.. برای اینکه از بوی آن خسته نشوید ، باید مرتباً آنها را بشویید. همچنین می توانید با استفاده از جوش شیرین ها در ابی که انها را می شویید باعث شوید که حتی بوی مواد شوینده آن ها هم از بین برود.

 

می دانید که پای انسان قلب دوم اوست پس اجازه ندهید که پای شما اذیت شود ، آنها را در یک جفت دمپایی راحت و گرم و نرم نگه دارید. بسیاری از افراد در پایان روز طولانی پس از دوندگی های روزمره زندگی احتیاج دارند تا خستگی پاهایشان از بین برود. یک پاپوش راحت، تمیز و مناسب برای پاهایتان می تواند آرامش را به پاهایتان تقدیم کند. پس پاپوش یا دمپایی روفرشی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و لذت ببرید!

 

ارزونی بازار ارائه دهنده پاپوش و انواع دمپایی روفرشی زنانه و صندل های راحتی و مجلسی است. برای خرید انواع دمپایی روفرشی زنانه کلیک کنید.

  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی