آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

بازاریابی پیامکی: جذب مشتری برای رستوران ها

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۰۱ ب.ظ

آیا می دانید 81٪  از افراد از طریق تلفن همراه خود به جستجوی رستوران ها می پردازند؟ اگر نمی دانید بازاریابی پیامکی برای رستوران ها چقدر موثر است ، کافی است کمی به پیامک های دریافتی خود نگاه موشکافانه تری بیندازید. دستگاه های تلفن همراه در همه جا هستند. مردم از تلفن های هوشمند خود استفاده می کنند تا تصمیم بگیرند که در کجا غذا بخورند ، چه غذایی بخورند و با چه کسانی غذا بخورند.

 برخی از مردم آنقدر با تلفنهای خود در هم تنیده اند که هنگام غذا خوردن در شبکه های اجتماعی خود را مرور می کنند.این بدان معناست که بازاریابی پیامکی برای رستوران ها کانال مناسبی برای دسترسی به مشتریان است. بیایید دریابیم که چگونه می توانید از بازاریابی تلفن همراه رستوران استفاده کنید تا بتوانید یک تن از مشاغل خود را در محل کار خود ایجاد کنید.

 

پیامک تبلیغاتی برای رستوران ها

 

چگونه رستوران ها می توانند از بازاریابی پیامکی بهره مند شوند؟

بازاریابی پیامکی برای رستوران ها ساده است. برای یک ثانیه در مورد آن فکر کنید. مشتریان بالقوه در ساعات مشخصی از روز در مورد غذا فکر می کنند. احتمال زیادی وجود دارد که آنها این کار را ، تلفنی با همکاران خود انجام دهند. بنابراین چرا آنها را به سفارش خاص رستوران خود دعوت نمی کنید؟ تخفیف یا پیشنهاد ترغیب کننده در این موارد برای افراد شاغل بسیار تاثیر گذار است.

 

در اینجا چند ایده برای کمپین بازاریابی پیام کوتاه برای رستوران آورده شده است:

 

آگاهی و تبلیغ برند

مارک خود را با پیشنهادات کوتاه و شیرین پیام کوتاه تبلیغ کنید.

از کدهای کوتاه SMS برای جوایز قابل بازخرید استفاده کنید.

هرگز فرض نکنید که مشتریان شما می دانند شما چه کسی هستید! نام تجاری و وب سایت خود را در انتهای هر متن اضافه کنید.

 

بانک اطلاعاتی از مشتریان

کلمات کلیدی و کدهای کوتاه را برای تشویق انتخاب های آنان انتخاب کنید.

 متن های مرتبط را در مواقع صرف غذا در وعده های شام و ناهار برای مشتریان خود ارسال کنید.

متن های از پیش تعیین شده برای رزرو یادآوری ها و لغو سفارشات همیشه آماده داشته باشید.

با ارسال پیامک خودکار از پیش تعیین شده برای یادآوری رزرو مشتریان می توانید حس وفاداری مشتریان را همیشه بیدار نگهدار دارید.

 

تبلیغ منوی جدید

برای اطلاع رسانی به مردم در مورد غذاهای جدید و خوشمزه شما په راهی بهتر از ارسال اس ام اس سراغ دارید؟ منوهای غذایی خود را بعد از تغییر همیشه به مشتریان اطلاع رسانی کنید و اجازه دهید تمام افراد در این رابطه مطلع باشند تا به موضوع گفتگو آن ها تبدیل شود.

 

پیشنهادات شگفت انگیز

پیشنهادات اختصاصی رستوران ها از قبیل مواردی مثل

  وعده های غذایی 1 + 1 (یک وعده غذایی مهمان رستوران)

 نرخ غذای دانشجویی

 مسابقات ماهانه در رستوران

صرف غذا هنگام پخش مسابقه ورزشی پرطرفدار شهر

همیشه برای مشتریانتان پذیرفته می شود.

وقتی صحبت پیشنهادات ویژه شما در بین افراد تبدیل به گفتگوی روزمره آن ه شود حتما افراد جدیدی تصمیم می گیرند برای یکبار هم که شده یک وعده غذاییدر رستوران شما صرف کنند.

 

ارسال پیامک درون سازمانی

از ارسال پیامک برای لیست کارمندان رستوران استفاده کرده و هر هفته اطلاعات لازم و برنامه ها جدید را برای کارمندانتان ارسال کنید تا کارمندان از آخرین تغییرات رستوران آگاه باشند.

 

ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه به شما امکان می دهد صدها پیامک را در مدت چند دقیقه تنها با یک کلیک به مخاطبانتان ارسال کنید. متن های خود را برای زمانی تنظیم کنید که بیشترین تأثیر را داشته باشند.

 

نظرسنجی پیامکی

 یکی از بهترین راه های افزایش مشارکت مشتری ، ایجاد نظرسنجی پیامک است. برای برنامه ریزی بعدی کمپین بازاریابی خود از اطلاعاتی که جمع آوری کرده اید استفاده کنید.

 

مزایای اصلی بازاریابی پیامکی برای رستوران شما

بازاریابی پیامکی برای رستوران ها حس رابطه دوطرفه برای رستران و مشتریان ایجاد می کند. مزایای بسیاری برای این استراتژی وجود دارد که باید در نظر بگیرید از جمله نرخ رسال بالا ، قیمت پایین ، راحتی و کارآیی. یک متن جذاب با کد کوتاه پیام کوتاه ، در زمان مناسب ارسال می شود ، می تواند صدها مشتری را به خود جلب کند. متون خودکار با یادآوری قرار ملاقات می توانند هزینه شما را به میران زیادی صرفه جویی کنند.

 

در اینجا مزایای اصلی بازاریابی متنی برای رستوران ها ذکر شده است:

 

بازاریابی پیامکی درمناسبت های خاص

کمپین بازاریابی پیام کوتاه خود را با پنل اس ام اس وب وان مدیریت کرده و پیامک های از پیش تعیین شده  را از مدتی قبل و با توجه به تقویم و رویدادهای خاص آینده خود تنظیم کنید.

 

موفقیت فوری

صنعت رستوران یک تجارت سریع است. مردم زیاد فکر نمی کنند در هنگام گرسنگی چه کاری باید انجام دهند. انها فقط به دنبال یک غذای خوب برای رفع گرسنگی خود هستند. ارتباط برقرار کردن با آن ها در زمان مناسب می تواند فروش را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

 

مقرون به صرفه

بازاریابی پیامکی برای رستوران ها و برای همه کسب و کارها بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. هزینه ارسال پیامک بسیار ارزان تر از تبلیغات چاپی و بروشور است.

 

امتیاز بیشتر برای وعده غذای دوباره

ایجاد یک باشگاه وفاداری مشتری با پیشنهادات ویژه باعث تشویق مردم به صرف غذا برای بار دوم در رستورانتان می شود .

 

دسترسی همیشگی به تلفن همراه

دسترسی عالی بازاریابی پیام کوتاه برای کافه ها و رستوران ها نسبت به سایر اشکال بازاریابی مؤثر است. تقریباً 98٪ افراد متن پیامک های خود را می خوانند ، این درصد دیده شدگان تبلیغات ایمیلی تنها 20٪ است. در نتیجه ، اس ام اس چهار تا پنج برابر بهتر از سایر فرم های تبلیغاتی عمل می کند.

 

پنل اس ام اس وب وان

خرید پنل اس ام اس شرکت وب وان به عنوان برترین، بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فعال در عرضه خدمات بازاریابی پیامکی بسته های متنوعی را عرضه می نماید. قیمت های مناسب، قابلیت های متعدد بسته ها و پشتیبانی کامل از سوی شرکت وب وان اس ام اس حداکثر رضایت مندی مشتریان را در پی داشته است.

بانک اطلاعاتی وب وان در عرضه شماره موبایل مخاطب از قشرهای مختلف در شهرهای گوناگون این امکان را به شما می دهد که لیست مخاطبان خود را به درستی انتخاب نموده و تجربه موفقی از اجرای بازاریابی پیامکی داشته باشید.

از طرفی تیم پشتیبانی شبانه روزی وب وان و قابلیت های حرفه ای پنل های ارسال پیامک امکان اجرای آسان و اصولی اس ام اس مارکتینگ را از طریق موبایل، تبلت و یا لپ تاب خواهد داد.

 

مزایای خرید پنل اس ام اس وب وان

خرید و ثبت‌نام آنلاین در 10 دقیقــه

ورود به سامانه از طریق موبایل، تبلت و ...

انتخاب استان، شهر محله، جنسیت و ...

وارد کردن شمـاره‌های مخاطبین

بصورت دستی یا با فایل اکسل

نوشتن متن پیامک از پیش تعیین شده

ارسـال پیامک در آینده

 

راهنمای خرید پنل اس ام اس وب وان

به سایت سایت https://webone-sms.com/ مراجعه کنید

یکی از پنل های سازمانی، تجاری، تبلیغاتی و یا شگفت انگیز را انتخاب کنید.

 بر روی خرید کلیک نمایید، مطابق با سایت مراحل را تکمیل نمایید. مبلغ را می توانید آنلاین و یا به صورت فیش واریزی ثبت نمایید.

پس از ثبت خرید پنل اس ام اس به صفحه درج مشخصات مالک سامانه ارجاع داده می شوید در آن قسمت مطابق با فرم، اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

با تکمیل فرم مشخصات مالک سامانه، چند دقیقه بعد اطلاعات ورود به حساب کاربریتان به موبایل و ایمیل شما ارسال می شود.

از بخش پشتیبانی جهت آموزش کار با سامانه با شما تماس گرفته می شود.

 

از این پس می توانید بازاریابی پیامکی برای رستوران خود را به بهترین شیوه مدیریت کنید

 

  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی