آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

آقای نویسنده

از همه جا و از همه چی اینجا می خوانید

چگونه گاوصندوق از سرمایه شما حفاظت می کند؟

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۰۱ ب.ظ

بسیاری از افراد همواره دغدغه نگهداری از اشیاء و اسناد مهم خود را دارند و وقتی از آن‌ها دور هستند نگران‌اند که مبادا اسناد یا سرمایه آن‌ها در خطر باشد. از طرفی نمی‌توانند همیشه آن‌ها را با خود حمل کنند چون در این حالت نیز ریسک آن بالا است. در نتیجه باید تدابیری اندیشید که افراد بتوانند از این دغدغه و نگرانی رهایی یابند. اهمیت گاو صندوق در این زمان مشخص می‌شود. گاوصندوق به صندوقچه یا جعبه‌های فولادی و بسیار محکم اطلاق می‌شود که می‌تواند حافظ سرمایه شما باشد و از اسناد و مدارک و سرمایه شما در برابر سارقان و البته حوادث طبیعی مانند آتش سوزی محافظت می‌کند. گاوصندوق انواع مختلفی دارد و نوع آن بر اساس کاربردی که در موقعیت‌های مختلف دارد، مشخص می‌شود. در ادامه راجع به انواع مختلف این محصول و کاربردی که دارد صحبت می‌کنیم و بیان می کنیم که چگونه گاوصندوق حافظ سرمایه شما باشد.

 

کاربرد گاوصندوق در مکان‌های مختلف آن را به یک ابزار ایمن و ایده‌آل جهت محافظت از اشیاء قیمتی و سرمایه افراد تبدیل کرده است. این محصول در مکان های خصوصی مانند منزل و اکثر مکان‌های عمومی از جمله بانک‌ها، هتل‌ها و سازمان‌های دولتی نظیر اداره‌ها کاربرد دارد و همان طور که گفتیم در هر موقعیتی نوع خاصی از آن استفاده می‌شود. گذشته از ابعاد و طراحی ظاهری، میزان ایمنی که این صندوق ایجاد می‌کند، از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین اهمیت رمز گاو صندوق مسئله ای است که هنگام انتخاب و خرید باید به آن توجه کنید چون هر کدام از شیوه رمزگذاری به صورت کد، الگو، اثر انگشت و غیره درصد معینی ایمنی ایجاد می‌کنند.

 

گاوصندوق هتلی: خوشبختانه امروزه اکثر هتل‌ها برای رفاه حال مسافران امکانات بی‌نظیری برای آن‌ها فراهم می‌کنند که گاو صندوق را می‌توان مهم ترین آن‌ها دانست. طبیعتاً هر مسافری همراه خود مقداری ارز، مدارک شناسایی، کارت‌های بانکی، دفترچه بیمه یا هر سند دیگری به همراه دارد که نگهداری از آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. بنابراین می‌تواند آن‌ها را در این صندوق‌های فولادی موجود در هتل‌ها قرار داده و با خاطری آسوده به گردش و تفریح خود بپردازد.

یکی از موضوعات مهم امنیتی برای هتل ها و مهمانسراها حفاظت از اسناد، مدارک و اشیاء افراد است.گاوصندوق هتلی دقیقا برای حفاظت از اشیاء با ارزش افراد و مسافران ساخته شده است.این مدل از گاوصندوق به دلیل اینکه حجم کوچکی که دارند، برای حفاظت از گوشی، تبلت، دسته چک، مدارک شناسایی و اشیاء با ارزش ریز مانند طلا امنیت بسیار بالایی فراهم می کند.

 

گاو صندوق اداری: این نوع از صندوق‌ها معمولا ابعاد بزرگ و رمزگذاری بسیار پیچیده‌ای دارند و بیشتر در اداره‌های دولتی مانند بانک‌ها استفاده می‌شوند. معمولاً در مراکز اداری نظیر بانک‌ها یا مراکز نیروی انتظامی افراد اسناد ملکی خود را به عنوان وثیقه گرو می‌گذارند و یا چک‌ها و پرونده‌های اداری در این مراکز نگهداری می‌شوند که مستلزم امنیت بالایی است. بنابراین نگهداری آن‌ها در صندوق‌های فولادی می‌تواند از ربوده شدن یا گم شدن مدارک جلوگیری کند.

محافظت از دارایی ها و وسایل مادی گرانبها همیشه در اولویت توده های مردم بوده است. این موضوع در ادارات و سازمان ها نیز قابل توجه است. هرسازمان و مجموعه اداری دارای اسناد و مدارک و اشیائی است که لازم است نه تنها از دسترس سارقین، بلکه از دسترس بسیاری از کارکنان نیز باید مخفی بماند. از این رو خرید گاوصندوق اداری ایمن، کارآمد و ضد سرقت یکی از ضروریات هر سازمان و شرکتی است.موضوع مهم این است که گاوصندوق اداری فقط ماهیت نگهدارنده استاد و مدارک را نباید داشته باشد، ایمنی مدارک و محافظت از آن در برابر حوادث نیز بسیار اهمیت دارد.

 

گاوصندوق خانگی: این صندوق‌ها در ابعاد مختلف وجود دارند اما ابعاد کوچک‌تر آن‌ها بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد چون اشیاء و اسناد مهمی که در منازل نگهداری می‌شود، فراتر از چند مدرک مانند شناسنامه، کارت ملی، مدارک خودرو، سند مالکیت، پول و ارز و طلا نمی‌شود. البته ناگفته نماند همیشه اشیاء قیمتی برای خانواده‌ها سرمایه محسوب نمی‌شود. گاهی یک قطعه عکس بزرگ‌ترین سرمایه یک خانواده به شمار می‌رود و اصالت آن‌ها را نشان می‌دهد. بنابراین می‌توان آلبوم عکس، فلش، رم و هارد را نیز داخل گاو صندوق‌‌های خانگی نگهداری کرد. معمولا صندوق‌‌هایی که برای منازل استفاده می‌شوند قفل‌های آن‌چنان پیچیده‌ای ندارند و بیشترشان دارای قفل و کلید مکانیکی‌اند.

خرید گاوصندوق خانگی با دوام که از کیفیت خوبی برخوردار باشد نه تنها می تواند از اشیاء شما در برابر سارقین محافظت کند، بلکه یکی از بهترین راه حل ها برای حفظ آن ها در برابر حوادث غیر مترقبه مانند زلزله، سیل، آتش سوزی و … است.

 

گاو صندوق دکوراتیو: افرادی که طراحی و زیبایی دکوراسیون برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است، می‌توانند از این مدل صندوق استفاده کنند.

 

نکات مهم هنگام خرید گاو صندوق

 

  • با در نظر گرفتن نوع کاربرد و شرایط محیطی یعنی مکان مورد استفاده سایز این وسیله را انتخاب کنید.
  • همینطور با توجه به مورد کاربرد و شرایط مکانی، نوع قفل گاو صندوق را در نظر بگیرید.
  • باید نسوز و ضد ضربه باشد تا در هنگام آتش سوزی، زلزله و حوادث دیگر اسناد و مدارک و سرمایه شما از بین نروند.
  • این صندوق‌ها نباید خیلی سبک و قابل حمل باشند.
  • از مرکزی خرید کنید که علاوه بر ضمانت اصالت محصول و گارانتی، خدمات پس فروش شامل ارسال و نصب فوری در محل را داشته باشند.

 

بهترین گاوصندوق را از کجا بخریم؟

 

اگر به دنبال گاوصندوق‌ های محکم، مقاوم، زیبا و ارزان هستید می توانید به مرکز فروش گاوصنوق سعدین (https://sadinsafe.com/) مراجعه کنید. این مرکز فروش سال‌ها است در زمینه واردات و فروش انواع گاوصندوق اداری، خانکی، هتلی و دکوراتیو با بهترین سیستم امنیتی و رمزگذاری  و غیره فعالیت می‌کند. مزایای خرید اینترنتی از فروشگاه سعدین شامل خدمات پس از فروش، ارسال و نصب، گارانتی و ضمانت می‌شود. برای خرید کافی است بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد سایت فروشگاه آنلاین سعدین شوید.

 

منبع : نایت اسکین

 

مطلب پیشنهادی :

گاو صندوق نسوز و ویژگی های آن

سه گاوصندوق پرکاربرد را بشناسید

فراموشی رمز گاوصندوق

اجزاء تشکیل دهنده گاوصندوق

 

  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی